Kordas33 Vloženo 20. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 O2 1.8 TSI 118kW 2010 Pod kopcem se roužla kontrolka motoru, EPC, motor se klepal, jel na 3 válce. Diagnostika psala špatně zapalování na 3 a 4 válci. Svíčky + cívky měněny v létě. Po výměně svíček žádná změna. Svíčky vypadají viz. Foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 20. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 Evidentně ti jde do válce něco víc než jen benzín a vzduch... Jak jsi na tom se spotřebou oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kordas33 Vloženo 20. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 Evidentně tam jde spíš olej než benzína vzduch, během měsíce se dolévali cca 3 litry 😒 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 20. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 Takže klasika u 1.8. GO motoru tě nemine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kordas33 Vloženo 20. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 Nějaký odhad ceny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 20. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 Dřív to bylo materiálově tak za 40 000 - 50 000 Kč, s prací 60 000 - 70 000 Kč? Jinak těch problémů může být víc. Já měl stejné svíčky, hlavně 3. a 4. a nakonec se měnilo ještě turbo a dávala repasovaná hlava (ventily vybrousily vodítka) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kordas33 Vloženo 21. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2023 Tady spíše taky 3 a 4 válec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.