Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám Superba 2018 předokolku v manuálu 110kw 2.0tdi. Auto má najeto 125 000km a mám problém, že když se auto už lehce ohřeje a pomalu se rozjížďím, nebo popojíždim na 1. tak asi v půlce spojky auto zaškube, nebo cuká dokud nepustím úplně spojku. Když dám plnej plyn na 1. nebo 2. tak spojka neprokluzuje. Dělá to jen při rozjíždění, za jízdy je vše v pořádku a studené to nedělá. Nevíte čím by to mohlo být? Díky za odpověďi.

Spojka v čudu. Lamela, přítlačák... ?

BTW prokluzování spojky se zkouší za jízdy na vyšší RS, třeba 4 nebo 5.

Upraveno od lucky.jack

  • Autor

To jsem zkoušel taky a neprokluzuje. Jen nechápu proč to nedělá studený. A 125 000km mi příjde celkem málo na spojku ne? Je pravda, že nevím kdo to řídil předemnou...

Meli jsme podobny problem, ktery se nepatrne zhorsoval. Projevovalo se to nepravidelnym pocukavanim spojky pri rozjezdu po zahrati motoru. Nekolikrat jsem to neuspesne reklamoval, ale vzdy tvrdili, ze se zavada neprojevila.

Vyreseno nakonec mesic pred koncem petilete zaruky, kdy se objevil olej vytekajici ze spoje motoru a prevodovky a uz se nemohli vymlouvat. Tekl olej z motoru do spojky pres nezalepeny sroub setrvacniku a zamastil celou spojku.

 

Zkus sundat kryt pod motorem a podivej se, zda neni spoj motoru a prevodovky mastny. Pokud ano, myslim, ze je to ten samy problem.

  • Autor

Zkusim se podívat a to začalo dělat samo po 5 letech? Nebyla měněná spojka nebo tak?

Byla to vyrobni vada. Zhorsovalo se to postupne tak jak byla spojkova lamela stale vice mastna od oleje.

V zaruce pak vymenili komplet celou spojku za novou. Puvodni mela najeto cca 86tis. km.

 

Myslim, ze to neni ojedinela zavada. Vice lidi zminovalo tento problem.

  • Autor

Takže musim vyměnit tak jako tak celou spojkovou sadu i se setrvákem?. Musí se tam ještě něco přetěsnit nebo tak?

Pokud to tece jako u nas pres spatne zalepene srouby setrvacniku, je potreba sundat i setrvacnik a dat nove srouby setrvacniku s lepidlem po celem obvodu zavitu.

Pokud je pouzita spojka LUK SAC (s automatickym serizovanim) je casto jednodussi dat celou spojku novou nez riskovat problem se serizovacim mechanismem ktery se musi pri montazi s novou lamelou 'resetnout' (

)

  • Autor

Spojkovou sadu vyměnim určitě celou, jde mi jen o tu dvouhmotu, neklepe zatím, tak jestli může zůstat. A značku LUK, Sachs, nebo Valeo? Každej píše něco jinýho...díky za rady.

Otazka je, jak dlouho si chces auto nechat. Osobne pokud bych si chtel auto jeste nejaky delsi cas nechat, tak bych dvouhmotu s tvym najezdem (125tis. km) uz dal novou a byl by od toho naveky pokoj.

Samozrejme pokud do toho nechces vrazet dalsi penize, tak ji dobre umyj a muze tam zustat. Nevim vsak jak moc vydrzi na SIII, ale na VeCe se zacala ozvat uz kolem 160tis. km. Takze jiste po demontazi posoudit jeji stav a pak se rozhodnout.

Jinak se spojkovou sadou bych neexperimentoval a dal tam to same co tam bylo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.