Publikováno Leden 1, 20241 r Ahoj, octavia 4 combi, 2023, 1.5 tsi, manuál. Při prudší zatáčce (například výjezd z dálnice) cítím vibrace nebo spíš brnění od předních kol. Připomíná to jako bych najel na ty výstražné hrbolaté čáry na dálnicích (proti mikrospánku) nebo zásah ESP něco takového. setkali jste se prosím někdo s tím? Díky EDIT: Ještě doplním, že samozřejmě nejedu takovou kudlu, aby opravdu zasáhla elektronika. Ba naopak. Upraveno Leden 1, 20241 r od Roman Kušnír Upřesnění otázky
Leden 2, 20241 r nesetkal. 1.5TSI manuál, sportline podvozok. Naopak výjazd z diaľnice, ktorý mám domov jazdím práve "takovou kudlu" (toto spojenie som ešte nepočul ) - 130kmh do odbočovacieho pruhu, prudké pribrzdenie pred koncom pruhu tak na 90kmh a do výjazdu plyn a nechám sa vytiahnuť predným náhonom. Není to frajerina, mám to proste rád keď auto dobre sedí v tejto zatáčke. Je to bez hluku, ESP som tiež nikdy nezaznamenal takže tam je zrejme ešte rezerva. Nevidím dôvod na hrkajúce auto. ale keďže ti to robí vždy, ľahko to predvedieš servisnému technikovi.
Leden 3, 20241 r Já mám podobný poznatek. Připadá mi, jako by do řízení zasahoval Line Assist, ale ten je vypnutý. Jezdím často jednu trasu a vypozoroval jsem, že to dělá nad 50km/h a cítit je to nejvíce v levotočivé zatáčce. Připadá mi, že auto má data o profilu trati z navigace a při průjezdu prudkou zatáčkou rychleji, než auto čeká, se to stane. 2.0 TDI , 07/2023
Leden 3, 20241 r Jestliže všechno předchozí vyjde negativně, taj když je v okamžiku projevu zvýšený odběr projdu je na vině řízení. To je ale na zkoumání servisem, nevím jak by tohle měl řidič zjistit. Řešilo se technické konferenci škodovky.
Leden 3, 20241 r Autor před 5 hodinami, wenousch napsal: Já mám podobný poznatek. Připadá mi, jako by do řízení zasahoval Line Assist, ale ten je vypnutý. Jezdím často jednu trasu a vypozoroval jsem, že to dělá nad 50km/h a cítit je to nejvíce v levotočivé zatáčce. Připadá mi, že auto má data o profilu trati z navigace a při průjezdu prudkou zatáčkou rychleji, než auto čeká, se to stane. 2.0 TDI , 07/2023 ahoj, přesně takto se to chová…
Únor 17, 20241 r Autor Auto už je více než týden v servise a stále ještě není opraveno. Vypadá to na převodku řízení
Únor 21, 20241 r Sazim na tlumice. Ja je mam v haji (mereno na stk) a toto se mi, mimo jine, taky deje. Jemne poskakovani pri ostrem zataceni (vracecky na sjezdu z dalnice). Akorat mam problem se servisem, ze mi je nechteji vymenit na zaruku…
Březen 6, 20241 r Deje se mne to same, zcela nove auto. Pri prudsi zatacce chvilicku ve volant zabrni, jako kdyby pindal do rizeni hlidac pruhu. Ten je ale na hanbě vypnutý. Čekal jsem, jestli to není věc pneu, zjevně tedy ne.
Březen 12, 20241 r Autor Ahoj všem minulý týden byla reklamace vyřízena a uznána. Proběhla výměna dílu převodky řízení, výměna manžet, protože do vozu se montoval modifikovaný díl a původní manzety nesedí. Znovu se dělala geometrie a ladil se lane asist. auto má od té doby tužší řízení s větším tuhnutím ve středové poloze (můj pocit). podle všech informaci existuje zřejmě nějaká várka řízení, která vykazuje toto chování,soudě podle toho že ŠA si moc nelámala hlavu se zjišťováním vady a obratem nařídili převodku řízení vyměnit Projev: (vrnění od nápravy v zatáčkách např při sjezdu nebo nájezdu na dálnici nebo v křižovatce, jakoby Hrabala do řízení elektronika a stabilizace, projevuje se okolo 40km/h, ve vyšších rychlostech a na táhlých zatáčkách nikoli, také když je auto studené tak se neprojevuje, vyjádření je ze i převodka se muže zahřívat a pak dělat projev) . Dalším důvodem proč si myslím že to tak je muže bylo i cena toho dílu (údajně okolo 50tis) a škodovka jen tak zbuhdarma tak drahé komponenty zbytečně nemění… V pondělí jsem nafasoval novou firemní o4 1,5 tsi a projev řízení je stejný… bude další reklamace dalšího auta 😞 auto má od pondělí teprve 1000km
Březen 13, 20241 r Ahoj, máš k dispozici číslo dílu co se měnilo? Protokol ze servisu? Předpokládám, že mám stejný problém. + ty tlumiče, ty mám opětovně potvrzené z měření a po 3m provozu horší stav. Přední tlumiče mi fungují jen na 19%. Prostě s tím nechceš jezdit... A servis ti řekne, že je to ok a reklamace zamítnutá. Upraveno Březen 13, 20241 r od Tomas_cz1
Březen 21, 20241 r Autor Číslo dílu nevím a popravdě jsem ten papír ze servisu už vyhodil… výroba byla Leden 2023
Červenec 30, 20241 r V 12. 3. 2024 na 10:57, Roman Kušnír napsal: Ahoj všem minulý týden byla reklamace vyřízena a uznána. Proběhla výměna dílu převodky řízení, výměna manžet, protože do vozu se montoval modifikovaný díl a původní manzety nesedí. Znovu se dělala geometrie a ladil se lane asist. auto má od té doby tužší řízení s větším tuhnutím ve středové poloze (můj pocit). podle všech informaci existuje zřejmě nějaká várka řízení, která vykazuje toto chování,soudě podle toho že ŠA si moc nelámala hlavu se zjišťováním vady a obratem nařídili převodku řízení vyměnit Projev: (vrnění od nápravy v zatáčkách např při sjezdu nebo nájezdu na dálnici nebo v křižovatce, jakoby Hrabala do řízení elektronika a stabilizace, projevuje se okolo 40km/h, ve vyšších rychlostech a na táhlých zatáčkách nikoli, také když je auto studené tak se neprojevuje, vyjádření je ze i převodka se muže zahřívat a pak dělat projev) . Dalším důvodem proč si myslím že to tak je muže bylo i cena toho dílu (údajně okolo 50tis) a škodovka jen tak zbuhdarma tak drahé komponenty zbytečně nemění… V pondělí jsem nafasoval novou firemní o4 1,5 tsi a projev řízení je stejný… bude další reklamace dalšího auta 😞 auto má od pondělí teprve 1000km Ahoj, mohl bych poprosit o VIN vozu? Našel bych si v servisních záznamech co přesně na autě dělali a měl to po ruce, až to půjdu reklamovat příští týden taky...Díky moc
Srpen 12, 20241 r Pokud bys dohledal, budu rad za uvedeni info primo sem. V servise jsem byl, technik s autem jel, ale nic neodhalil. Pokud bych ho mohl odkazat na TPI nebo neco podobneho, podruhe by mohl byt klid.
Únor 20Úno 20 EDIT: Pročetl jsem si ještě téma, které posílal andrejviper a jedná se o vlastnost. Tomám tedy radost 🙃 Ahoj, dostal jsem jetého firemního O4 Scouta 147 kW 4x4, jsou tam teď zimní kola R17, 205/XX a pozoruji tento problém. Vozidlo není v záruce, podle toho, co jsem zde četl, to na mě působí jako výrobní vada. Může sem, prosím, někdo znalý napsat, jestli by to Škodovka uznala jako bezplatnou opravu, kdybych to dal do autorizovaného servisu? Moc díky Upraveno Únor 20Úno 20 od Prograw Edit
Květen 4Kvě 4 Ahoj, posílám update, resp. takovou teorii. Po přezutí na 19" kola (origo škoda pro Scout) vibrace ve volantu při zatáčení přestaly. Takže si myslím, že to může být způsobeno vysokou bočnicí, která se při zatáčení ohýbá a kvůli tomu reaguje ESP. Dostal jsem zpět Superba, takže nedokáži testovat dál, každopádně to sem dávám pro ostatní jako možná zajímavou informaci.
Srpen 13Srp 13 Teória vyššej bočnici a prevaľovania pneu by celkom sedela. Dostal som na nejakú dobu predface combi z požičovne, celú dobu ma to štvalo až mi to jedného dňa nedalo a skontroloval som tlaky v pneu. Na podiv nevyzerali byť mäkké (205/60 R16) ale tlaky boli 1.6 bar všade. Po dofuknutí tie vibrácie do riadenia zmizli okamžite. Prejav to malo presne ako je popísané vyššie, pri nájazde v nižších rýchlostiach na diaľnice prípadne v meste v rýchlostiach cca tých 40km/h to zavrnelo ako keby od ABS pumpy. BTW: mám teraz FL, tlaky pneu predpísané a bez týchto akustický prejavov.
Srpen 14Srp 14 Jenže u mě jsou pneu na discích s průměrem 17 palců a nafoukáno na 2,5 baru a vzadu tuším 2,8.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.