Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Za mě - to se nepovedlo

Ty světla z kufru na víku, naživo, jak je to zakulacené. Vložka zámku jako u Golfu 8, kde to jsme. Schránka bez chlazení. Na obhajobu tvar, provedení sedadel O.K., barevné provedení po vzoru Enyaqu žádná nuda, pěkné. Madla zatím nevržou.

Aby to nějak vypadalo ceníkovka 1,28mil ještě bez Matrix a 110kW ...

SW infotraimentu docela slušný. Ovládání klimy komplikované, ovce4 je lepší ...

 

IMG_1269.jpg?ver=0IMG_1268.jpg?ver=0IMG_1267.jpg?ver=0IMG_1266.jpg?ver=0IMG_1265.jpg?ver=0IMG_1425.jpg?ver=0IMG_1441.jpg?ver=0IMG_1440.jpg?ver=0IMG_1439.jpg?ver=0IMG_1443.jpg?ver=0IMG_1442.jpg?ver=0IMG_1444.jpg?ver=0IMG_1446.jpg?ver=0IMG_1447.jpg?ver=0IMG_1448.jpg?ver=0IMG_1449.jpg?ver=0IMG_1452.jpg?ver=0IMG_1451.jpg?ver=0IMG_1450.jpg?ver=0IMG_1453.jpg?ver=0IMG_1456.jpg?ver=0IMG_1455.jpg?ver=0IMG_1454.jpg?ver=0IMG_1457.jpg?ver=0IMG_1458.jpg?ver=0IMG_1461.jpg?ver=0IMG_1460.jpg?ver=0IMG_1459.jpg?ver=0IMG_1462.jpg?ver=0IMG_1463.jpg?ver=0IMG_1635.jpg?ver=0IMG_1636.jpg?ver=0IMG_1637.jpg?ver=0IMG_1638.jpg?ver=0IMG_1641.jpg?ver=0IMG_1640.jpg?ver=0IMG_1639.jpg?ver=0IMG_1642.jpg?ver=0IMG_1645.jpg?ver=0IMG_1644.jpg?ver=0IMG_1643.jpg?ver=0IMG_1647.jpg?ver=0IMG_1650.jpg?ver=0IMG_1649.jpg?ver=0IMG_1648.jpg?ver=0

 

  • Líbí se mi 3
  • Díky 4
Vloženo

Upřímně? To je prostě hrozný, horší než jsem čekal. Přes tu palubku, dobastlenou kapličku a staromódní obrovský displej prostě vlak nejede. Budu si svého současného auta zase o něco víc vážit. 😁

Vloženo (editace)

@Jan R.Díky za fotky. Ještě jsem neměl možnost vidět naživo, což může udělat docela odlišný pohled než fotky, ale za mne:

 

- semiš vypadá efektně, ale peklo na údržbu - už vidím, jak se peru s vysavačem v záhybech palubky... Taky bude zajímavé to vidět po 150 tis. km.

- kvalita zpracování zadní části kožených sedaček působí dojmem, že je to špatně nasazený potah z Tesca za 500 Kč

- přístrojový displej trčící z malého štítu je pro mne totální fail

- ohromně kvituju navrácení ovládáná klimy na kolečka / tlačítka. Matlání po displeji OIV je nefungující příšernost.

- bohužel pokračuje nesourodý festival mnoha různých materiálů, vzorů, textur. Doufal jsem, že v OIV to byl jen dočasný úlet.

- pozitivní je, že se centrální displej zbavil toho otřesnýho a směšně působícího megarámečku, který má OIV.

 

Chápu, že každá automobilka se nějak vyvíjí. Směr, kterým jde Škoda, se od mýho vkusu vzdaluje podstatným způsobem.

Editováno: , autor: Bubaq
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
Vloženo

Ta vložka zámku, to je co za pitomost? Já jenom sírám…

 

Jak tady padlo, byly doby, kdy jsem se těšil na nové auto, byl zvědavý na vylepšení a nové výbavy. A ano, třeba jsem na to i neměl, ale těšil se, až si to koupím..


Tohle je bezpohlavní, řve z toho dvojmodel Passatu, už jen třeba víčkem nádrže.

 

Na pohled sice zajímavé zevnitř, ale pak vidím ta sedadla se zpraseným poloelektrickým ovládáním a chce se mně blejt.

Vloženo

Ano pravda. U nás v mládí na trh nová škodovka, psali v litoměřickém deníku a v sobotu davy lidí, raut, čekačka na jízdu … pro přestavu kdo vidí historické fotky ze strojírenského veletrhu 1988 atd.

Teď nové auto a ty diskuze, salony prázdné, zaměřeno už od O4 pro firmy s řádným zvýhodněním.

Vloženo (editace)

Co si pamatuji S3, tak to bylo po představení wow... Teď ten šedý barevný interiér mi barvama připomněl Felicii LX nebo Fabii junior. V L&K to už vypadá dobře a žádná látka se nekoná...

Barvy a materiály v interiéru měla na starosti jedna mladá holka... Co z toho vyplývá? Jsme asi už staré konzervy 😀 Jen zrovna Superb není zrovna pro mlaďochy, ti na něj většinou ještě nemají... 

Ale těch failu je tam dost - zámek v klice, zapomenutý tablet za volantem, plasty na 5. dveřích jako zapomenuté maskování prototypů, cpát za každou cenu k silným motorům 4x4... Jako kdybych měl auto řešit dnes a S3 by už koupit nešlo, zřejmě jdu do Octavie. 

Editováno: , autor: Mariacek
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

A ta technika? 3 katalizátory a 2 filtry. Ekošmejdový motor co se nechává chcípnout za jízdy. Pohon bez charakteru. Absence manuálu a automat, krerý motor podtáčí. Po nastartování to má zvuk jako před smrtí. Za jízdy to nedobíjí baterii. Navíc je tam další 48V baterie, která je ve voze úplně k ničemu. Malá nádrž, aby se setřela výhoda oproti elektrošmejdům. Asistenti kteří co chvíli tahají za volant. A nedají se vypnout.  Tempomat zpomaluje do zatáček jako posraný. A na další odpornosti si asi nevzpomenu..... 

Nová auta mě téměř nezajímají. Bohužel. 

Dříve jsem si kupoval Svět motorů každý týden. Co bych tam dnes četl?

Pomalu si začínám zvykat na ojetiny. Naštěstí se budou nechat vždy sehnat ojetiny vypadající jako nové. Když automobilka nechce dělat auta pro lidi, ať si krechne, nebo jí Fiala platí výpalné. Když neumí Škodovka pochopit, že se jí lidi vybodnou na přwdražený elektrotablet na kolečkách.... Už je mi to fuk. 

  • Pozitivní 3
  • Negativní 2
Vloženo (editace)
V 12. 11. 2023 na 6:49, Mariacek napsal:

Co si pamatuji S3, tak to bylo po představení wow... 

Jožo Kabaň byl jiná liga, kdoví jak to bylo s faceliftem O III, zda ho někdo nepřinutil, aby ho mohli vyšoupnout. Auta od Joža měla smysl a nadčasovost... 

Editováno: , autor: Petr Svetr
Vloženo

Z toho semišového madla bych zešílel a ten příšerný kryt nad budíky vypadá, jako by ho zapomněli sundat :D... na živo jsem ho zatím neviděl, takže nějaké vyšší soudy vynášet nechci, ale zatím to na mě působí jako velké zklamání... zvenku i zevnitř... :/ 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 5
  • Negativní 1
Vloženo
On 11/12/2023 at 7:14 PM, Petr Svetr said:

Však si stačí přečíst jiná fóra, fanoušci BMW nad S IV jasají a vzdychají, že tak by si představovali pětkové bávo. 

No vždyť taky třeba interiér nový pětky (2024) je naprostá plasťácká příšernost oproti tomu předchozímu (2022).

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Rozdílů je tam docela dost. Mně ten příspěvek přijde užitečný.

 

Kdo ví, co by na takové peskování ostatních přispěvatelů řekl Petr Nauš. Tomu by se to jistě nelíbilo.

Vloženo (editace)

Omlouvám se, že jsem si dovolil se zeptat, to nebylo žádné peskování a už vůbec tebe. Čekal jsem odpověď, co jsou ty rozdíly, třeba by to zajímalo i někoho dalšího, aniž by to musel studovat položku po položce.

Editováno: , autor: Petr Svetr
Vloženo

Je to tak, jsou tam jen drobné změny. To že je český konfigurátor jsem úplně přehlédl. Někdy je v Německu konfigurátor dříve než u nás. Proč není naopak Kodiaq, to je mi zatím záhadou. Má někdo info, kdy budou Superb i Kodiaq na showroomech?

Vloženo

Díky, a to je přesně ono, statik přehlídl, že už je český konfigurátor (byl tuším týden po tom co vyšel ceník - 9.11.2023) a bojler v tom hned vidí peskování.

 

Co jsem se dnes bavil s prodejcem, údajně existují jen ta auta co byla na premiéře a pak v Praze na e-SALONu. Ta stejná auta prodejcům ukazovali v ten den co vyšel ceník. Prodejce mi říkal, že bylo vidět, že jsou to jen čistě horké předsériové kousky a že je dobře že jsem se nebyl dívat v Praze na e-SALONu, že mám vydržet a počkat na ofic. kousky.

 

Jinak mi také prodejce říkal, že jsou zase problémy s homologací (nestíhají se), proto jen slabý vznětový motor, omezené výbavy atp.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...