Publikováno Duben 25, 20241 r Zdravím. Nesetkal jste se někdo s tímto problémem, 1.6 TDI 81kw,po zahřátí motoru na 90% teplota se zvyšuje dále na 110 až 115%,při snížení rychlosti cca na 60 km jde na 90% i na volnoběh.Rozvody vyměněný i s vodní pumpou i termostat.Dík za názory.
Duben 30, 20241 r Na BMW bolo bežné že medzi kondenzátorom a chladičom sa nahromadili nečistoty a prehrievali sa ale ci to bude aj na audi s tým som sa ešte nestretol. Bolo treba vybrať chladič a povrchovo ho vyčistiť od nečistôt, cca ako na foto ale vo väčšom množstve. Upraveno Duben 30, 20241 r od DADY21
Duben 30, 20241 r Divný, že by takhle lítala ručička teploměru chladicího okruhu (který je nafixlovaný)... není to teplota oleje? Ani to moc nesedí. Pokud je to tak, co takhle zavzdušněný chladicí okruh? Z podstaty věci by se měl odvzdušňovat sám, ale realita je složitější, plnění má být přetlakové.
Duben 30, 20241 r Počítám, že % jsou °C. To je informace z budíků nebo z diagnostiky? Plnění má být pod tlakem a odvzdušnění přes diagnostiku. Jestli vše proběhlo tak jak má, tak by mohlo být vadný čerpadlo.
Duben 30, 20241 r Tieto motory majú prídavné čerpadlo chladiacej kvapaliny, po zásahu do chladiaceho systému npr. Pri výmene termostatu je možnosť diagnosticky spustiť odvzdušnenie chladiacej sústavy pripadne v angličtine bleeding cooling systém, ale odvzdušnenie by malo prebehnúť aj jazdou takže zle odvzdušnenie by som vylúčil. Keď je zohriaty na prevádzkovú teplotu vyskúšal by som ci hadice ktoré idú do chladiča nie sú tvrdé ci to netlakuje. A teda vylúčil prasknutu hlavu alebo prerazene tesnenie hlavy motora.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.