Tonny Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Kdy by myslel na úpravy podvozku a brzd - hlavně že to echtovně jede ne? Myslíš že někdo kdo jede s haťapkou 190 přemýšlí, jestli bude muset s těma FStrojkama a bubnama vzadu brzdit? No zajímavej názor......já bych s HTP 190 raději nejel.Bál bych se abych nedostal hrnkem do hlavy, přeci jen to HTP není stavěno na 190....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Hmm a co kdyz jede TDI na FS3 200km/h a musi brzdit ?.-)ty zadni kotoucovky stejne nejak extra nepracujou protoze se stejne cela vaha presune na predek .-))takze si myslim ze FS3 na HTP je jeste ok .-)))FS2 by bylo horsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 FSII nebo FSIII to máte jedno, první jakž takž přijatelné brzdy u VW group jsou až z ORSI 312/25 - 256/22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Hmm a co kdyz jede TDI na FS3 200km/h a musi brzdit ?.-)ty zadni kotoucovky stejne nejak extra nepracujou protoze se stejne cela vaha presune na predek .-))takze si myslim ze FS3 na HTP je jeste ok .-)))FS2 by bylo horsi No nevím já mám možnost porovnat bubny a kotouče vzadu a kotouč je kotouč auto tolik neklekne na předek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d3079 Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 (editace) Tak já mám s FRS rekord z dlouhého a táhlého kopce, s větrem v zádech a po hodně dlouhém přemlouvání 235 tacho, ale to už byl hukot. Po rovině tak 200 a jsem rád. Cokoliv nad 200 jen z mírného kopečka. Příjemná cestovní rychlost ovšem stejně končí někde u 160 ne-li míň. Po dálnici na rovině 205Km/h, ale ta okamžitá spotřeba je děsivá a při potřebě prudkého dobrždění je taky znát že na takové rychlosti neni stavěná. Z kopce se mi to jednou podařilo max 210Km/h.Pohodová cestovní rychlost je 150-160Km/h. Editováno: 1. Květen 2007, autor: d3079 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Souhlas po zvyseni stada kobyl sem je zkroutil, takze sly ven. 312 uz si zadaji 16 palce tak sem zustal u 288 ty se vejdou do 15.-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Já mám teda 288 a přesně jak píše d3079 tak na dálnici ve vyšších rychlostech ( od 160 nahoru ) už to brzdí nic moc - teda spíš nic než moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 No ja osobne musim rict ze je to neporovnatelne .-))kdyz vemu v potaz ze stejne brzdy ma me druhe auto ktere je vykonem a vahou nekde jinde (180 k) , tak plne dostacuji 288 x 25 pro beznou dynamickou jizdu, nezazil jsem ze by vadly, pripadne ze bych nedobrzdil tak jak bych chtel z vysokych rychlosti .-)velkou roli hrajou pneumatiky .-)cim sirsi a nizsi tim lepe pro stabilitu a brzdy pak mohou naplno pracovat a auto je stabilnejsi .-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 No ja osobne musim rict ze je to neporovnatelne .-))kdyz vemu v potaz ze stejne brzdy ma me druhe auto ktere je vykonem a vahou nekde jinde (180 k) , tak plne dostacuji 288 x 25 pro beznou dynamickou jizdu, nezazil jsem ze by vadly, pripadne ze bych nedobrzdil tak jak bych chtel z vysokych rychlosti .-)velkou roli hrajou pneumatiky .-)cim sirsi a nizsi tim lepe pro stabilitu a brzdy pak mohou naplno pracovat a auto je stabilnejsi .-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.hoblinka Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 fabie combi 1,4 mpi 50kw pět lidí plný kufr 170km/h dál jsem to nezkoušel. pak sem jel jen ve dvojci a pár věcí v kufru 180km/h v celku bezproblémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Mám 1,2 HovnotToPojede 47 kW, bez úprav a když nefouká vítr po rovince na dálnici tak to dostanu na 180 km/h. Teda, to je údaj který ukazuje tachometr. Skutečnost odhaduji na 165-170 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 HTP v "silnější" verzi má v reálu maximálku 160 km/hod. Jakákoliv zdánlivá vyšší rychlost je bohužel dána pouze odchylkou rychloměru a optimismem řidiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Bojím se že se to tu zase "zvrhne" v téma HPT 47KW 200km/hod..........to moje 1.4 74KW dá 210 tacho tj cca.190-195km/h. Taky bych veřil že HTP 47kw dá tacho 180km/h ale víc ani tuk, maximálně pak musí mít velkou odchylku v tachometru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 HTP 47kW v reale moze ist tak maximalne 170km/h aj to uz musia hrav v prospech vsetky poveternostne podmienky )) v jednom casaku testovali fabiu hatchback 1,4 16V 55kW ktorej udava vyrobca maximalku 167km/h, oni namerali (176-178) km/h cize o nejakych 10km/h viac a napisali ze to je naozaj uplne maximum a nie vzdy sa musi podarit dosiahnut ale na to ze je to 1,4 75koni je to skusny udaj. p.s.: minule na v kopci obiehalo HTP 47kW v combiku prazdny a ja plne nalozenyani podradene ale to bol des ten zvuk borec to turoval na 3_ke co to dalo az dovnutra som pocul ten hrkok tych 3- valcov a to bol v aute hluk od motora a pocuval som radio. neviem kde jazdia ty na HTP 200km/h ale na dialnici nie, jedine aka fabia ma obehla na dialnici bol combik 1,4 16V 59kW isiel 140km/h, inak co tak vydavam tak HTP jazdia 110-120km/h. najlepsi bol manik na felde combi 1,3 bol trochu nalozeny a ked som ho obehol tak zacal pridavat a zavesil sa za seat lenze prislo mierne stupanie a zacal spomalovat tak ho znova obehnem stale cumel ze som nalozeny a obieham ho som udrzoval konstantnych 130km/h takto sa to zopakovalo 2x a potom uz iba vidim ako dole kopcom plny kotol a chcel sa za mna zevesit aby sa dobehol som sa smial ze sa chyta kazdeho auta aby isiel v haku a bral mu vzduch lenze zacalo to mierne stupat a zacal zaostavat zas mu to uz netahaloale hned isiel dole kopec tak pod plnym ma obehol. tieto situacie mi prijdu dost smiesne a humorne ked som videl ako sa snazi lenze najlepsie bolo ze mne bol ukradnuty a isiel som rovnomerne a on si asi myslel ze s nim zavodim )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petis2 Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 No já mám 1,4 44 kW a z dlouheho kopce dala 195 tacho, pak kopec končil a auto začalo zpomalovat:)Jinak si myslim, že v reálu, to bylo maximálně 170, fábií tacháč ukrutně kecá)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 houmr: to PS bolo doooosť dobré hehehe ano sú takí špecialisti, len si neviem predstaviť čo by bolo keby došlo k nejakej krízovej situácii a on by zrovna túroval dolu kopcom a ty by si brzdil.....ale takého sa radšej vyvarujme. Ja mám síce HTP 47 ale viem že keď idem tacho 170 tak to tak určo nieje a žijem s tým...auto ma pomerne komfortne odvezie kam chcem a to je to hlavné a ja sa mu za to odvďačujem vylepšeniami ktore na ňom robím HEHEHE p.s.: minule na v kopci obiehalo HTP 47kW v combiku prazdny a ja plne nalozenyani podradene ale to bol des ten zvuk borec to turoval na 3_ke co to dalo az dovnutra som pocul ten hrkok tych 3- valcov a to bol v aute hluk od motora a pocuval som radio. neviem kde jazdia ty na HTP 200km/h ale na dialnici nie, jedine aka fabia ma obehla na dialnici bol combik 1,4 16V 59kW isiel 140km/h, inak co tak vydavam tak HTP jazdia 110-120km/h. najlepsi bol manik na felde combi 1,3 bol trochu nalozeny a ked som ho obehol tak zacal pridavat a zavesil sa za seat lenze prislo mierne stupanie a zacal spomalovat tak ho znova obehnem stale cumel ze som nalozeny a obieham ho som udrzoval konstantnych 130km/h takto sa to zopakovalo 2x a potom uz iba vidim ako dole kopcom plny kotol a chcel sa za mna zevesit aby sa dobehol som sa smial ze sa chyta kazdeho auta aby isiel v haku a bral mu vzduch lenze zacalo to mierne stupat a zacal zaostavat zas mu to uz netahaloale hned isiel dole kopec tak pod plnym ma obehol. tieto situacie mi prijdu dost smiesne a humorne ked som videl ako sa snazi lenze najlepsie bolo ze mne bol ukradnuty a isiel som rovnomerne a on si asi myslel ze s nim zavodim )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Kamo ale do zataciek ti to frci celkom pekne. Som si myslel ze tam mas minimalne 16V 74 kW, ked si siel ku mne. ;) Inac chlapi neviem preco riesite maximalku na fabii a pokusate sa robit KAMIKADZE DRIVEROV. Keby som niekoho takeho stretol v 180-200 dole kopcom a podarilo by sa mi ho dolapit tak by mu bola beda prebeda. Vsak Fabia sa v takej rychlosti stava atomovou vrazednou zbranou. A neverim ze by niekto jazdieval na fabii permanentne 180-200 km/h. Toz aj ja jazdievam "svizne" no maximalku este nepoznam a to uz mam karu 2 roky. Som asi blby. Asi pri rychlostiach 180-200 km/h tvrdne vodicom mozog ked si na takuto rychlost trufaju. HOWK houmr: to PS bolo doooosť dobré heheheano sú takí špecialisti, len si neviem predstaviť čo by bolo keby došlo k nejakej krízovej situácii a on by zrovna túroval dolu kopcom a ty by si brzdil.....ale takého sa radšej vyvarujme. Ja mám síce HTP 47 ale viem že keď idem tacho 170 tak to tak určo nieje a žijem s tým...auto ma pomerne komfortne odvezie kam chcem a to je to hlavné a ja sa mu za to odvďačujem vylepšeniami ktore na ňom robím HEHEHE p.s.: minule na v kopci obiehalo HTP 47kW v combiku prazdny a ja plne nalozenyani podradene ale to bol des ten zvuk borec to turoval na 3_ke co to dalo az dovnutra som pocul ten hrkok tych 3- valcov a to bol v aute hluk od motora a pocuval som radio. neviem kde jazdia ty na HTP 200km/h ale na dialnici nie, jedine aka fabia ma obehla na dialnici bol combik 1,4 16V 59kW isiel 140km/h, inak co tak vydavam tak HTP jazdia 110-120km/h. najlepsi bol manik na felde combi 1,3 bol trochu nalozeny a ked som ho obehol tak zacal pridavat a zavesil sa za seat lenze prislo mierne stupanie a zacal spomalovat tak ho znova obehnem stale cumel ze som nalozeny a obieham ho som udrzoval konstantnych 130km/h takto sa to zopakovalo 2x a potom uz iba vidim ako dole kopcom plny kotol a chcel sa za mna zevesit aby sa dobehol som sa smial ze sa chyta kazdeho auta aby isiel v haku a bral mu vzduch lenze zacalo to mierne stupat a zacal zaostavat zas mu to uz netahaloale hned isiel dole kopec tak pod plnym ma obehol. tieto situacie mi prijdu dost smiesne a humorne ked som videl ako sa snazi lenze najlepsie bolo ze mne bol ukradnuty a isiel som rovnomerne a on si asi myslel ze s nim zavodim )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 jogofogo: fabia nie je stavana na take rychlosti podvozkovo ani brzdami. pre moju motorizaciu je rozumna rychlost na dialnici 130 - 140km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 jogofogo: ale ty si tomu pekne šliapal na krk, ty na 16kach a ja na 14kach....šmykol som sa v jednej..... Páni som rád že sa to tu nezvrhlo úplne na: HTP jazdí 230 pri priemere 5,6L a že všetci predavajme 1,4ky a tak ďalej....také téma tu už bolo....a toto druhé nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Ozaj ste uz poculi, ze do HTP idu montovat omezovace na 250 km/h ,?? lol lol OKA, OKA, OKA, OKA, UZ MLCIIIIIM Idem sa sam potrestat. jogofogo: ale ty si tomu pekne šliapal na krk, ty na 16kach a ja na 14kach....šmykol som sa v jednej.....Páni som rád že sa to tu nezvrhlo úplne na: HTP jazdí 230 pri priemere 5,6L a že všetci predavajme 1,4ky a tak ďalej....také téma tu už bolo....a toto druhé nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 (editace) houmr tak to co si napisal je celkom aj presne ale HTP40kw, isiel som cca 185km /H a to bolo maximum takze tych 170KM/H je podla mna dost realnich ale to je len moj nazor ale 200 :(ee to neda Editováno: 9. Srpen 2007, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira 19 Vloženo 9. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2007 Mám 1,2 HovnotToPojede 47 kW, bez úprav a když nefouká vítr po rovince na dálnici tak to dostanu na 180 km/h. Teda, to je údaj který ukazuje tachometr. Skutečnost odhaduji na 165-170 km/h. Mnel dve BMW jednoho VW a ted fabku a u vsech sem namneril +4km oproti GPS a to az do maximalky tacometru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Ja mám fabiu 1.2 HTP 47 kW mr2004 185/60R14 classic a NIEJE PROBLEM IST 180 km/h rekord je niekde 190km/h.... stale tankujem EVO-benzin ale ajked neviem ci ten benzin niecomu prispieva lebo ajkeby som tam natankoval UNI 91 tak sfúknem kopu ostaných fabii :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Ja mám fabiu 1.2 HTP 47 kW mr2004 185/60R14 classic a NIEJE PROBLEM IST 180 km/hrekord je niekde 190km/h.... stale tankujem EVO-benzin ale ajked neviem ci ten benzin niecomu prispieva lebo ajkeby som tam natankoval UNI 91 tak sfúknem kopu ostaných fabii :D:D mas pravdu sfuknes vela fabii HTP 40kW :)dufam ze uz si to ukazal aj 2,0MPI a 1,9TDI, boze dalsi, to snad nie, nie je problem 180km/h. asi som spravil chybu, idem predat auto a kupim ten supersport. a to sa tu robila sranda ze HTP bude mat obmedzovac na 250, mne skor prijde ze skoda by mala urychlene vymienat HTP-ckam tacha a nahradit ich tachami s RS lebo tych 200 je malo a uz to bolo pokorene a co ak to da aj viac a ked uz nebude ani RS-ovy stacit tak potom ten obmedzovac ) p.s.: preco majitelia spominanej motorizacie pisu vsade taketo bludy ze bezproblemov 180 a ide 200, potom sa cudujme ze su na posmech ked si taketo veci cita majitel auta s motorom 1,8 alebo 2,0 ked on ma rychlost maximalku cca 200. objavy sa niekde test HTP a prve prispevky su ze cakaju na tych co zacnu pisat ze to ide 200 a zrychlenie to ma za 10s. este jedna vec trochu mimo. tym ze som dost aktivny bajker tak sa stretavam s tym ze vodici dost nehladia a podcenuju situacie a precenuju schopnosti auta. stava sa ze fabiatici vyletia s vedlajsej v domneni ze stihaju a ich auto dostatocne rychlo zrychli. v tomto su najhorsi HTP to co niekedy urobia nema obdobu neviem ci chce ukazat ako mu to taha ale uprimne to je len jeho predstava o zrychleni ja by som mu doprial aby si tu situaciu vymenil aby videl na vlastne oci. v tomto maju vyhodu ropaky TDI da 1,2,3 a je prec nebrzdi. potom sa cuduje ze ako je mozne ze som musel brzdit a som za nim, zeby bolo auto ze je slabsie a nedokaze tak zrychlit uz si mnohi vysluzili jednoprste gesto len raz ma to nastve a zacnem nosit v drese kluc ale tak 32 popripade 36 )) preto ziadam kto toto robi aby pouzival hlavu a rozum, mne je jedno nech mi vyleti ale nech slapne na to a nie je ho a nie ze musim brzdit kvoli nemu ze je pomaly tak ked na to nemam tak to nerobim, takymto prajem aby pred nim 20m vyletel a nedal mu prednost nakladak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Ja mám fabiu 1.2 HTP 47 kW mr2004 185/60R14 classic a NIEJE PROBLEM IST 180 km/hrekord je niekde 190km/h.... stale tankujem EVO-benzin ale ajked neviem ci ten benzin niecomu prispieva lebo ajkeby som tam natankoval UNI 91 tak sfúknem kopu ostaných fabii :D:D Dnes jsem jel s kamošem co má 1.4 MPI 50KW po dálnici D11 na prahu z kopce to dalo 190tacho ale na rovince to pak hned stratilo rychlost na 170 tachometrovejch jakmile přišel menší kopeček pochybovalo se to kolem 150-160 vše na plný plyn. Takže co píšeš ty je možné tak s pořádným větrem v zádech a dávkou štěstí......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.