Duben 22, 200916 r MR 06, najeto asi 65k. No snížit spotřebu, nadměrnou, se dá jen odstraněním příčiny, jinak těžko. Uvidím co to bude dělat teď přes léto a pak budu kdyžtak řešit.
Duben 23, 200916 r Na originálním oleji jsem za 10.000 km dolil asi 3/4 litru. Teď jsem dal CASTROL TWS 10W-60, tak uvidíme, co to udělá . . .
Duben 24, 200916 r Co to tam leje. To preci vubec neni pro tedle motor! Kdybys mel motor s pevnym intervalem tak 10W40 a na prodlouzeny interval jen 5W30
Duben 24, 200916 r Léty ověřený motorový olej pro závodní účely. Na LANCERech EVO VII až EVO IX / přeplňovaný dvoulitr s velkým turbem + ALS 300 PS / nikdo nejezdí nic jiného. Na předchozí OI RS jsem ho taky měl a bez problémů jsem najel asi 45.000 km. Má výborné vlastnosti při extrémním zatížení, což občas na mém autě nastane
Duben 24, 200916 r Pokud tam tu 10W-60 nebude nechávat 30 000km tak není problém.. Není to olej LongLife ale určitě ho do motoru může v klidu dát.. Já tam ted po 10 000km také dám něco jiného. A to Castrol EDGE 0W-40. Mám hodně krátkých tras a v zimě tedy studených startů.. LongLife půjde pryč a dám tu 0W-40 a budu měnit každých 10 000km. LongLife je pro auta které najedou Alespoň tech 30 000km za rok.. jinak v tom výhodu nevidím.. Pro motor je lepší výměna po 15 000km nebo po roce..
Duben 24, 200916 r No jasně, že " ON " ho tam nebude nechávat více jak 15.000 km. LONG LIFE motorové oleje určitě ne. Mám s 10W-60 dobrou zkušenost, proto to tam mám. Stejně se mi osvědčila brzdová kapalina CASTROL SRF.
Duben 25, 200916 r Ale i při zkrácených intervalech má podle mě velkou viskozitu a hned po startu nebudeš mít zajištěné 100% mazání, ne?
Duben 25, 200916 r Ale i při zkrácených intervalech má podle mě velkou viskozitu a hned po startu nebudeš mít zajištěné 100% mazání, ne? Pokud by to někdo hned po nastartování točil do maxima, nebo tomu " nakládal " asi by to nebylo to nejlepší. Ale to rozhodně nedělám, radši to nechám pěkně ohřát a pak vím, že při provozních teplotách je tenhle olej lepší. Čekal jsem co to udělá se zvukem motoru, protože když to běží na volnoběh, tak se přímo z motoru ozývá zvláštní " cvrdlikavý " zvuk, který je asi normální, ale mě se nelíbí. Způsobuje ho ventilový rozvod. Zkoušel jsem několik O II RS a u všech jsem si toho všiml. Teď po výměně žádná změna. Slyší to někdo taky ?
Duben 25, 200916 r U mé nové to slyším také.. Zrovna dnes jsem to kamarádovi říkal a ukazoval jak se mi to také nelíbí.. to cvrdlikání.. Ale asi to normální bude.. Dělá to od novoty.. Ted mám 7500km najeto a žádná změna.. pořád se zdá zvuk stejný..
Duben 30, 200916 r Nevim co tim myslíte, ale obecně řetězy jsou v motorech slyšet. Takže bych to tipoval na řetěz.
Květen 1, 200916 r Jenže TFSI má rozvodový řemen A ten válečkový řetízek mezi sacím a výfukovým vačkovým hřídelem to podle mě nebude.
Květen 6, 200916 r Zdravim, tak jsem rad, ze cvrlikani neslysim jen ja a doufam, ze to je teda normalni. No nic, chci se zeptat, jake jsou servsini intervaly u vymeny rozvodu u O II RS TFSI?
Květen 7, 200916 r Nejsem si zcela jist ale myslím že snad až 180 000km. Doufám že nám to ještě někdo potvrdí, ale četl jsem myslím až takový to interval..
Květen 7, 200916 r Děkuji, ano je to opravdu tak, teď jsem si to ověřil i u VW Group. Nestacim se divit, docela dlouhej interval na takovyhle motor :-) Upraveno Květen 11, 200916 r od mischicka Proč nepoužívat sz na soukromé věci?!
Květen 7, 200916 r K te vymene rozvodu...presne tohle ted resili clenove co maji OI RS...Skodovka tuhle vymenu nejak nepredepisuje (aspon myslim), je tam jen stanovena ta maximalni mez (tedy 180 tis KM). A urcite neni dobre to nechat az do 180 tis KM,myslim ze bezne se to bude pohybovat kolem 100 - 130 000 KM. http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1053460
Květen 11, 200916 r Je to předepsané na 180k km, těžko říct jestli to je moc, podlě me by s tím škodovka neexperimentovala, takže bych se nebál toho držet.
Květen 14, 200916 r máte někdo info od kdy se 2.0 147kw prejmenoval z TFSI na TSI ? a jestli doslo i k nejakym zmenam na motoru , nebo slo jen o zmenu znaceni. tady odkaz kde se pise ( http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/...i-od-2004/16674 ) "V roce 2005 přišla do prodeje sportovně laděná varianta RS s přeplňovaným motorem 2.0 TFSI (v roce 2007 změna značení na TSI) o výkonu 147 kW. "
Květen 15, 200916 r starsi 2.0 TFSI by melo mit vzdcuhem chlazene turbo a novejsi 2.0 TSI by melo mit turbo chlazene vodou (stejne jako 1.8 TSI) Navic nove 2.0 TSI je i ve vykonejsi variante 155kW/310Nm, ale do RS je pouzivane porad "jen" 147 kW
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.