Pavel CZ Vloženo 16. Května Sdílet Vloženo 16. Května Ahoj, musím za sebe říct že jsem velice zklamán novými rozměry S4 proti S3. Fyzikalni parametry rozhodně horší pro jizdu. Úzký, dlouhý, vysoký. S velkými převisy. Zmenšený rozvor i rozchod. Naopak ještě prodloužená karoserie. Zvětšené převisy. Snížený najezdní uhel. Těžiště (bezPluginu) více posunuta jen na přední kola. Fyziku nikdo neokecká. Mám takový pocit za každou cenu zhoršit každý parametry aby si uživatel šel koupit něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo 16. Května Sdílet Vloženo 16. Května Ahoj, těmhle nákresům se úplně nedá věřit a často v nich bývají chyby. Podle dostupných informací by měl být rozvor stejný, nicméně S4 je opravdu užší. Taky se u kombi nenápadně zmenšil objem kufru při sklopených sedačkách o 30 litrů. Zrovna včera jsem si to zjišťoval v rámci doplnění tabulky rozměrů tady na fóru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 16. Května Autor Sdílet Vloženo 16. Května Vaše tabulka super pradádní. 🙂 Díky že se tomu venujete. Podle toho že je cele auto o 4 cm delší a kufr o podobnou část delší. Přední převis o podobnou část delší. Rozvor stejný. Tak museli řidiče i posadku strčit více nad přední napravu. A tim i motor ještě víc před přední napravu. Přijde mi že nejlépe to bude vyvážené asi jen s 1,5 TSI plugin. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 20. Května Sdílet Vloženo 20. Května 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 20. Května Sdílet Vloženo 20. Května Keď pozerám tie fotky, tak vzadu stredná konzola ventilácie výrazne zavadzia do priestoru oproti S3. Tiež som počul, že je tam absencia 220V. Vpredu zase čo pozerám, tak asi stredová opierka sa nedá kvôli otváraniu nastaviť výškovo. Čiže pre mňa ďalšie mínus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května tu zásuvku vpredu vám preverím. ale zase je zásuvka v kufri na 220V na pravej strane v laktovke už je ale použite novšie bezdrôtové nabíjanie 15W voči S3 kde bolo len 10W,ano ta lakťová opierka je len otvárateľná a hotovo. ja som prešiel z O2 na S3 a už tu mi vadí že sa opierka nedá posunúť dopredu alebo dozadu., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května 12V zásuvka vpředu je. To neměla OIV (taková kravina...) V X3 mám nenastavidelnou loketní opěrku a přijde mi lepší, než posuvná (i výškově) v OIII. Nějak jsem se nenaučil si opřít ruku, aniž by zajela dozadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května Co mi chybí nejvíc, je přihrádka pred řidičem (u levého kolena) a absence schránky na brýle ve středovém panelu na stropě. Také mne dostalo to, že už není žádná schránka chlazená. A prej kolik nových simply clever u S IV. To že interiér je v mnoha ohledech u L&K chudší, dejme tomu, ale ty schránky a chlazení opravdu hodně chybí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května Minimálně ta schránka na brýle byla v S2 tak malá, že se mi do ní žádné nevešly. Pokud je v S3 větší, tak je to škoda. Mně se třeba vůbec nelíbí to nové provedení kliky s odkrytým zámkem. Proč nepoužili stejné řešení jako u Kodiaqa 2? Nebo jak už ve dveřích nejsou ani odrazky. Aspoň ty tam mohli nechat, když už ne plnohodnotná světýlka. A co mi vadí nejvíc, je absence chromu v nejvyšší výbavě. Aspoň u toho L&K mohl být nebo jako volitelný příplatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května U S3 se do schránky vejdou brýle dvoje nebo jedny s pouzdrem a jedny bez. Klikymy jsou bohužel úděl sourozence s Passatem, klika u řidiče zejména bude spíš než o nehezkém vzhledu o tom, kdo si tam skřípne kůži na ruce. Však kombík má i víčko nádrže ala VW. Nicméně zase má S IV kessy i vzadu na klikách, na rozdíl od Kodiaqu 2. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo 24. Května Sdílet Vloženo 24. Května Ještě jsem si vzpomněl na pár věcí. Připadá mi, že po vzoru O4 už nejsou výdechy nastavitelné v obou směrech, ale jen nahoru/dolů. Co jsem viděl ve videích, tak pohybem kolečka uprostřed se výdech jen zavírá/otevírá a do stran už natočit nejde. A druhá maličkost je, že třmen zámku pátých dveřích už nemá výklopnou krytku jako u starších generací. S3 (zvlášť po FL) na mě celkově působí mnohem lepším dojem a vůbec ne zastarale, jak občas někde čtu. 🤔 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
100Bubu Vloženo 24. Května Sdílet Vloženo 24. Května bouchy01 myslim ze mal na mysli 220V zasuvku v stredovom tuneli Petr Svetr tie zadne klučky su len za priplatok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo 18. Června Sdílet Vloženo 18. Června V 23. 5. 2024 na 22:22, VeteranChild napsal: Nebo jak už ve dveřích nejsou ani odrazky. Aspoň ty tam mohli nechat, když už ne plnohodnotná světýlka. V 24. 5. 2024 na 16:00, VeteranChild napsal: Připadá mi, že po vzoru O4 už nejsou výdechy nastavitelné v obou směrech, ale jen nahoru/dolů. Co jsem viděl ve videích, tak pohybem kolečka uprostřed se výdech jen zavírá/otevírá a do stran už natočit nejde. Tak v obou případech jsem se mýlil. Odrazky jsou aspoň na předních dveřích na úzké zadní straně tapecu. A výdechy nakonec vypadají plně nastavitelné s nezávislou regulací. Obojí je vidět v následujícím videu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.