lifestyle Vloženo 31. Července Sdílet Vloženo 31. Července Zdravím, přerval se mi při jízdě drážkovaný řemen pro pohon příslušenství. Myslel jsem si - snadná výměna, jen povolím šestnáctkou napínací kladku, nasadím nový a hotovo. Ale narazil jsem na dva problémy. Zaprvé nedokážu zaaretovat odjištěnou napínací kladku, prostě tam v té pomyslné cestě, když tlačím proti pružině, není žádná protidíra na zasunutí kolíku. Zadruhé, i když napínací kladku držím v maximálně možné odjištěné poloze, div mi to nerozdrtí palec, a druhý člověk nasazuje, pořád tam kousek schází (jakoby měl řemen být aspoň o 1 až 2 cm delší). Řemen jsem kupoval podle původního 03L903137, čili 6PK 1070. Motor mám 2.0 TDI CR, 125 kW, CBBB. Mohl by mi prosím někdo pomocí přiloženého snímku zaznačit, kde mám hledat protilehlou aretační dírku? Kladka se pohybuje zhruba v cestě oranžové šipky. Skoro až mám pocit, jestli mi nemohli při výměně uhlíků na alternátoru v noname servisu v Chorvatsku nějak pohnout s umístěním alternátoru, ale od té doby auto najelo cca 3000 km, takže asi až moc paranoia, navíc je to asi blbost, vše podle mě musí přesně sedět přišroubované. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 2. Srpna Sdílet Vloženo 2. Srpna tutoj 1.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifestyle Vloženo 4. Srpna Autor Sdílet Vloženo 4. Srpna Díky. Dílenskou samozřejmě mám, nastudovanou do posledního písmenka, ale přesto nasadit prostě nelze, pořád tak 2 cm délky řemene schází. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 4. Srpna Sdílet Vloženo 4. Srpna Takže i postup nasazování děláš od klokovky atd dle DP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifestyle Vloženo 4. Srpna Autor Sdílet Vloženo 4. Srpna Jako poslední se snažím řemen natáhnout na řemenici alternátoru (nejlepší přístup), zkoušel jsem jako poslední si nechat kompresor od klimy, ale to bylo ještě horší. Klikovkou se musí začínat vždy, jinak by se to tam nevytočilo. Jako kdyby napínací kladka měla trochu jiné umístění - jednak tam v cestě skutečně není protidírka na zaaretování a při větším uvolnění pružiny kladky, se tato začne skoro dotýkat klikové hřídele. Nebývají třeba ty nové řemeny méně poddajné, milimetry vůle se nasčítají a pak to ve výsledku udělá ty dva scházející centimetry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 4. Srpna Sdílet Vloženo 4. Srpna tak bud maš kladku jinak než má bejt , nebo řemen na něco jinyho 🤔 2cm je v celku dost 👀 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.