Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mám na zkušenější dotaz. Před příchodem nové fabie dobíhá ve výrobě poslední HTP. Pořád se vyrábí do fabie ta poslední inovace pod označením CGPA nebo přišla do konce výroby ještě nějaká změna? Někde se mluví o typech CGPB a CHTA.

Upraveno od radlat

  • 2 měsíce později...

Nevím zda jsem přesně pochopil dotaz, nicméně od přepracovaného typu HTPčka (CGPA) s výkonem 51kW (12V) vznikla odvozenina (CGPB) s výkonem 44kW (!!! 12V !!!). CGPB přišla do výroby 11/2011 snad kvůli tomu, ať nedělají dvě odlišné hlavy, takže to sjednotili. Převodovka je shodná, myslím co se týče délky převodů, jen už jsem se někdě ptal na další rozdíl mezi CGPA a CGPB - zda je těch 7 kW výkonu pouze softwarových.. Jinak bych sám uvažoval o úpravě své FII na 51 kW.

možná tam bude i nějaký rozdíl v sání, nejen sw ŘJ, jak tomu kdysi bylo na MPIčkách 50 vs.44 Kw

CGP by mělo mít jiný typ rozvodového řetízku a má splňovat Euro 5, má jinak ukostřený motor jinak jsem si žádného rozdilu nevšiml v motoru. (Jo a nevím jestli FII ale Ibiza s tímhle motorem už třeba nemá hlídání hladiny chl. kapaliny).

  • 3 roky později...

Mam CGPC 55 kW v Toledu. Musim přiznat, že jede o poznání lépe  než HTP 47 ve fabii I. 

Ještě se mi líbí, že prodloužili pětku, tak to na dálnici tolik netočí (v 90kmh cca 2600ot). Prý ještě pozměnili rozvodový mechanismus a posílili katalizátor... celkem příjemný motor. Škoda že ho nedávaj do F III. 

  • 10 měsíců později...

Nevíte někdo jestli se htp s euro5 montovalo i před FL nebo pouze až po FL?

Euro5 dostala FII až po(s) FL a to jen pro evropský trh.

Rapid dostal euro 5

nj, to už ale bylo označení 1,2MPI těch haťapáckých motorů a už to bylo dávno po tom co tyto motory (BZG) jezdily ve Fábkách a Roomech

To jo. 

A čím novější tím spolehlivější. U Rapida je výhoda, že se tam jiné atmosféry u nás nemontovaly. Takže u Rapidu atmosféra vždy CGPC. Bohužel o ně nebyl zájem a moc se jich neprodalo. 

jj, já než dospěl k obměně parku, přestal se kvůli Euro 6 dělat, měl jsem v plánu Spaceback s tímto motorem, abych ho mohl dát do plynu. A ojetého už jsem nechtěl

Euro 5 jsou motory CGPA, CGPB a CGPC (Rapid) to je asi nejjistější ověření.

Modernizace opravdu už před FL FII/R.

znovu opakuji, už BZG bylo Euro 5, můj room je 2007 tedy ještě před face

To si nemyslím, BZG (2007-2009) by mělo být Euro 4. Kvůli nástupu normy Euro 5 bylo přece roku 2009 modernizováno.

Upraveno od Twisted

aha, tak beru zpět :rolleyes:, díky Pavle, včíl je v tom jasno

  • 2 měsíce později...

Čau. Motor s označením CGPA musí být 100% euro 5ka? V t.p. mám směrnici 2003/76B. Jaké prosím mám Euro?

 

Upraveno od stoupa1980

Pawouk

Mám rok 11/2009 takže Euro 4 . V servisce mám kod 0GG což je EURO 4. Potvrzeno na úřadě u přepisu - Euro 4

Takže označení motoru CGPA automaticky neznamená EURO 5.

 

 

 

 

Upraveno od stoupa1980

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.