mhhory Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 (editace) Tak dnes jsem se vrátil ze Slovenska, za 3 dny jsem najezdil 860 km. Průměrná spotřeba 7,1 l/100km. 75% cest dálnice, 4 lidi, plný kufr. Podotýkám, že mám combíka... Za tuto cestu mohu jenom potvrdit, že auto na 75kw není vůbec líný a nechá se s tím krásně jezdit. Do kopce ve 3 tis.otáček na 5 stupen naprosto v pohodě, motor tahal jak blázen... Jen mě mrzí ta pokuta za rychlost Editováno: 3. Květen 2013, autor: mhhory 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 tak to máš dobrou spotřebu, tak nějak to prostě je jo na Slovensku jsem dostal flastra taky, jak vidí českou značku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 prostě je potřeba si na ten motor zvyknout a naučit se s ním jezdit, tak jako s každým jiným motorem. Je možné s ním jezdit s velmi slušnou spotřebou, ale taky na rozdíl od nafty s velmi velkou spotřebou, záleží holt na řidiči... Dynamika myslim dostačující, 75kw musí stačit... s tím se musím ztotožnit, v práci mám O2 a doma O1 75kw a dá se jezdit se slušnou spotřebou, za východní hranicí mají alergii na české RZ to je známá věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan.k Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Tak dnes jsem se vrátil ze Slovenska, za 3 dny jsem najezdil 860 km. Průměrná spotřeba 7,1 l/100km. 75% cest dálnice, 4 lidi, plný kufr. Podotýkám, že mám combíka... Za tuto cestu mohu jenom potvrdit, že auto na 75kw není vůbec líný a nechá se s tím krásně jezdit. Do kopce ve 3 tis.otáček na 5 stupen naprosto v pohodě, motor tahal jak blázen... Jen mě mrzí ta pokuta za rychlost Já mám najeto zatím 13 tis a motor už se trochu zajel.Co ale pozoruji,že motor se musí trošku zahřát a potom jde pěkně za plynem.Jak je studený,tak je trošku línej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Já měl na 600km při cestě na Slovensko spotřebu ve 4 lidech 6.4l, mám ale liftback a plný kufr jsem neměl, takže co se týče spotřeby, tak si nemohu stěžovat. Jen 70% město/30% okresky mám 7.4l, tam to asi jen tak stáhnout nepůjde. Není tady někdo z Prahy nebo okolí, že bychom udělali sraz a srovnání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) No tak dneska Brno - Videň-Vosendorf 6,2 l 3 lidi zpět 5,8l liftback . Palubák podle výpočtu proměřuje o 0,3l . Editováno: 4. Květen 2013, autor: hanesek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 No ptát se na fóru skodahome jestli golfa nebo oktávku je myslim zbytečné Co se týká motoru, já najedu 18 – 20 tisíc ročně, a jsem spokojený, diesel by se sice hodil, ale kašlu na to, najedu ještě minimálně 50 tisíc a koupim možná jiné auto. Mám najeto jubilleních 100tisíc km- od novoty. Takže ten motor znám poměrně dost dobře. Má to svoje výhody a nevýhody, je to prostě něco za něco jako u všeho. Výkonu myslím dostatek, 75kw prostě stačí, akorát jsou položené ve vyšších otáčkách, takže podřadit. Diesel 1.9 má 77kw a taky s tím jezdí většina oktávek. Za těch 100t km žádná porucha, liju tam jenom ten nejlevnější benzín, přemele všecko, na spotřebě a výkonu není znát jestli je tam extra super verva sračka nebo dva roky staré chcánky z kanystru z garáže. Já často jezdím trasu Břeclav- Ostrava, po dálnici, při dodržování limitů se vždy vejdu do 7l/100. Rekord je 6,7l. Ale to jsem měl na tempomatu do 120km/h. Nevim jak to s klimatizací myslíš, ale klimu mužeš vypnout kdykoli samozřejmě. Prostředním kolečkem, nebo když odstraníš kurvítko tak tlačítkem v prostředním kolečku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
firemp3 Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 Tak ja mám z výroby O2 FL 1.6MPI + LPG úplna spokojnosť, som zvyknutý jazdiť len na LPG ked jazdím sám, výkon je dostačujúci, ked prepnem na benzin (tankujem len Shell fuel nitro) tak je to poteší, že to dobre ťahá, no najlepšie na tom je že je to na LPG 8l/100km za nejakých 5-6€ čo je absolutná parádaCitelný je pokles výkonu pri zapnutej klime, no tých 10 dní do roka, kedy ju nevyhnutne potrebujem sa dá prežiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Zdravím na mém BFQ mi Vag vyjel chybu 16514 rada 1 sonda 1 El. zavada v obvodu P0130 - 35 - 10 Sporadicky.Nevíte čím by to mohlo být a kde hledat? Na autě nějakou anomálii nepozoruji. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OIZIK Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 ja toto mazal a ty jsi mi zamknul to spravne :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bartasek Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 Ahoj, vzhledem k tomu, že je tady vlákno o výběru motoru, tak bych se taktéž chtěl zeptat, jaký motor zvolit od OII Combi Elegance facelift. Dříve jsme měli OI Combi, motor 1.9 TDI ASV. Auto nám bylo bohužel zcizeno (auto a motor naprosto bez problému, najeto 200 tKm), takže hledáme něco nového. Najedeme ročně max 12 000 Km, podíle je cca 50% dálnice, 30% okresky, 20% město. Jízda rychlejšího charakteru, tzn dálnice 140-150 Km/h, okreska 100 Km/h. Obsazení je 2dospělí + dítě + věci. Máme na to nachystáno kolem 280 000 Km. Co doporučujete? Měl jsem již zamluvenou ojetou (150tKm, cena 289 000) 2.0 TDI CR (jasná servisní historie), ale těsně před odjezdem pro auto jsem dostal strach z oprav. Pokud by se něco stalo (v těch km určitě v brzké dopě FAP) tak by jsme pak byli bez peněz. Takže jsem se znovu vrátil k 1.4 TSI / 1.8 TSI. Ty mají najeto (skodaplus.cz) v této cenové hladině cca 90 - 120 tKm. U těchto motorů počítám, že by se po koupi dělali rozvody+pumpa+napínák a to by teoreticky mohlo stačit. Co se týče oprav, tak tam hrozí max to turbo, jinak by to mohlo být vcelku všechno, že? Jinak v nabídce skodaplus je octavia 1.8 TSI, najeto 118 tKm a už má druhý motor, takže nevím nevím, jak to bude spolehlivé. Nad 1.6 TDI CR neuvažuji, jezdím s ní v práci a moc se mi to nelíbí. U těch benzínů mám zase obavy ze spotřeby auta na dálnici při té rychlosti. Když jedu se služební OII 1.6 z brna do Pha, tak mám výslednou spotřebu 10l / 100 km, což je dost. Kolik bude mít taková 1.8 TSI? Takže opravdu nevím, co vybrat. Jsem z toho celkem rozpolcen. Teoreticky ta 1.4 TSI by mohla stačit u VW Golf Variant, ale tam zase není na výběr výbava (je to holé). Děkuji za radu, Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 Aha, to totiž u té 1.6 nebylo úplně zřejmé. PS: necituj přímo předcházející příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lees Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Zdravím uživatele, chystám se na výměnu rozvodu u mého motoru 1.6 MPI + LPG V autorizovaném servisu ve Frýdku mi nabídli cenu 6000Kč (práce 1800 + 4200 rozvodová sada s vodní pumpou-používají pouze origo díly). V neautorizovaném servisu za cca 7000Kč (bylo mi zdůrazněno, že používají celokovové čerpadlo-někde jsem četl u origo čerpadla je použitý plast ). Vždycky jsem si myslel, že neautorizovaný servis dokáže být levnější. Na internetu jsem našel cenu Hepu sada rozvodů + čerpadlo(celokovové) 2100kč. Napadalo mě tuto sadu zakoupit a obvolat servisy, kde mi ji namontují. Mohlo by to vyjít levněji. Máte s Hepou zkušenosti. Klidně si nechám doporučit servis v okolí Frýdku-Místku, nevím zdá se mi ta cena 7000 tisíc v neautorizovaném servisu trochu moc...co myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Namontujú ti aj v autorizáku tvoju sadu ale bez záruky ...Nejak tým celkovovým čerpadlám nefandím , väčšinou je to katastrofálne spracované ... S plastovými vrtuľkami síce sem tam problém je , ale to je jedno auto zo 100 000 áut možno ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 (editace) Hepu, mám zkušenosti, dával jsem na tři auta, nebál bych se , vždy vydržela min. 90 tis. km, s originální pumpou s plastovým pohonem, měnil jsem ji na svým autě po 260000km, vrtule byla v pohodě. Editováno: 28. Květen 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Mám problém s prvním rozjezdem, když je motor studený. Nelze se rozjet plynule, při uvolňování spojky se auto vždy třese jako by se dusilo, ale jen po dobu pouštění spojky. Občas se tak ještě děje při brzy následujícím druhém rozjezdu, ale později je vše v normálu. Najeto 120 tis. km. Netuší prosím někdo, co by mohlo být příčinou tohoto jevu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lujetu Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Tuto vadu jsem zpozoroval i u rodinné Felicie 1.3 MPI 50 kW. Přesně jak říkáte, při studeném startu někdy i při dalším. Motor jakoby se dusil, plynový pedál nereaguje dobré dvě nebo tři sekundy. Mechanik si myslel, že by to mohlo být vyjetým olejem (byl tam již dva roky, auto příliš nenajezdilo), ale jeho výměna nic nevyřešila. Také by mě zajímalo, co by to mohlo dělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 zkusil bych vyčistit klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Spojku musim uvolnovat velmi citlive, jinak to docela silne boucha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 (editace) Mám to samé už od 90k km, teď mám 120k km. Auto se mi nedusí, ale ta spojka poskakuje tak, že skače v podstate cela palubovka a skače i když se chci rozjet na volnoběh (ač je to slabší). Příčinu netuším, teď mi to dělá i Yaris s 60k km. Pravdou je, že se tento problém po nějaké době jizdy uklidní. Mám v plánu zajet někam do nějakého krpálu a trochu tu spojku proklouznout. Editováno: 8. Říjen 2014, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Když můžu - pomůžu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 (editace) suri tak jiste.. kdyz zacali davat ve skodovce do fabuli tsi tak sm na ne pel chvalu.. bohuzel postupem casu se zjistilo, co je to za mr*ky takze je nedoporuciji a ja bych si teda Tsi nekoupil, mozna az ted v nove F III nebo O III... proste vse je vyvoj.. co se tyka hodnoceni motoru, tak autor patrne pise hodnoceni a volbu pro lidi, kterym auto ma slouzit a pokud mozno jim jde o to, aby behem pul roku nevyplazli v servisu desetitisice.. Samo ze pokud je nekdo zrucnej, autum rozumi, umi si sehnat dily za polovinu, tak si koupi 2.0 Tdi PD, sezene si dily, motor preventivne opravi s tim, ze vyhaze vsechny potencionalni kurvitka a auto mu bude dalsich 100 000km slouzit, ale tohle proste kazdej nedovede a ne vsichni mame moznost sehnat levne dily, motory, hlavy a podobne veci, rozhodit motor do sroubku doma ve stodole a zase ho slozit s novymi dily.. a pokud nekdo napise OK tento motor je dobrej a za rok-dva se postupem casu zjisti, ze zas takova supa to neni a ten motor ma radu problemu, tak se nediv, ze svoje hodnoceni zmeni. Editováno: 11. Prosinec 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Chlapi, jak jste vyresili poskakujici spojku? Dela me to tez a docela me to vytaci….ke vsemu jde hur razeni-zadrhava! Najeto 87 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millis Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 (editace) Ahoj, loni v září jsem koupil Octavii Combi s motorem BGU, r.v.2005 a v podstatě jsem spokojen. Jedinou věcí, na kterou si nemohu zvyknout je prodleva v reakci na plyn. Máte někdo zkušenosti se změnou softwaru s úpravou přechodových stavů? Mr CIMBU bohužel dělá pouze úpravy pro motory jedničkových octavií. Dlouhou dobu jsem jezdil s auty s lankem a tohle je neporovnatelný, obzvlášť teď v zimě na sněhu mě to štvalo, když člověk nemůže kvůli prodlevě plyn kloudně dávkovat. Předem díky za radu. Editováno: 10. leden 2015, autor: Millis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 10. leden 2015 Sdílet Vloženo 10. leden 2015 Ahoj. Já mám tedy kód motoru BSE,ale zrovna včera jsem psal p.Jandovi (CIMBU),jestli by mi neupravil zpožděnou reakci plynu. Jeho odpověď:"pro kód motoru BSE úpravu neděláme,je o ní malý zájem,mnoho HW,šíleně mnoho SW".... Tak nevím no,asi mu budu věřit. Nicméně,chystám se motor chipnout+sportovní filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.