Přejít na obsah

Nová baterie, kódování a poté nefunkční nabíjení


sinco

Doporučené příspěvky

Dobrý den, auto 2,0 TDI 110kW. Auto z bazaru, start stop nefunkční plus chyba abs, občas nouzák, chyba dvou snímačů tlaku pneu. O tom se vědělo a že to původní majitel v blízké době nechá na svoje náklady opravit.  Asi týden se s autem najezdilo 4xx km a dobíjení tedy muselo být funkční. Baterie klasika olovo  a stav nic moc. Koupila se EFB EXIDE 75A.  Po instalaci  baterie se v CAN Gateway zadala kapacita baterie  z původní hodnoty 80A na 75A, z původního čísla baterie samé 0 jsem na posledních třech pozicích změnil číslo, a zvolil typ baterie AGM, myslel jsem že majitel koupil AGM. Vše bez erroru uložil. Měl jsem pak nastartovat auto a ověřit nabíjení ale k tomu nechtěně nedošlo. Po nájezdu cca 30km auto zahlásilo chybu  nabíjení. Při následné kontrole jsem zjistil že autobaterie není dobíjena. A teď otázka proč se to stalo? Co jsem tak různě načetl tak je to kódování o čísle baterie-aby auto vědělo že je baterie nová, o kapacitě a technologii baterie. Nikde nic jiného se při výměně nenastavuje. Je ten alternátor jen shoda náhody? V sobotu se tomu budu věnovat víc ale teď bych rád věděl jestli jsem něco nevynechal, neudělal špatně, proč se to stalo. Děkuji za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Nová baterie, kódování a poté nefunkční nabíjení

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...