Publikováno Prosinec 13, 2024Pro 13 Ahoj, chci se zeptat. Dá se nějak podle vin kódu zjistit, zda má auto obyčejný nebo dvou hmotový setrvačník? Je to 1.6 tdi 77kw 5 kvaltů rv 2012. Díval jsem se na autokelly podle vin kódu a měl by být obyčejný, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Řeším totiž rázy při rozjezdu , nebo cukání když se pustí v záběru plyn, nebo prudce přidá . Předběžně jsem se díval na zavěšení uprostřed a vypadá v pohodě. Na převodovce a motoru jsem se zatím nedíval. Nemá s tím někdo zkušenost. Zatím mě napadl ten setrvačník, ale podle mě by to mělo i chrastit a nic není slyšet.
Prosinec 14, 2024Pro 14 Mám stejnej motor, ale v O2 , 2011, a řeším to samý , nejlépe ti to řeknou v autoskoda , mám tedy najeto 380 tis. a od ty doby , co jsem auto koupil, V 70. tis., tak pořád ten samý problém. Ne při sepnutí spojky , puštění spojky, ale při přidání a ubrání plynu, cuknutí. Dočetl jsem se že je to SW řj motoru. jinak by to mohla dělat vzpěra převodovky, jak píšeš , zavěšení uprostřed u mě vypadá taky v pohodě. Jinak to vypadá , aspoň u mně motoru CAYC na jednohmotu, to jsem se dočetl podle vin u prodejce. dále jsem se jinde dočetl , že ty škuby má způsobovat právě ta jednohmota. Upraveno Prosinec 14, 2024Pro 14 od Casy doplnění
Prosinec 14, 2024Pro 14 Pravděpodobně jedno hmota. Dvouhmota se montovala do roku 2010. To cukání dělá spíš součet unavených dílů. Určitě po tak dlouhé době budu K.O silentblok převodovky. Nicméně primárně bude už vůle v převodovce na hnací hřídeli... od 150K km běžné, proto i rychleji u verze s dvou hmotou, ta dvou hmota po výměně už tolik nevydržela. Upraveno Prosinec 14, 2024Pro 14 od LosDavos
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.