Přejít na obsah

Posilovač řízení, pípání a vypínání motoru. Roomster 1.4 16V


Vojtěch Paur

Doporučené příspěvky

Zdravím. Tohle forum je asi moje jediná naděje. Auto bylo už asi 10 automechaniků a nikdo si neví rady. Auto je škoda roomster 1.4 16v a na autě bylo vyměněný alternátor. Tenhle problém auto dělá už asi rok a nedaří se ho vyřešit. Děkuju moc za každý příspěvek. Doufám že mě zachráníte. Vypsal jsem tu všechno co mě teďko napadlo že auto dělá. 

 

-Při zatáčení vlevo nebo vrácení volantu doleva v nízké rychlosti pípá auto a ukazuje se symbol abs a ruční brzdy někdy vyskočí symbol volantu a probliknou všechny světla v autě jako například celá balubní deska a rádio se restartuje

-občas se vypne posilovač řízení nejčastěji v nižší rychlosti, ale stalo se to i ve vyšší, když se zatáčí vlevo a nebo když se volant vrací doleva. Jsou dva stupně, někdy je jen trošku těžší zatáčení a někdy se posilovač vypne úplně a jde zatáčet těžce

-Snižuje se jas světel při zatáčení vlevo i vpravo při jakékoliv rychlosti a taky při zapínání rádia, zapínání mlhovek nebo stahování oken

-Stahování oken se seká a musí se klikat na tlačítka místo držení, aby okno sjelo nahoru nebo dolů

-V nejhorších situacích se vypne celé auto i s motorem a to nemusím ani zatáčet vlevo

-Auto se někdy samo odsebe zamkne 

-Na + na beterce se roztekla vazelína

-Po opravě klimatizace se po dvou měsících znovu rozbila a funguje jenom na nejvyšší stupeň 

-Jednou se stalo že při jízdě přestal fungovat reproduktor u řidiče, ale po týdnu začal zpátky fungovat

-Po použití šmirgl papíru na konektory na baterce a na + a - kabely auto přestane blbnout na nějakou dobu. Jednou to vydrželo týden a jednou až 2 měsíce. 

 

Video 1

Video 2

Video 3

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozebrat očistit zkontrolovat plechové pojistky v motorovém prostoru. Totéž platí pro minus drát od baterky na karoserii. Udělat si novou kostru propojit karoserii a blok motoru dalšim drátem o průřezu cca 10 mm2. To celé je práce na cca 30 minut. Pokud to nepomůže vytáhnout plechovou pojistku od posilovače řízení a chvíli pojezdit. Opět platí, že pohledem tam nic nezkontroluješ a multimetrem jakbysmet. Kontakty baterie se nečistí smirkovým papírem. Prostě prověřit  veškerý silový rozvod od baterky spolu s pojistkovým terminálem včetně mínus pólu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...