Hizdic Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Po vyčistení klapky sa môže zdvihnúť spotreba paliva? Alebo len dočasne kým si ju RJ nenastaví ? Fábia 1.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verny94 Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Může být projev zanesené škrtící klapky toto: Pokud zařadím směrem nahoru (1 -> 2 ->3..) povyskočí otáčky směrem nahoru, než spadnou na neutrální?? Nebo za tím bude jiná chyba? 1.4 16V 74Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeronaut Vloženo 30. Září 2014 Sdílet Vloženo 30. Září 2014 tím "řazením" máš na mysli vyšlápnutí spojky ? (protože klacek řadicí páky není nijak spojen s řízením otáček) V případě že ti po akceleraci a vyšlápnutí spojky otáčky dělají neplechu tak může být problém ve snímači (spínači) polohy spoj. pedálu - má dvě fáze snímání, a právě jedna z nich je odpovědná za to aby motor nevyskočil do otáček po odlehčení(rozpojení) spojkou. Jde v podstatě jen o estetiku a když to nefachá tak se to dá přežít, já jsem to čidlo rozebral a porovnal (přihnul) kontakt té polohy, a dobré. Nové stojí majlant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Tak jsem zpet, ten co mel urezane kabely od skrtici klapky, rozebral jsem tu puvodni nefunkcni a divejte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 no máš ty zoubky jak noty na buben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurtin Vloženo 5. Září 2015 Sdílet Vloženo 5. Září 2015 Kluci mám Fabku 1.2 47Kw najeto 88tis. Auto najednou začalo chcípat na volnoběh a hlavně při prudkém sešlápnutí plynu z volnoběžných otáček. Vyčistil jsem škrtící lapku, nastavil základní polohu, vyměnil vložku vzduchu, paměť závad nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Září 2015 Sdílet Vloženo 5. Září 2015 Podívej se také do sekce 1.2 HTP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 Chtěl bych se zeptat,melní se po demontáži klapky kvůli vyčištění i těsnění?Jestli ano,tak maže se olejem,nebo se dává na sucho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Září 2015 Sdílet Vloženo 16. Září 2015 daj nové,veď tá cena nestojí ani za reč ...a žiadne natieranie,nasucho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 17. Září 2015 Sdílet Vloženo 17. Září 2015 Ahoj Libero má očividne dobré zľavy, lebo mňa vyšlo to tesnenie 5 až 10€ (nepamätám si koľko presne). A je mi pritom jasné, že na tom mali zisk asi tak 500% Ale čo už, tesnenie som kúpil. Taktiež som ho trošku prešiel olejom, no myslím, že dosadacie plochy stačí iba očistiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Já jsem kupoval těsnění pod klapku letos za 101,-Kč. / CC-autodíly /. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Září 2015 Sdílet Vloženo 19. Září 2015 Ahoj Libero má očividne dobré zľavy LIBERO žiadne zľavy nemá ...tu to máš http://www.cc-autodily.cz/tesneni-skrtici-klapky-1_1?sort=cena_dph&order=desc&count=60 miggy,treba pozerať aj do popisu,kto má akú motorizáciu pretože etková cena na tvoje tesnenie je 9,80€ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 Nejako som si tak myslel, že rozdiel v cene tesnení až taký závratný nie je. No zmýlil som sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Září 2015 Sdílet Vloženo 20. Září 2015 No a ono ten rozdiel tam je ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 24. Únor 2017 Sdílet Vloženo 24. Únor 2017 Před nějakým časem jsem klapku vyčistil, nastavil přes VAG a vše šlapalo jak má. Teď se mi ale stává, že při volnoběhu začnou pomalu svévolně stoupat otáčky k cca. 2000, pak klesnou na 1000 a nakonec se ustálí v normálu. Tak nevím... Znovu vyndat a pročistit? Nebo vás napadá nějaká jiná závada? Snad jsem ji během čištění neoddělal, ale neuvědomuji si nic zásadního - byla venku a vyčištěna technickým benzinem. Jinak tato "závada" se stává tak jednou za 10 jízd, jinak je vše OK. Na závěr doplním, že se jedná o F1, HTP, 47 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 24. Únor 2017 Sdílet Vloženo 24. Únor 2017 Asi bych znovu zkusil nastavit přes Vag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Tak jsem znovu nastavení přes VAG zkusil a vše šlape jak má... Uvidíme, jak dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Snad už bude vše OK! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golfino Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 Zdravím chtěl bych se Vás zeptat zda už se někdo setkal s tím, že nejde provést adaptace. Načetl jsem přes origo VAG závady na motoru a byly tam zavady viz screen níže. Klapa nešla ani zadaptovat. Tak jsem si řekl ok odešla do věčných lovišť. Koupil jsem novou klapu ale ta také nejde zadaptovat. Stalo se to ze dne na den. Jinak auto jezdilo ok. Když zkouším adaptaci přes kanál 060 tak to napíše že ADP probíhá a pak napíše chyba. Navíc ta závada nejde ani smazat. Děkuji za jakoukoliv radu jsem už bezradný. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 20. Červen 2020 Sdílet Vloženo 20. Červen 2020 Zdravim borci, zacali mi obcas na par sekund skakat otacky po starte, tak som vybral klapku aby som ju skontroloval, ale necakal som, ze po 120.000km (a 14tich rokoch) bude nejako velmi spinava. Holt opaok bol pravdou a klapka si urcite pyta riadne vycistenie :D Chcel by som sa preto spytat, ked som klapku uz vytiahol a mam ju doma, ci neodporucate s nou spravit nejake dalsie ukony - napr. zhodit ten plastovy kryt a premazat koliecka okolo motorceka, pripadne tam to tiez nejako vycistit? Ak ano, tak by som chcel poradit, ako na tento jeden srob - vyzera ako keby bol zaliaty nejakou zivicou. Zaroven by som sa chcel spytat ako je mozne, ze na benzinovom motore je takto zaspinena klapka a sanie (vnutro sania ma na sebe rovnaky cierny povlak ako ta cast klapky na hornej fotke). Motor je to 47kW BME, cize pokial viem ten nema EGR a odvetravanie skrine sa mi zda ze ide k vzduchovemu filtru (alebo sa mylim?) a ten nebyva tak velmi spinavy. Voped dakujem za vsetky rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvetosm Vloženo 28. Září 2020 Sdílet Vloženo 28. Září 2020 Zdravím.. mám dotaz.. všude tady čtu, ze základní nastavení skrtici klapky je pod kanálem 060. Ale tady v manuálu jsem našel ze to je pod 074. 🤔 jak to teda je? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajda44 Vloženo 25. Září 2022 Sdílet Vloženo 25. Září 2022 No a ani tam můj kód motoru BKY. Tak podle čeho postupovat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.