Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tiež si myslím,že to bude tým snímačom.Lebo mu nesedí napäťová uroveň na snímači,takže buď kabeláž alebo snímač,alebo -ale teoreticky RJ- ale to by už musela byť riadna náhoda.

snimac som vymenil kabelaz odmotal prekontroloval a ziadna zmena.zial asi RJ.

bohuzial zrovna na 1,2 HTP nemam.ine by sa aj nasli.

nema niekto 03E 906 033 A v zalohe na odskusanie oblast...SE,SI

Upraveno od kamenekroman

tak to je dosť nepríjemné :huh: Keby bol ešte priručný osciloskop tak dačo polaborovať.

Dam este par zvedavych otazok.

1.Ta chyba je tam pri vypnutom motore ci az ked sa nastaruje? Akoze ked zapnes zapalovanie da sa ta porucha vymazat ci je tam stale,resp naskoci az ked nastartujes ci ako sa to prejavuje,

2.ked odpojis upne ten snimac tak je tam stale ta ista porucha ci vyhodi nieco ine?

3.nechce sa mi to hladat,ten snímač má 2 alebo 3 vyvody?

1.chyba sa da zmazat ale akonahle nastartujem motor naskoci znova.

2.ked vypojim snimac stale tam svieti to same (poloha vack.......) je to tam aj ked odpojim oxygen sondu pred aj za proste zadna zmena.volnobeh ok.ked pridam tak maximalne 3000ot.a hned sa to zacne dusit pustim plyn tak takmer chce skapat.egr funguje.po niekolkych km nabehne este aj porucha -16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal

P0106 - 35-10 - - - Sporadicky

3. je to konektor s 3mi pinami

čo je toto 03E 906 033 A.

Skus aret či predsa nemaš skočene. Mam take marenie že raz som to pozeral VAGom čosi podobne mi to hlasilo. Ale nespominam si už dobre.

Tu asi veľa možností neni,keby to bolo skočené nehlasilo by to chyby o signáloch,ale napriklad poruchu spalovania pripadne nepravidelny chod.

Najednoduchsie požičať RJ od dakoho kto ma v polici... :kol-31:

čo je toto 03E 906 033 A.

Skus aret či predsa nemaš skočene. Mam take marenie že raz som to pozeral VAGom čosi podobne mi to hlasilo. Ale nespominam si už dobre.

je to oznacenie mojej Rj motora 1,2 47 htp

ako mam ten aret urobit.?

Upraveno od kamenekroman

Mam RJ končiace 023 B.

Tu asi veľa možností neni,keby to bolo skočené nehlasilo by to chyby o signáloch,ale napriklad poruchu spalovania pripadne nepravidelny chod.

Najednoduchsie požičať RJ od dakoho kto ma v polici... :kol-31:

Myslim si že to hlasi že vačka nesedi z klukou. Ale netvrdim na 100% len raz mi to čosi take vyhadzovalo. Už len pripravkami kontrolujem.

Zistil som ,že v DP mam vypustene strany .Nemate dakto tu cast s ekektrikou k motoru?

post-722-0-24008900-1324239899_thumb.jpg

Upraveno od Piaggio

Myslim si že to hlasi že vačka nesedi z klukou. Ale netvrdim na 100% len raz mi to čosi take vyhadzovalo. Už len pripravkami kontrolujem.

Ved hej,skocenie o "pol zuba" sa tažko od oka odhaduje.Ale ono vyzerá tak,že to hlási elektrickú poruchu.

A ten aret tomu som ani ja dako nepochopil.O co ide?

Ten snimac napaja dakych 5V ale neviem krem tohoto snímača čo sa tymito 5V napaja..Je to daky degeš system tieto škoda schémy .ide to na daky odkaz 31,ktory som nenašiel.Ale ešte čosi to bude napajať.

Ale je to chema pre AWY 40kw

post-722-0-01771200-1324240914_thumb.jpg

Upraveno od Piaggio

Hej ta tvoja porucha ta sedi.Ale bude lepšie keby dal kamenekroman presné číslo a popis poruchy aby to bolo jasnejšie.

je pravda,že Nesmyselny signal je vlasne tiež signál- teda má signál ale priebeh je neočakávaný.

Ale pokial odpojí snímač a hlási to stejnú poruchu tak to zvádza na snímač.

čslo zavady bude 16725.

Ked nesedi časovanie tak RJ si stym nedokeže poradiť. (a pisal že menil už ten snimač)

pokial si to nezaistí prípravkami,tak tu budú neustále dohady...

Jasne Libero. Treba počkať vysledok.

Ved hej,ale jemu to hlasi poruchu aj zo snimaca nasavaneho vzduchu a ten ma spolocne napajanie ako aj snimac na vackovom hriadele.Ta schema napojenia snimacov na RJ z AWY NIEJE totozna z AZQ !!! Pozrem z AZQ.

A keď si to zaistí tak čo aky je dalši postup,resp. čo mu to pomôže.Zasvette ma do preblematiky prosim. :kol-34:

Upraveno od Piaggio

Toto je schéma AZQ.Konečne normálne nakreslená. :kol-46:

Ako je vydiet tým červeným je zvyraznené napájanie.Je spolocne pre snimac teploty chladiacej kvapaliny,pre snímač teploty nasavaneho vzduchu a pre náš kontroverzný snímač. To napájanie má byť od 4,2 do 5V.Mne to neda,ešte by som tú kabeláž aspon premostil kdesi bllízko RJ.

A pojme spac. :kol-56:

post-722-0-31208800-1324245908_thumb.jpg

Upraveno od Piaggio

permanentna chyba

1 Nalezeny chyby:

16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal

P0341 - 35-00 - -

startuje na 1.x

excelentný volnobeh

len jednoducho lenive kusok nad 3000ot. sa zatvara klapka- dusi motor

a zaujimave ze to nema ten jedinecny zvuk 3valca.

a nehorazne zapacha spaleny olej(vyjdem z auta a citim stary nafták)olej novy cca1000km

diky vsetkym za ochotnu pomoc!

Když jsem měl skočený rozvody o 1 zub,tak mi motor / AZQ - 2003 / startoval perfektně,volnoběh taky OK. Svítila kontrolka emisí a VAG ukázal chybu

16 490 a 16 556. Motor byl poněkud línější.

A ktrorý si mal mesiac výroby???

permanentna chyba

1 Nalezeny chyby:

16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal

P0341 - 35-00 - -

startuje na 1.x

excelentný volnobeh

len jednoducho lenive kusok nad 3000ot. sa zatvara klapka- dusi motor

a zaujimave ze to nema ten jedinecny zvuk 3valca.

a nehorazne zapacha spaleny olej(vyjdem z auta a citim stary nafták)olej novy cca1000km

diky vsetkym za ochotnu pomoc!

Je neuveritelné, že ti nehlási poruchu pri odpojenom snímači,čo by si myslím malo.Prípadne vstup do RJ uzemnit 2 na snimaci spojit s 1.

Pravdepodobne asi to bude mechanicka porucha podla hlášok.Ale zaujmave,že emisie nič nehlásia :kol-34:

pokial si to nezaistí prípravkami,tak tu budú neustále dohady...

Zaujmalo by ma ako sa aplikujú tie prípravky na zaistenie

1.z bloku motora vytiahneš snímač otáčok motora G28 (je na druhej strane bloku medzi motorom a prevodovkou..dosť blbý prístup)...namiesto neho tam dáš prípravok T10121 (príloha 1)...musí zaskočiť do zotrvačníka,je tam osadenie..

2.následne vytiahneš tie krytky na vačkách a dáš tam prípravok T10123 (2ks)..príloha 2

3.musí ti to všetko presne sedieť..inak je skočený rozvod

post-62595-0-39894800-1324396319.jpg

post-62595-0-09862600-1324396327.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.