Prosinec 17, 201113 r Tiež si myslím,že to bude tým snímačom.Lebo mu nesedí napäťová uroveň na snímači,takže buď kabeláž alebo snímač,alebo -ale teoreticky RJ- ale to by už musela byť riadna náhoda.
Prosinec 18, 201113 r snimac som vymenil kabelaz odmotal prekontroloval a ziadna zmena.zial asi RJ. bohuzial zrovna na 1,2 HTP nemam.ine by sa aj nasli. nema niekto 03E 906 033 A v zalohe na odskusanie oblast...SE,SI Upraveno Prosinec 18, 201113 r od kamenekroman
Prosinec 18, 201113 r tak to je dosť nepríjemné Keby bol ešte priručný osciloskop tak dačo polaborovať. Dam este par zvedavych otazok. 1.Ta chyba je tam pri vypnutom motore ci az ked sa nastaruje? Akoze ked zapnes zapalovanie da sa ta porucha vymazat ci je tam stale,resp naskoci az ked nastartujes ci ako sa to prejavuje, 2.ked odpojis upne ten snimac tak je tam stale ta ista porucha ci vyhodi nieco ine? 3.nechce sa mi to hladat,ten snímač má 2 alebo 3 vyvody?
Prosinec 18, 201113 r 1.chyba sa da zmazat ale akonahle nastartujem motor naskoci znova. 2.ked vypojim snimac stale tam svieti to same (poloha vack.......) je to tam aj ked odpojim oxygen sondu pred aj za proste zadna zmena.volnobeh ok.ked pridam tak maximalne 3000ot.a hned sa to zacne dusit pustim plyn tak takmer chce skapat.egr funguje.po niekolkych km nabehne este aj porucha -16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal P0106 - 35-10 - - - Sporadicky 3. je to konektor s 3mi pinami
Prosinec 18, 201113 r čo je toto 03E 906 033 A. Skus aret či predsa nemaš skočene. Mam take marenie že raz som to pozeral VAGom čosi podobne mi to hlasilo. Ale nespominam si už dobre.
Prosinec 18, 201113 r Tu asi veľa možností neni,keby to bolo skočené nehlasilo by to chyby o signáloch,ale napriklad poruchu spalovania pripadne nepravidelny chod. Najednoduchsie požičať RJ od dakoho kto ma v polici...
Prosinec 18, 201113 r čo je toto 03E 906 033 A. Skus aret či predsa nemaš skočene. Mam take marenie že raz som to pozeral VAGom čosi podobne mi to hlasilo. Ale nespominam si už dobre. je to oznacenie mojej Rj motora 1,2 47 htp ako mam ten aret urobit.? Upraveno Prosinec 18, 201113 r od kamenekroman
Prosinec 18, 201113 r Tu asi veľa možností neni,keby to bolo skočené nehlasilo by to chyby o signáloch,ale napriklad poruchu spalovania pripadne nepravidelny chod. Najednoduchsie požičať RJ od dakoho kto ma v polici... Myslim si že to hlasi že vačka nesedi z klukou. Ale netvrdim na 100% len raz mi to čosi take vyhadzovalo. Už len pripravkami kontrolujem.
Prosinec 18, 201113 r Zistil som ,že v DP mam vypustene strany .Nemate dakto tu cast s ekektrikou k motoru? Upraveno Prosinec 18, 201113 r od Piaggio
Prosinec 18, 201113 r Myslim si že to hlasi že vačka nesedi z klukou. Ale netvrdim na 100% len raz mi to čosi take vyhadzovalo. Už len pripravkami kontrolujem. Ved hej,skocenie o "pol zuba" sa tažko od oka odhaduje.Ale ono vyzerá tak,že to hlási elektrickú poruchu. A ten aret tomu som ani ja dako nepochopil.O co ide?
Prosinec 18, 201113 r Ten snimac napaja dakych 5V ale neviem krem tohoto snímača čo sa tymito 5V napaja..Je to daky degeš system tieto škoda schémy .ide to na daky odkaz 31,ktory som nenašiel.Ale ešte čosi to bude napajať. Ale je to chema pre AWY 40kw Upraveno Prosinec 18, 201113 r od Piaggio
Prosinec 18, 201113 r Prave že elektricky to takto hlasi že neni zohrata vačka z klukou. Aret pripravky na nastavenie rozvodu. http://www.driveservis.sk/product/detail/id/11198712/aretacna-sada-na-rozvody-vwskodaseat12-12v-benzin
Prosinec 18, 201113 r Hej ta tvoja porucha ta sedi.Ale bude lepšie keby dal kamenekroman presné číslo a popis poruchy aby to bolo jasnejšie. je pravda,že Nesmyselny signal je vlasne tiež signál- teda má signál ale priebeh je neočakávaný. Ale pokial odpojí snímač a hlási to stejnú poruchu tak to zvádza na snímač.
Prosinec 18, 201113 r čslo zavady bude 16725. Ked nesedi časovanie tak RJ si stym nedokeže poradiť. (a pisal že menil už ten snimač)
Prosinec 18, 201113 r Ved hej,ale jemu to hlasi poruchu aj zo snimaca nasavaneho vzduchu a ten ma spolocne napajanie ako aj snimac na vackovom hriadele.Ta schema napojenia snimacov na RJ z AWY NIEJE totozna z AZQ !!! Pozrem z AZQ. A keď si to zaistí tak čo aky je dalši postup,resp. čo mu to pomôže.Zasvette ma do preblematiky prosim. Upraveno Prosinec 18, 201113 r od Piaggio
Prosinec 18, 201113 r Toto je schéma AZQ.Konečne normálne nakreslená. Ako je vydiet tým červeným je zvyraznené napájanie.Je spolocne pre snimac teploty chladiacej kvapaliny,pre snímač teploty nasavaneho vzduchu a pre náš kontroverzný snímač. To napájanie má byť od 4,2 do 5V.Mne to neda,ešte by som tú kabeláž aspon premostil kdesi bllízko RJ. A pojme spac. Upraveno Prosinec 18, 201113 r od Piaggio
Prosinec 19, 201113 r permanentna chyba 1 Nalezeny chyby: 16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal P0341 - 35-00 - - startuje na 1.x excelentný volnobeh len jednoducho lenive kusok nad 3000ot. sa zatvara klapka- dusi motor a zaujimave ze to nema ten jedinecny zvuk 3valca. a nehorazne zapacha spaleny olej(vyjdem z auta a citim stary nafták)olej novy cca1000km diky vsetkym za ochotnu pomoc!
Prosinec 19, 201113 r Když jsem měl skočený rozvody o 1 zub,tak mi motor / AZQ - 2003 / startoval perfektně,volnoběh taky OK. Svítila kontrolka emisí a VAG ukázal chybu 16 490 a 16 556. Motor byl poněkud línější.
Prosinec 20, 201113 r permanentna chyba 1 Nalezeny chyby: 16725 - Snimac polohy vackovych hridelu: (G40) Nesmyslny signal P0341 - 35-00 - - startuje na 1.x excelentný volnobeh len jednoducho lenive kusok nad 3000ot. sa zatvara klapka- dusi motor a zaujimave ze to nema ten jedinecny zvuk 3valca. a nehorazne zapacha spaleny olej(vyjdem z auta a citim stary nafták)olej novy cca1000km diky vsetkym za ochotnu pomoc! Je neuveritelné, že ti nehlási poruchu pri odpojenom snímači,čo by si myslím malo.Prípadne vstup do RJ uzemnit 2 na snimaci spojit s 1. Pravdepodobne asi to bude mechanicka porucha podla hlášok.Ale zaujmave,že emisie nič nehlásia
Prosinec 20, 201113 r pokial si to nezaistí prípravkami,tak tu budú neustále dohady... Zaujmalo by ma ako sa aplikujú tie prípravky na zaistenie
Prosinec 20, 201113 r 1.z bloku motora vytiahneš snímač otáčok motora G28 (je na druhej strane bloku medzi motorom a prevodovkou..dosť blbý prístup)...namiesto neho tam dáš prípravok T10121 (príloha 1)...musí zaskočiť do zotrvačníka,je tam osadenie.. 2.následne vytiahneš tie krytky na vačkách a dáš tam prípravok T10123 (2ks)..príloha 2 3.musí ti to všetko presne sedieť..inak je skočený rozvod
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.