Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Od jakýho roku mají motory standartně delší napínací lišty? 12V netrpí na propalování ventilů? 2003 12V palice má jinak řešený umístění ventilů (střechovitě do stran - sací v jedný řadě za sebou na jednu stranu, výfuky ve druhý řadě na druhou stranu, zatímco 6V má všecky ventily podélně v ose hlavy mírně šikmo skloněný na jednu stranu a prostřídaný v pořadí sání - výfuk - výfuk - sání - sání - výfuk), takže se sedla i vodítka ve 12V hlavě daleko líp chladí = neusazuje se v nich tolik karbonu ze spálenýho oleje. Tím se v daleko menší míře stává to, co likviduje 6V hlavy - nahromaděnej karbon přibrzdí výfukový ventily ve vodítkách a ty se nedovírají dostatečně rychle, takže to kolem nich "profukuje". Tím se poškozuje těsnicí hrana talířku ventilu i sedla. Ventily "rozkvetou", sedla se "vyhlodají". Výfukový to dělají víc proto, že jsou jednoduše "žhavější" než sací a olej v jejich vedení rychlejc karbonuje. Novější provedení hlav to má i u 6V provedení upravený, aby se výukový vodítka líp chladily, ale jak se říká, jistota je kulomet a 12V hlava je vůči těmhle problémům jednoduše odolnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurajj12 Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 Ahoj mám dotaz po najetí 165 tis. km a naprosto pravidelné výměně olej a všech filtrů se mi v motoru u rozvodů vylomil takový "trojújhelník" umístěný mezi vačkovými koly - na schematu č. 13. Nevíte jestli to jde někde koupit neznáte někdo číslo toho dílu? nemáte ho někdo??? nebo k čemu to tam je?? Musí to tam být? mám Fabia 1,2 47kW 12v, rv2005. přikládám obr.: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurajj12 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 je to kluzná lišta, č. 03c 109 513. k čemu je, nevím, našel jsem v etce. snad ti to pomůže Super diky moc, prosim a neumite to někde někdo objednat? kolik to stoji? nechci chodit na vrakáč.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 jedná se o lištu viz. stránka http://www.online-teile.com/skoda/product_info.php?info=p44533009_03c109513-schiene.html takže to stojí do 10 Eur, v origo servisu by ti to měli objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurajj12 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 super diky moc. všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Tak jsem se dostal mezi ty ,co jim přeskočily rozvody.Popojel jsem kousek přezul gumy a už nenastartoval. Skočený rozvody,odnesly to sací ventily všechny pěkně otisklý do pístů a ohlý.Výfukový to vydržely,otisklý byly minimálně. Takže go hlavy komplet za 3 400kč a asi tolik za materiál na poskladání. Zkušenost za cca 7 000kč,rozvody jsem chtěl stejně dělat a hlava je jak nová.Ještě že se mi to stalo doma a ne jinde třeba na dovolené to by bylo asi likvidačni cenou. Měl jsem tam novější napínák,ale vodící lištu kratši.Ta delši je jenom o asi 1cm delší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Jaký ročník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Tady mi zjišťoval kamarád ve škodovce ,jak jeto s rozvadama na HTP.Hlavně jaké změny byly udělány(vylepšeny) ve výrobě na jednotlivých komponentech. Je tam napsaná cena za mat.tj. 2856 Kč,další je 173 za filtr olej. a 500 za víčko olej filtru(to plastové).Na druhém je rozpis materiálu pro výměnu rozvodů. Takže ročnik 2004 po faceliftu a podle budíků 128tisic km. Co jsem se dozvěděl od servisáků za Škodovky je to normální a stává se to.Podle toho jak má kdo na to štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 (editace) tak to doufám, že se mě bude štěstí držet i nadále, 08/2004 a 259 000km Editováno: 6. Květen 2013, autor: Malta úprava km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Slusnee 272tKm. Mne sa to stale nechce vymenit .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 omlouvám se, byl jsem včera ovíněn , nevím kde jsem byl na těch 272t km , realita je 259t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 V neděli vínečko jo :-) Pořád je to porce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 v sobotu vínečko, v neděli vínečko, sakra budu to muset omezit, aby ze mně nebyl alkáč . JJ s Fábulí jsem max. spokojen, ještě jsem neměl tak spolehlivé auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Ahoj, při studeném startu mi rachotí řetěz, přesně jak je psáno v příspěvcích 18 a 19. cca 2 vteřiny rachot ale k tomu ještě houpou otáčky. Spíš nahoru, tzn k 1500 ot/min 2X - 3X se zhoupnou, pak ticho a otáčky drží jak maj. Motor jede výborně, spotřeba OK, jen ten studenej start mě zneklidňuje. 107tis km najeto, rv 10/2007. Vyměnit napínák nebude snad až tak složitý, ale jestli si mám na něco dát pozor, rád bych to věděl. Nebo se mám na to vyprdnout? Přeci jen jsem posledních 10 let jezdil s autama s řemenem a HTP mám krátce, tak jsem možná přecitlivělý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 no měnit jen napínák nemá smysl, nehledě na to že už tam budeš mít ten delší, takže hlavně řetěz, ale budeš potřebovat aretační přípravky na ozubená kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 No já myslel jen tu hydraulickou část třeba http://www.skoda-dily.cz/eshop/03e109507g-napinak-retezu-1-2htp.html Že třeba nedrží tlak jak za mlada (asi unavená pružina pod pístkem) Tak by mě zajímalo, jestli lze nějak udržet řetěz napnutý, když tohle vyndám, než nasadím nový. Ale jak to tady čtu, asi bude vydojenej řetěz, tak raději celý set http://www.skoda-dily.cz/eshop/03e198229a-rozvody-sada-rozvodoveho-retezu.html Na to už si ale netroufnu sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 aha, tak pak zkus napsat SZ (soukromou zprávu) uživateli Hubo44, ten ty opravy dělá dnes a denně, tak co ti na to řekne, když by jsi měnil jen ten napínák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Ahoj, při studeném startu mi rachotí řetěz, přesně jak je psáno v příspěvcích 18 a 19. cca 2 vteřiny rachot ale k tomu ještě houpou otáčky. Spíš nahoru, tzn k 1500 ot/min 2X - 3X se zhoupnou, pak ticho a otáčky drží jak maj. Motor jede výborně, spotřeba OK, jen ten studenej start mě zneklidňuje. 107tis km najeto, rv 10/2007. Vyměnit napínák nebude snad až tak složitý, ale jestli si mám na něco dát pozor, rád bych to věděl. Nebo se mám na to vyprdnout? Přeci jen jsem posledních 10 let jezdil s autama s řemenem a HTP mám krátce, tak jsem možná přecitlivělý. Maš SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HnedTěPředjedu Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 aha, tak pak zkus napsat SZ (soukromou zprávu) uživateli Hubo44, ten ty opravy dělá dnes a denně, tak co ti na to řekne, když by jsi měnil jen ten napínák Matlo, mám HTP 47kW, r.v. 2004. Myslíš, že mám také krátké lišty? Zatím mám 95 000 km bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 podle diskuzí co jsem tu četl, tak na 99% ano. Mám 260 177 km a též bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Matlo Myslíš, že mám také krátké lišty? jedna krátka ti ostane,dlhšia sa dáva len na výfukovú vačku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Zákazník říká že v motoru zapraskalo a od té doby píská a bliká kontrolka oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 (editace) Tady se resi rozvody a jak zjistis jestli jsou skocene, komentar 116 od libera http://forum.skodahome.cz/topic/35136-htp-rozvodovy-retez/page-5 Pokud v motoru zapraskalo, tak uz bude asi neco spatne. Skocene rozvody ti neaktivuji kontrolku mazni. Motor se da nastartovat? Pokud ano, napichnul bych se multimetrem na cidlo mazani, a uvidis jestli cidlo sepne nebo ne. Motor uved do chodu jen na par vterin pro otestovani cidla. Pokud cidlo nesepne tak bud vadne cidlo nebo nizky tlak mazani. Editováno: 25. Červen 2013, autor: Petr L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipan-pan Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Zdravím na Fóru.Tak i mne to postihlo.Ujeto 120 000km.Fabku I 1.2 47kw.Koupil jsem ji s nájezdem nějakých 72 000km.Při posledních mrazících jsem ráno přijel asi 22km k ceři.stál jsem mírně do kopečka(skoro rovina) a při startu zachrastění a konec. Olej jsem od počátku měnil pravidelně co asi 7-8 tis.km, olej SHELL 10w40.(kdo ví,co s tím předchozí majitel dělal, a na co jezdil).No stála mne ta sranda bezmála 6000kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Jaký ročník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.