Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já se včera svezl FII 1,2 HTP 51Kw. Ale těžko porovnávat protože má jen 380Km na tachometru, tak až se zajede bude tižší, ale i teď mi vůbec nepřipadá hlučná. Když to porovnám se svojí Oktou, tak snad bych řekl že je o malinko tižší než Okta :kuk:

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Koukám, že nejsem jedinej komu 1,4 neladí do ouška. Co takle narvat ještě pod tu deku, co je na kapotě tohle http://www.ahifi.cz/tlumici-a-potahovy-mat...i-pena-dsm.html. Přemýšlel jsem, dát to i na motorovou přepážku pod tu deku. Jen ta instalace asi nebude jednoduchá. Oddělat celou tu deku nejde, protože jdou přesní hadice a kabely. Tak jedině ji po částech odchlípnout a kam se dá dostat tak nalepit. Výsledek bude asi poloviční, ale za pokus to stojí. :dj:

Editováno: , autor: michal9
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mám 1,4 16V naj. 7500km a poslední dobou pozoruji že v cca. v 1600ot/min. jde slišet že něco rezonuje v motorové části, dělá to až se motor trochu zahřeje. Dělá to někomu nebo nevíte co by to mohlo být?

Vloženo

Me to taky, jakoby rezonuje, ale v HTPcku. At je motor studenej, nebo zahratej, v rozmezi asi 1500-1900 ot./min. Kdyz jsem to slysel po koupi, tak jsem z toho byl celkem na prasky :feve: , ale snad s tim nic neni...

Vloženo (editace)

Já si taky myslím že to asi není nic vážného, jen mě zaráži že to nebylo od začátku ale teď jsou ty mrazy a všechno je v autě stuhlé tak mlátí vše co jindy nemlátí.

Editováno: , autor: Blacky
Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Vloženo (editace)

Dnes jsem zjistil že to začne dělat po mírném zahřátí a po uplném zahřátí asi 15km to už nedělá, dávám to za vinnu zimě.

Editováno: , autor: Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Vloženo
Mám 1,4 16V naj. 7500km a poslední dobou pozoruji že v cca. v 1600ot/min. jde slišet že něco rezonuje v motorové části, dělá to až se motor trochu zahřeje. Dělá to někomu nebo nevíte co by to mohlo být?

Dneska jsem to sledoval. Sice nebyl žádnej velkej mráz, ale nic jsem neslyšel. Možná to bude nějakej plast zepředu a vypadá

to jako z motoru. Když teď byly ty mrazy, tak mi to před zahřátím taky všelijak vrzalo a skřípalo, ale pozahřátí to přestalo,

jako když utne.

Vloženo (editace)

Jak je teď zima tak to auto vrže jak na starém hradě a to neparkuji přes noc venku.

Editováno: , autor: Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! POSLEDNI VAROVANI
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ja mám FII 1,2 HTTP zatiaľ cca3000 km... Voči felde 1,3Mpi je to hlučnejšie - to som zistil už pri skúšobnej jazde. Hluk síce nemám rád, ale zvuk toho motora sa mi vcelku páči. Je to dosť podobné šesťválcu, ale toto tvrdenie je asi trúfalosť... :smich: Zatiaľ som so zvukom motora vcelku spokojný. Na druhej strane, každé druhé auto na ceste, má miesto koncovky tlmiča pochrómovanú záchodovú rúru, aby bolo počuť motor.. no ja mám ten tuning zdarma v základnej výbave. lol lol lol

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Nevíte někdo, jestli novým MR2010 se nějak měnila zvuková izolace?

Při objednávání mám v plánu požádat prodejce o namontování krytu pod motor, snad to hlučnost sníží, pak ještě přemýšlím nad nalepení té deky ze spody kapoty, co se dává/dávala? dieslovým motorům, ale nevím, jestli to bude mít na hlučnost v kabině vliv.

Jinak když to porovnám s FI 40 kW, tak mi přijde, že FII HTP 51 kW je docela hlučná od hučení kol, zdá to jen mně nebo i někomu z Vás?

Vloženo (editace)

Já jsem první fabii neměl, ale vezl mě kámoš, co jí má teda 1.4, tak motor nemůžu porovnat s HTP, ale jeho fabie je mnohem

tišší, jak motor, tak i hluk od kol, ty nejsou slyšet skoro vůbec i ten aerodinamickej hluk tam je mnohem menší.

Editováno: , autor: mambo
Vloženo (editace)

my sme měli FI 1.2 HTP 40 kw a od kol bylo to auto tižší, to je pravda,. ale od motoru bych řekl že nee,. tam je podle mě FII 1.2 HTP 51 kw tižší,. aspoň při pomalé jízdě po městě

ta FI měla tuším nějak vytlumené podběhy, asi textilně nebo co, protože třeba když se jelo v zimě po škváře tam bylo ticho a u FII to mlátí jak blázen

Editováno: , autor: HjM
Vloženo

už si to tolik nepamatuju, ale ja fakt že od těch kol to hlučnější je,. i když citelnější mi to přijde na zadních sedadlech, vpředu ani tak ne

Vloženo

Fabia Combi I HTP 47kW a je hlučnější (měl jsem ji), když jsem řídil Fabii II a Fabii Combi II HTP obě 51kW tak jsem zjistil že jsou méně hlučné, motor jde slyšet mnohem méně, kola to nevím to jsem nesledoval.

Vloženo

Ten aerodynamickej hluk je fakt vetsi nez u FI, staci kdyz jedu takovejch 9 petek a uz to slysim, to samy 205-ky pneu o sobe davaj znat o dost vice nez 165-ky zimaky.

Vloženo

Taktiež potvrdzujem, že aerodynamicky hluk a hluk od kolies je oveľa väčší v FII ako bol v FI. K tomu ešte odporné hrkanie celej palubovky... No bieda oproti FI. :feve:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...