Srpen 21, 200817 r Já se včera svezl FII 1,2 HTP 51Kw. Ale těžko porovnávat protože má jen 380Km na tachometru, tak až se zajede bude tižší, ale i teď mi vůbec nepřipadá hlučná. Když to porovnám se svojí Oktou, tak snad bych řekl že je o malinko tižší než Okta
Prosinec 8, 200816 r Koukám, že nejsem jedinej komu 1,4 neladí do ouška. Co takle narvat ještě pod tu deku, co je na kapotě tohle http://www.ahifi.cz/tlumici-a-potahovy-mat...i-pena-dsm.html. Přemýšlel jsem, dát to i na motorovou přepážku pod tu deku. Jen ta instalace asi nebude jednoduchá. Oddělat celou tu deku nejde, protože jdou přesní hadice a kabely. Tak jedině ji po částech odchlípnout a kam se dá dostat tak nalepit. Výsledek bude asi poloviční, ale za pokus to stojí. Upraveno Prosinec 8, 200816 r od michal9
Leden 17, 200916 r do Roomstera davoju 1,2 Htp ??? pre boha ved to musi byť slabe nee ?? kamarat ma 1,2 HTp vo Fabke 40 kw noo je to pružne ale nad 100 km nič
Leden 17, 200916 r HE?? ty jsi neco pil? Kdyz si to tady trosku prectes, tak zjistis, ze je to bezny motor
Leden 18, 200916 r Mám 1,4 16V naj. 7500km a poslední dobou pozoruji že v cca. v 1600ot/min. jde slišet že něco rezonuje v motorové části, dělá to až se motor trochu zahřeje. Dělá to někomu nebo nevíte co by to mohlo být?
Leden 18, 200916 r Me to taky, jakoby rezonuje, ale v HTPcku. At je motor studenej, nebo zahratej, v rozmezi asi 1500-1900 ot./min. Kdyz jsem to slysel po koupi, tak jsem z toho byl celkem na prasky , ale snad s tim nic neni...
Leden 19, 200916 r Já si taky myslím že to asi není nic vážného, jen mě zaráži že to nebylo od začátku ale teď jsou ty mrazy a všechno je v autě stuhlé tak mlátí vše co jindy nemlátí. Upraveno Leden 19, 200916 r od Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Leden 19, 200916 r Ja jsem si toho poprve vsim asi par dnu po koupi. Zajimalo by me, ale jestli to dela i ostatnim, nebo jsme jedini?
Leden 19, 200916 r Dnes jsem zjistil že to začne dělat po mírném zahřátí a po uplném zahřátí asi 15km to už nedělá, dávám to za vinnu zimě. Upraveno Leden 19, 200916 r od Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Leden 19, 200916 r Ja jsem si toho poprve vsim asi par dnu po koupi. Zajimalo by me, ale jestli to dela i ostatnim, nebo jsme jedini? ja mam klid.......
Leden 19, 200916 r Mám 1,4 16V naj. 7500km a poslední dobou pozoruji že v cca. v 1600ot/min. jde slišet že něco rezonuje v motorové části, dělá to až se motor trochu zahřeje. Dělá to někomu nebo nevíte co by to mohlo být? Dneska jsem to sledoval. Sice nebyl žádnej velkej mráz, ale nic jsem neslyšel. Možná to bude nějakej plast zepředu a vypadá to jako z motoru. Když teď byly ty mrazy, tak mi to před zahřátím taky všelijak vrzalo a skřípalo, ale pozahřátí to přestalo, jako když utne.
Leden 19, 200916 r Jak je teď zima tak to auto vrže jak na starém hradě a to neparkuji přes noc venku. Upraveno Leden 20, 200916 r od Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! POSLEDNI VAROVANI
Únor 6, 200916 r Ja mám FII 1,2 HTTP zatiaľ cca3000 km... Voči felde 1,3Mpi je to hlučnejšie - to som zistil už pri skúšobnej jazde. Hluk síce nemám rád, ale zvuk toho motora sa mi vcelku páči. Je to dosť podobné šesťválcu, ale toto tvrdenie je asi trúfalosť... Zatiaľ som so zvukom motora vcelku spokojný. Na druhej strane, každé druhé auto na ceste, má miesto koncovky tlmiča pochrómovanú záchodovú rúru, aby bolo počuť motor.. no ja mám ten tuning zdarma v základnej výbave. lol
Květen 31, 200916 r Nevíte někdo, jestli novým MR2010 se nějak měnila zvuková izolace? Při objednávání mám v plánu požádat prodejce o namontování krytu pod motor, snad to hlučnost sníží, pak ještě přemýšlím nad nalepení té deky ze spody kapoty, co se dává/dávala? dieslovým motorům, ale nevím, jestli to bude mít na hlučnost v kabině vliv. Jinak když to porovnám s FI 40 kW, tak mi přijde, že FII HTP 51 kW je docela hlučná od hučení kol, zdá to jen mně nebo i někomu z Vás?
Květen 31, 200916 r Přijde ti, že FI byla od kol slyšet méně? Podle mě - FI a FII je stejně slyšet motor HTP, u FII jsou horší brzdy a hučení od kol (i aerodynamický hluk) oproti Fi.
Květen 31, 200916 r Já jsem první fabii neměl, ale vezl mě kámoš, co jí má teda 1.4, tak motor nemůžu porovnat s HTP, ale jeho fabie je mnohem tišší, jak motor, tak i hluk od kol, ty nejsou slyšet skoro vůbec i ten aerodinamickej hluk tam je mnohem menší. Upraveno Květen 31, 200916 r od mambo
Květen 31, 200916 r my sme měli FI 1.2 HTP 40 kw a od kol bylo to auto tižší, to je pravda,. ale od motoru bych řekl že nee,. tam je podle mě FII 1.2 HTP 51 kw tižší,. aspoň při pomalé jízdě po městě ta FI měla tuším nějak vytlumené podběhy, asi textilně nebo co, protože třeba když se jelo v zimě po škváře tam bylo ticho a u FII to mlátí jak blázen Upraveno Květen 31, 200916 r od HjM
Květen 31, 200916 r Šlo mi o to, že když jsem jek FI 40 kW a FII 51 kW po dálnici (100 - 120 km/h) tak mi přišlo, že FII byla hlučnější v aerodynamickém hluku a hluku od kol.
Květen 31, 200916 r už si to tolik nepamatuju, ale ja fakt že od těch kol to hlučnější je,. i když citelnější mi to přijde na zadních sedadlech, vpředu ani tak ne
Květen 31, 200916 r Ten filc byl jenom u Elegance, navic je jenom v casti podbehu. Ale sutry dou u FII/R slyset fakt strasne moc. Upraveno Květen 31, 200916 r od bojler
Květen 31, 200916 r Fabia Combi I HTP 47kW a je hlučnější (měl jsem ji), když jsem řídil Fabii II a Fabii Combi II HTP obě 51kW tak jsem zjistil že jsou méně hlučné, motor jde slyšet mnohem méně, kola to nevím to jsem nesledoval.
Květen 31, 200916 r Ten aerodynamickej hluk je fakt vetsi nez u FI, staci kdyz jedu takovejch 9 petek a uz to slysim, to samy 205-ky pneu o sobe davaj znat o dost vice nez 165-ky zimaky.
Květen 31, 200916 r Taktiež potvrdzujem, že aerodynamicky hluk a hluk od kolies je oveľa väčší v FII ako bol v FI. K tomu ešte odporné hrkanie celej palubovky... No bieda oproti FI.
Květen 31, 200916 r Hmm, tak to jste mě moc nepotěšili. Asi se holt šetří a Němcům to tak nevadí. (když se jich tam tolik prodává).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.