Přejít na obsah

Dodělání ASR


vlabar

Doporučené příspěvky

co máš za motorizaci? (u některých je to trošku problém)

jo, ještě jsem zapoměl, nejspíš to bude chtít budíky z FL, stačí 2,5gen aby systém ASR ESP měl kontrolku a v budíkách byla geteway

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to bohužel nejde kvůli tomu plynu, pro ESP je potřeba elektronický, ESP šlo od MR00 a k němu 1,8T dostávala už el. plyn - překopávka by vyšla trošku draho, ale zase by šel už dát líp tempomat třeba

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny nadšence,

brzdovými systémy se zabývám už delší dobu, tak se pokusím vám v tom udělat trochu jasno.

nejdříve začnu octavii s předopohonem:

u octávie byly dva systémy brzd, typ MK20 a typ MK60

Systém MK20 se montoval do předfaceliftu to jest MJ00

Varianty systému MK20 byly:

ABS

ABS + EDS

Varianta ABS + EDS se dávala automaticky do vozů od výkonu 100 koní

Systém MK60 se montoval od faceliftu to jest od MJ01

Varianty systému MK60 byly:

ABS

ABS + EDS + ASR

ABS + EDS + ASR + ESP

Varianta ABS + EDS + ASR se dávala automaticky do vozů od víkonu 100 koní, ESP na přání

Octavie 4x4:

základ brzd je vždy systém MK20 a to ať předfacelitem tak po faceliftu

systém MK20 je ve verzi ABS + EDS

od MJ01 (facelift) je možnost objednat vůz s ESP (system brzd MK60)

Motáže do předopohonu:

tam kde je systém brzd MK20 (předfaceliftem) tak tam toho moc vykouzlit nejde, jde to z holého ABS předělat na ABS + EDS a to výměnou jednotky. Šlo by tam i dát novější systém brzd, to jest MK60, ale je to spojeno s výměnou brzdových trubiček a přepíchání konektoru, pokud budou staré budíky, tak se nebude zobrazovat kontrolka, když se vypne ASR.

tam kde je systém brzd MK60 (po faceliftu) tak se nechá dát v podstatě úplně všechno. z holého ABS to jde rozšířit na ABS s EDS a ASR, nebo na ABS s EDS s ASR a ESP.

Montáž do 4x4:

jde tam namontovat ESP(od MJ01), ale to je popis na celý večer.

Kdyby měl někdo zájem tak mám doma jednotku ABS + EDS + ASR (od MJ01) + tlačítko + to i namontuji cena 3 tis. komplet

Dokážu namontovat i ESP za rozumnou cenu. Pozor ESP je spojeno s kotoučovou zadní nápravou, tam kde je bubnová nejde ESP montovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč nejde u bubnové montovat ESP ? jednotka to nějak pozná ? jsou auta s ESP a bubnovou zadní brzdou

montáž ESP na z MK60 ABS je do 4x4 stejná jak na předohrab + čidlo podélného zrychlení pod palubkou v pravo

k první otázce:

Řídící jednotka ESP pro Octavii I je naaplikovaná jen se zadní kotoučovou nápravu, když tam zůstane bubnová, tak ESP nemá takvou účinnost. Jednotka to nepozná, ta si bude myslet, že je tam kotouč. Jediný kdo to pozná je řidič, protože ESP nebude fungovat na 100%.

k druhé otázce:

montáž do 4x4 není stejná. 4x4 když má ABS tak jen se systémem MK20. A to jak předfaceliftem, tak po faceliftu. Takže ta montáž je složitější než u předopohonu. Jiný držák na ŘJ brzd, dát jiné trubičky k předním kolům, jiné trubičky od posilovače do ŘJ, prodloužit a přepíchat konektor z 25 pin na 47 pin. A když použiješ ESP co se montovalo od MJ02, tak odpadá čidlo pod palubovkou vpravo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tou kotucovou zadnou napravou ma pravdu. aj 1,6 100 koni mala vzadu kotuc ak mala ESP. a este nieco pre tych, ktory uvazuju o ASR resp. ESP.

ESP je v octavii velmi dobra vec. oplati sa priplatit alebo dorobit.

ASR samo o sebe je tiez fajn, v zime clovek oceni oba systemceky, len predstava ze s ASR vyleziem vsade je nespravna. ASR v hlbokom snehu spravi to, ze vam auto chcipne. ASR je v tychto pripadoch nutne vypnut.

Kazdopadne sa oplati namontovat jak ASR tak ESP. Osobne mam v octavii 200PS a neviem si to bez toho predstavit. V zime mi palubovka blika skoro stale. Clovek nemusi tolko strazit nohu na plyne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k první otázce:

Řídící jednotka ESP pro Octavii I je naaplikovaná jen se zadní kotoučovou nápravu, když tam zůstane bubnová, tak ESP nemá takvou účinnost. Jednotka to nepozná, ta si bude myslet, že je tam kotouč. Jediný kdo to pozná je řidič, protože ESP nebude fungovat na 100%.

k druhé otázce:

montáž do 4x4 není stejná. 4x4 když má ABS tak jen se systémem MK20. A to jak předfaceliftem, tak po faceliftu. Takže ta montáž je složitější než u předopohonu. Jiný držák na ŘJ brzd, dát jiné trubičky k předním kolům, jiné trubičky od posilovače do ŘJ, prodloužit a přepíchat konektor z 25 pin na 47 pin. A když použiješ ESP co se montovalo od MJ02, tak odpadá čidlo pod palubovkou vpravo

Pravdu povida ten kluk a je sikovna! Me to na 4x4 zprovoznil ale prace jak na kostele 17 hodin cistyho casu a skoro rozhodit pulku auta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute chalani. Ak by ste mali na predaj funkcny senzor priecneho zrychlenia G200 1J0 907 651 A tak mi prosim napiste SZ. Mal by som on zaujem. Dnes mi totiz odisiel. Pri nacitani VAG-om sa neda chyba vymazat a senzor hadze zle hodnoty. Ked mi to logovali tak mi kamarat povedal ze ma ukazovat 1m za sekundu a senzor ukazoval -11. Tak predpokladam ze je uplne KO. Sem tam vypisal raz za mesiac sporadicku zavadu a po dalsom nastartovani kontrolka zhasla a vsetko fungovalo.

Davam to sem, lebo je tu vela ludi co tieto veci montuju a predpokladam ze k nim maju pristup. Dakujem za pochopenie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...