Přejít na obsah

Dodělání ASR


vlabar

Doporučené příspěvky

ESP ani ne, protoze kdyz ho vypnu tak vypnu i ASR. ASR se hodi (krome obcasneho vykolebani z hnoje) vzdy, ale chci videt, jak by nekdo projel smykem zatacku s ESP a netrefil se do vymolu. :)

ESP je dobre pro obcasneho ridice, nebo kdyz je clovek unaveny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
mám v tom hokej..... mám r.v. 99 ABS a chci ASR (věcičku, aby mi to v zimě nehrabalo při rozjezdu) kolik + - 1000,- to stojí s prací ???? :feve:

vypínač - cca 100,-

jednotka ASR 2-2,5t (dal bych MK60) novější typ

konektor na MK 60 - 100-200

a pak práce - výměna jednotky, ovzdušnění, přepinování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
všechno jde

ale u ESP je cena už dost vysoká

brzdovej válec s čidlem tlaku 1000,-

jednotka ESP 2000,-

duosenzor příčného a rotačního zrychlení 1500,-

nějakej ten kabel a konektor

a práce

no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500

já to v tomto tématu našel

nebo jsi mělna mysli něco jinýho ???

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapci, tak jsem si dnes dělal kontrolu kódů v tom šikovném prográmku a zjistil jsem pěkné překvapení, mám octavii 81 kw TDI Laurinku s ABS a podle kódu 1AH mám taky EDS a ani nemám ASR....

Já si vždy říkal, proč se při rozjezdu na sněhu chce urvat poloosa.....rachot jak sviňa

Takže pěkné překvapení. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarek lidi, mam malou technickou, mam octu r99, MR00, ale nevim s tim ASR, tlacitko na palubce nemam a kontrolku taky nevim nevim, ale myslim ze v technicaku jsem to napsany nasel, zkousel jsem ten dekoder, ale v nem jsem to nenasel, tak nevim, kdyz pridam vic plynu na rozjezdu, tak v tom jakoby "skripe", tak netusim, ABS a EDS to ma, je mozny ze treba tyhle pred faceliftovy verze meli ASR bez tlacitka? nebo jak bych se o tom mohl fyzicky presvedcit? treba nejakou "chytrou" krabickou nebo tak ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

nechápu, proč to nikdo nechce dělat, zas tak hrozné to není, pokud se vymění trubky k předním kolům, tak ej to lepší a zadní vedení se jen upraví, přepinuje se konektor. troška zručnosti, trpělivosti a znalostí ;)

u MR98 a vejš je to trošku jednodužší, protože už má CAN do ABS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...