MartinRS Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 jj samo.....já nevim proč tak beru posilovač a válec dohromady.....:-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 sly by tie diely na to ASR vytiahnut i z havaroaneho auta? ta okta je vybrakovana hlavne motor ale vydel som ze ma ASR tak som myslel ze by to slo prehodit z 1.9 do 1.6 benzinu,nemal by to byt problem ? a hlavne kde by som mal hladat tu jednotku na to ASR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Daval se do octy ASR vzdy s EDS nebo jen od roku ci modelu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SPSP Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 ESP ani ne, protoze kdyz ho vypnu tak vypnu i ASR. ASR se hodi (krome obcasneho vykolebani z hnoje) vzdy, ale chci videt, jak by nekdo projel smykem zatacku s ESP a netrefil se do vymolu. ESP je dobre pro obcasneho ridice, nebo kdyz je clovek unaveny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazyduke Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 (editace) mám v tom hokej..... mám r.v. 99 ABS a chci ASR (věcičku, aby mi to v zimě nehrabalo při rozjezdu) kolik + - 1000,- to stojí s prací ???? Editováno: 27. Únor 2008, autor: crazyduke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 mám v tom hokej..... mám r.v. 99 ABS a chci ASR (věcičku, aby mi to v zimě nehrabalo při rozjezdu) kolik + - 1000,- to stojí s prací ???? vypínač - cca 100,- jednotka ASR 2-2,5t (dal bych MK60) novější typ konektor na MK 60 - 100-200 a pak práce - výměna jednotky, ovzdušnění, přepinování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 (editace) tu svorkovnic nejlépe s kusem drátů, dva dráty se při předělávce na MK60 musí nastavit, buď + a nebo - teď nevím, každopádně to člověka nasere, když na to zapomene Editováno: 27. Únor 2008, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 taky uvažuji o dodělání...co k tomu potřebuji jsem zjistil...teď otázka, zda to půjde bez problémů na moji O1 r.v. 9/2000, MR2001?? není tam nějaký chyták? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 myslím že JasteR má stejnej rok jak ty (nebo 2001) a relativně bez problémů jsem mu to předělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 vím, že má MR2001, tak to by mělo být OK...diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 VASA tak kolik teda kostuje to ESP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Myslíš si že celej den nemám co dělat a čekám až se zeptáš na něco v tématu kde už je odpověd napsaná, abych ti hned vše psal znova speciálně pro tebe ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 No pockej cena tu nakonec nepadla i kdyz se ptali asi 3 lide Neboj sem to cetl poradne a cele! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 (editace) všechno jdeale u ESP je cena už dost vysoká brzdovej válec s čidlem tlaku 1000,- jednotka ESP 2000,- duosenzor příčného a rotačního zrychlení 1500,- nějakej ten kabel a konektor a práce no trochu jsem ty ceny podhodnotil (hlavně ten brzdovej válec bude spíš za 2-2,5) a zapoměl jsem ještě kroužek pod volant (snímač natočení volantu) taky aspoň 1500 já to v tomto tématu našel nebo jsi mělna mysli něco jinýho ??? Editováno: 1. Únor 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 No kolik s praci predpokladam, ze ta bude alespon pulka ceny dilu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 1/2 je 3,5t kč to už je celkem moc za práci mi přijde cenu neuvedu protože je smluvní a dělám ji "podle xichtu" a nerad bych aby mi pak někdo psaůl že jsem někde uvedl že to dělám za tolik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavek.1 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Zdar chlapci, tak jsem si dnes dělal kontrolu kódů v tom šikovném prográmku a zjistil jsem pěkné překvapení, mám octavii 81 kw TDI Laurinku s ABS a podle kódu 1AH mám taky EDS a ani nemám ASR.... Já si vždy říkal, proč se při rozjezdu na sněhu chce urvat poloosa.....rachot jak sviňa Takže pěkné překvapení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 na EDS nepotřebuješ ASR mimo jiné se tu psalo o ESP a to není EDS,nevím jestli jsem tě špatně pochopil,nebo jestli ses špatně vyjádřil ale pojem a dojem je rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Zdarek lidi, mam malou technickou, mam octu r99, MR00, ale nevim s tim ASR, tlacitko na palubce nemam a kontrolku taky nevim nevim, ale myslim ze v technicaku jsem to napsany nasel, zkousel jsem ten dekoder, ale v nem jsem to nenasel, tak nevim, kdyz pridam vic plynu na rozjezdu, tak v tom jakoby "skripe", tak netusim, ABS a EDS to ma, je mozny ze treba tyhle pred faceliftovy verze meli ASR bez tlacitka? nebo jak bych se o tom mohl fyzicky presvedcit? treba nejakou "chytrou" krabickou nebo tak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 VAGem není tlačítko není ASR jsi si jistej s tím techničákem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 8. Únor 2009 Sdílet Vloženo 8. Únor 2009 No snad ani radsi ne ) ale nemam ho u sebe, ma ho leazingovka, ale myslim ze jsem to prave mel napsany v tom TP velkym ... ale zas kdyz to nebylo v tom stitku, tak asi nic ... diky za reakci ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraf Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Nazdárek lidičky, chtěl bych se zeptat jak dlouho trvá instalace ASR se vším všudy?? Díky Juraf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Chtěl jsem se zeptat jak to je s dodělání ASR na r.v.98.Je tu psáno že je to složitější ale nikde jsem se nedozvěděl co to obnáší.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 zapomeň, musíš předělat brzdy z MK20 na MK60 a to nikdo nechce dělat. Sám mám r.v.99 a chtěl jsem ESP a nikdo se do toho nechtěl pustit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 nechápu, proč to nikdo nechce dělat, zas tak hrozné to není, pokud se vymění trubky k předním kolům, tak ej to lepší a zadní vedení se jen upraví, přepinuje se konektor. troška zručnosti, trpělivosti a znalostí u MR98 a vejš je to trošku jednodužší, protože už má CAN do ABS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.