Přejít na obsah

FABIA RS


anry

Doporučené příspěvky

Bila FRS z linek v Bolce sjela a ne jedna....,byly to jedny z prvnich po prototypech.....co se montily ....byly i jine barvy ale nechytlise na zakaznika....kdo neveri,at si sjede do Bolky a koukne se do muzea tzv akua...tam je k nahledu vznik a vyvoj FRS i s foto zamestnacu a fotodokumentaci...jen se to nesmi ofocovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Doposud jsem vlastnil Škodu Octavii 1.8T 4*4, a rozhodl jsem se koupit skodu fabii RS nafta, rocnik 2000 udajne najeto 142 000 km, Oktavu jsem vlastnil 2 roky (olej,benzin) zadny problem, tak nejak jsem vedel do ceho jdu, ale S Fabii RS jsem jeste nemel tu cest. Pro to se Vás ptám jake mate zkusenosti stimto vozem ? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doposud jsem vlastnil Škodu Octavii 1.8T 4*4, a rozhodl jsem se koupit skodu fabii RS nafta, rocnik 2000 udajne najeto 142 000 km, Oktavu jsem vlastnil 2 roky (olej,benzin) zadny problem, tak nejak jsem vedel do ceho jdu, ale S Fabii RS jsem jeste nemel tu cest. Pro to se Vás ptám jake mate zkusenosti stimto vozem ? Diky

Fabia RS I:

- trpí dost na přední nápravu...kosti, zadní silentbloky ramen, uložení stabilizátoru (těžkej předek)

- bacha na stav tzv. dvouhmoty - stervačník...jak v něm chrastí, klepe při přeřazování, tak je načatej (investice cca 10 tkč)

- trpí na předchozí majitele (protože to je rádoby sportovní auto, dostává často zabrat, kdo nezná termín "dochlazování turba", ten by zasloužil přez ruce, často chipovaný, díky velmi malému IC to v létě hulý, turbo dostává zabrat)

- minimální rozměr zimáků 15" (větší brzdy - předek 288 mm)

- lehce tvrdší a nižsí než klasika (- 1.5 cm, tvrdší pružiny, letní alu s menším profilem pneu)

- první 6 Q nebyly tak dobře rozložený, když už, vzal bych facelift (konec rv 2004)

- motor je držák, jen bacha na stav vstřikovačů + těsnost vedení IC (spoje zajišťuje bajonetový systém, kdy zobáčky zajišťující bajonety se rády "vykloktaj" a nedrží - uniká tlak, sákne olej)

- začala se vyrábět v roce 2003

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě projet a vzít se sebou někoho kdo autu rozumí a zkontrolovat dle oka alespoň..:-) myslím,že za tuhle cenu by se dal koupit lepší kousek s méně kilometrama,ale bůh ví...V dnešní době přetočených čísel... Ale nerozumím max výkon motoru 114KW jak píše-originál z fabriky je 96Kw a jestli je to na chipovaný nešel bych do toho,bůh ví,co za blázna předtím s tím jezdilo..:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za 150tkč předface a sociál výbava ( kličky vzadu, bez výhřevů sedaček atd)...za ty peníze se dají najít krásné facelifty ve výbavě ;)

za menší peníz 2006 http://auto.bazos.cz/inzerat/18183228/Skoda-FABIA-19-TDI-RS-130PS22006.php

2005 http://auto.bazos.cz/inzerat/18504099/Fabia-RS-19-TDI.php

2006 http://auto.bazos.cz/inzerat/18424326/SKODA-FABIA-RS19TDI133TKM2006KLIMASERVISKA.php

moc pěkná: http://auto.bazos.cz/inzerat/18502177/Skoda-Fabia-RS-19-TDI.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/18390330/Skoda-Fabia-RS-19-TDi-xenony-serviska.php

je jich plný internet do 150 tkč...osobně bzch hodně vzzbíral a nějakou tu výbavu (hlavně tu, co se špatně dodělává) chtěl ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ta věc co mě taky zarazila, 114 kW určitě to někdo chipnul a proto se mi to už tolik nezamlouvalo (protože to auto vybízí k ryhlé jízdě takže počítam tam bude plno věcí docházet nebo před výměnou jak znám ten bazoš). Šlo o to, že to mám hodně blízko, ale to není zas tak podstatný.

Díky za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

do převodovky Fabia RS 6 kvalt jedině originál převodový olej 75W-90AP - G 052157A2 !!! je to plná syntetika a jiný olej by nemusel fungovat....někdo dával Castrol TAF-X a né vždy spokojenost...

http://www.cc-autodily.cz/brzdova-kapalina-0-5l

plná náplň 2.3litru...ale záleží jak moc dobře se převodovka vypustí (2 litry by měly stačit)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono by taky mělo záležet na kódu převodovky. Podle servisní příručky je ten G052157A2 pro FJW. Do FSM a HDS doporučují G 052171A2, SAE 70W-75W.

Nicméně ve škodovce mě podle etky doporučili do HDS ten 75W-90AP - G 052157A2 tak nevím. Nakonec jsem dal radši na servisní přiručku a převodovka funguje perfektně, tak snad jsem udělal dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...
  • o 4 roky později...

Měl bych dotaz ohledně jednoho prototypu / speciálu odvozeného od Fabie 1. generace. Mám v mlhavé paměti, že jsem kdysi nějde na webu nebo v časopise viděl a četl o protoyypu z Česany, který měl karoserii z Fabie mk.1, roztažené blatníky, zkrácený podvozek vpodst. z Octavie 2 s pohonem 4x4 a motor 2,0TSI z OII RS, modré metalíza z OII RS. Pamatuji si jak jsem četl, že to bylo v Česaně postaveno jen tak pro zábavu, půjčili to i kolegům z vývoje Audi a Ti to pak nechtěli vrátit zpět :-D.

 

Nevíte o tom někdo více? Na webu jsem o tom nenašel zmínku. Nebo, že by se mi to jen kdysi zdálo??  :-)

 

Píši sem, ať nezakládám další téma, dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...