Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bila FRS z linek v Bolce sjela a ne jedna....,byly to jedny z prvnich po prototypech.....co se montily ....byly i jine barvy ale nechytlise na zakaznika....kdo neveri,at si sjede do Bolky a koukne se do muzea tzv akua...tam je k nahledu vznik a vyvoj FRS i s foto zamestnacu a fotodokumentaci...jen se to nesmi ofocovat

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Doposud jsem vlastnil Škodu Octavii 1.8T 4*4, a rozhodl jsem se koupit skodu fabii RS nafta, rocnik 2000 udajne najeto 142 000 km, Oktavu jsem vlastnil 2 roky (olej,benzin) zadny problem, tak nejak jsem vedel do ceho jdu, ale S Fabii RS jsem jeste nemel tu cest. Pro to se Vás ptám jake mate zkusenosti stimto vozem ? Diky

Vloženo

Doposud jsem vlastnil Škodu Octavii 1.8T 4*4, a rozhodl jsem se koupit skodu fabii RS nafta, rocnik 2000 udajne najeto 142 000 km, Oktavu jsem vlastnil 2 roky (olej,benzin) zadny problem, tak nejak jsem vedel do ceho jdu, ale S Fabii RS jsem jeste nemel tu cest. Pro to se Vás ptám jake mate zkusenosti stimto vozem ? Diky

Fabia RS I:

- trpí dost na přední nápravu...kosti, zadní silentbloky ramen, uložení stabilizátoru (těžkej předek)

- bacha na stav tzv. dvouhmoty - stervačník...jak v něm chrastí, klepe při přeřazování, tak je načatej (investice cca 10 tkč)

- trpí na předchozí majitele (protože to je rádoby sportovní auto, dostává často zabrat, kdo nezná termín "dochlazování turba", ten by zasloužil přez ruce, často chipovaný, díky velmi malému IC to v létě hulý, turbo dostává zabrat)

- minimální rozměr zimáků 15" (větší brzdy - předek 288 mm)

- lehce tvrdší a nižsí než klasika (- 1.5 cm, tvrdší pružiny, letní alu s menším profilem pneu)

- první 6 Q nebyly tak dobře rozložený, když už, vzal bych facelift (konec rv 2004)

- motor je držák, jen bacha na stav vstřikovačů + těsnost vedení IC (spoje zajišťuje bajonetový systém, kdy zobáčky zajišťující bajonety se rády "vykloktaj" a nedrží - uniká tlak, sákne olej)

- začala se vyrábět v roce 2003

Vloženo

určitě projet a vzít se sebou někoho kdo autu rozumí a zkontrolovat dle oka alespoň..:-) myslím,že za tuhle cenu by se dal koupit lepší kousek s méně kilometrama,ale bůh ví...V dnešní době přetočených čísel... Ale nerozumím max výkon motoru 114KW jak píše-originál z fabriky je 96Kw a jestli je to na chipovaný nešel bych do toho,bůh ví,co za blázna předtím s tím jezdilo..:-)

Vloženo

za 150tkč předface a sociál výbava ( kličky vzadu, bez výhřevů sedaček atd)...za ty peníze se dají najít krásné facelifty ve výbavě ;)

za menší peníz 2006 http://auto.bazos.cz/inzerat/18183228/Skoda-FABIA-19-TDI-RS-130PS22006.php

2005 http://auto.bazos.cz/inzerat/18504099/Fabia-RS-19-TDI.php

2006 http://auto.bazos.cz/inzerat/18424326/SKODA-FABIA-RS19TDI133TKM2006KLIMASERVISKA.php

moc pěkná: http://auto.bazos.cz/inzerat/18502177/Skoda-Fabia-RS-19-TDI.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/18390330/Skoda-Fabia-RS-19-TDi-xenony-serviska.php

je jich plný internet do 150 tkč...osobně bzch hodně vzzbíral a nějakou tu výbavu (hlavně tu, co se špatně dodělává) chtěl ;)

Vloženo

To je ta věc co mě taky zarazila, 114 kW určitě to někdo chipnul a proto se mi to už tolik nezamlouvalo (protože to auto vybízí k ryhlé jízdě takže počítam tam bude plno věcí docházet nebo před výměnou jak znám ten bazoš). Šlo o to, že to mám hodně blízko, ale to není zas tak podstatný.

Díky za názory.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mělo by tam být 2,3l, nicméně všechen tě nevyteče. Já koupil pro jistotu 3l ale nakonec stačili 2l.

A víš jakej olej olej tam patří? S tím jsem měl větší problém.

Vloženo

Ono by taky mělo záležet na kódu převodovky. Podle servisní příručky je ten G052157A2 pro FJW. Do FSM a HDS doporučují G 052171A2, SAE 70W-75W.

Nicméně ve škodovce mě podle etky doporučili do HDS ten 75W-90AP - G 052157A2 tak nevím. Nakonec jsem dal radši na servisní přiručku a převodovka funguje perfektně, tak snad jsem udělal dobře.

  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Měl bych dotaz ohledně jednoho prototypu / speciálu odvozeného od Fabie 1. generace. Mám v mlhavé paměti, že jsem kdysi nějde na webu nebo v časopise viděl a četl o protoyypu z Česany, který měl karoserii z Fabie mk.1, roztažené blatníky, zkrácený podvozek vpodst. z Octavie 2 s pohonem 4x4 a motor 2,0TSI z OII RS, modré metalíza z OII RS. Pamatuji si jak jsem četl, že to bylo v Česaně postaveno jen tak pro zábavu, půjčili to i kolegům z vývoje Audi a Ti to pak nechtěli vrátit zpět :-D.

 

Nevíte o tom někdo více? Na webu jsem o tom nenašel zmínku. Nebo, že by se mi to jen kdysi zdálo??  :-)

 

Píši sem, ať nezakládám další téma, dík.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...