Tomik07 Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Zdravím hoši, netušíte někdo kdy se mění rozvody na 1.8T kód mot. AUM. Dnes jsem si ji přivezl - má najeto 127000, tak bych nerad něco podcenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Mara53 Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 (editace) Vítej do klubu, mám stejný motor i typem, a dneska jsem si ji přivezl od známého z výměny rozvodů - měli jsme najeto cca.147,00km. Co jsem našel tady někde, tak by se měly měnit až ve 180,000 ale radši jsem měnil už teď, mám ji chvíli a nevím jak s ní bylo zacházeno, jak servis apod. - řemen byl celkem v pořádku, šířku jsem nepřeměřil, ale menší kladka měla cca. 2-3mm vakl, a ta větší, skrze těsnění na ložisku se už tlačilo ven mazivo, evidentně teda proběhla výměna včas!! Vodní pumpu jsem měnil taky, ale ta vypadala taky v pořádku. Já ložiska prodávám, pokud chceš, můžu Ti tuhle celou sadu nabídnout? Ozvi se na SZ, pokud máš zájem.. Editováno: 22. Únor 2007, autor: Mara53 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal_1 Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Kontrola každých 60 000 km, dle mě by výměna měla proběhnout ve 120 tis. km. Já měnil ve 125 tis. km. Starý řemen i kladka byli v pohodě, vodní čerpadlo jsem nechal původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 menim cca co 150 tis km, plus minus nejaky ten desetitisic .-)nedavno jsem menil po treti....jinak AGU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saty Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Mám RS, ale 180tis se mi zda hodne, vymenit to tak kolem 100-120 pro jistotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Tohle jsem zjišťoval u svého AGU a ze 4 Škoda servisů v okolí jsem dostal odpověď 2x 90.000 a 2x 180.000. Měl jsem údajně najeto 87.000 tak jsem to nechal komplet udělat a mám jistotu, že je to ok. Pokud nemáš auto od začátku, je lepší zainvestovat menší částku preventivně a mít klid, nikdy nevíš, kolik to má najeto opravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Do roku 2000 se rozvody dělaly na 1,8 t ve 120.000 km a od 2001 až po 180.000 km. Ale to se mi zdá fakt přehnaný. Známému ho v autorizovaném servise vždy měnili po 90.000 km, aby byla tutovka. Udělej kompromis, teď ho udělej a budeš mít na 120.000 km klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Ja viem tak, ze kazdych 90 rozvody a kazdych 180 pumpu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Mara53 Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 souhlasim se Satym a VitouP - na tenhle motor je 180.000 asi moc, nikdo ho urcite nesetri, radsi to nech vymenit, at mas klid .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomik07 Vloženo 23. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Díky kluci. Nějak se zařídím. Hned se mi do servisu nechce - musím si Gertrůdy trochu užít. Ale vidim to tak na 130. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Mara53 Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Díky kluci. Nějak se zařídím. Hned se mi do servisu nechce - musím si Gertrůdy trochu užít. Ale vidim to tak na 130. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 no ja to dělal ve 125000 abych měl už konečně klid nikdy nema člověk jistotu jestli to neni stahnute.. když je druhý majitel.. alo po demontaži byl řemen i kladky v pohodě.. a původní ale šli ven i s pumpou! Z toho vypliva mohlo to klidně vydržet do 150 000 ale taky ne... to nikdo nevi.. a zichr je zichr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murdoc Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saty Vloženo 7. Březen 2007 Sdílet Vloženo 7. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? No výrobce uvádí 180tis, ale do toho bych nešel a měnil bych tak kolem 120tis, pro klid duše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Mara53 Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 (editace) měnil jsem nedávno včetně vodní pumpy - ve 142,000 - řemen vypadal dobře, ale kladky měly vakl a z jedné lezlo ven mazivo přes krytku - takže výměna včas ... Editováno: 8. Březen 2007, autor: Mara53 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? mám atmosférický motor...údaj od výrobce je blbost, dle infa kámoše ze škodovky 90 000 km.....já měnil při 100 000km ...kladky vyhrkaný, pumpa už taky pídila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? No výrobce uvádí 180tis, ale do toho bych nešel a měnil bych tak kolem 120tis, pro klid duše Naprostý souulas - výměna okolo 120 tis km včetně vodní pumpy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? mám atmosférický motor...údaj od výrobce je blbost, dle infa kámoše ze škodovky 90 000 km.....já měnil při 100 000km ...kladky vyhrkaný, pumpa už taky pídila... Tak nevim, ale já mám podle motorářů z fabriky info že na 180tis.(benzín, nafta 120tis.) jestli si to neměl náhodou stočený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? mám atmosférický motor...údaj od výrobce je blbost, dle infa kámoše ze škodovky 90 000 km.....já měnil při 100 000km ...kladky vyhrkaný, pumpa už taky pídila... Tak nevim, ale já mám podle motorářů z fabriky info že na 180tis.(benzín, nafta 120tis.) jestli si to neměl náhodou stočený... Škodovka opravdu uvádí 1,8 turbo i bez pri 180 tis km. Každej ti ale doporučí jen 120 tis km. Znám pár lidí s 1,8 20V a 1,8 turbo co na to doplatili a při 150 - 160 tis km se jim to potkalo - a se servisem marná domluva. Mohlo za to všechno možný - jen né chyba servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 8. Březen 2007 Sdílet Vloženo 8. Březen 2007 Já si myslím, že do toho vstupuje nejen nájezd, ale také doba - čas. Je asi rozdíl devět let staré auto, které má natočeno 160000 km (poctivých) a auto které takovou porci kilometrů zvládne za dva tři roky. Věřím, že těch 180000 km to dá s přehledem, ale musí se brát v potaz i doba za kterou se to najede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murdoc Vloženo 10. Březen 2007 Sdílet Vloženo 10. Březen 2007 No nevim jakym stylem s tim jezdil předchozí majitel...nějakej němčour, pěknej debil podle všeho...nevim jak zásadní vliv to na to může mít...asi to nechám na těch 120 tis. km +/ -...což mi bude naštěstí ještě chvilku trvat... ...když s tim přijedu do Škodovky, budu tam mít těch 120 tis. a řeknu jim ať se na to "jenom" podívaj, určo mi neřeknou "jó pane, je to v poho, 30-40 tis. s tim v klídku ještě vydržíte" ...však víme ...každopádně dík za zkušenosti pánové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Hello pánové (dámy?)...otázka je prostá...Mám koktu 1.8T 20V 110Kw combi...r.v.2002...najeto přibližně 74 000Km...Kdy bych měl asi tak uvažovat o výměně rozvodů? Nerad bych to zanedbal, ale zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...poradí někdo? mám atmosférický motor...údaj od výrobce je blbost, dle infa kámoše ze škodovky 90 000 km.....já měnil při 100 000km ...kladky vyhrkaný, pumpa už taky pídila... Tak nevim, ale já mám podle motorářů z fabriky info že na 180tis.(benzín, nafta 120tis.) jestli si to neměl náhodou stočený... a já mám info od kámoše, který dělal na motorárně projektanta.....ten se zeptal přímo na konstrukci, abylo mu jasně řečeno 90 000 km AGN starší verze..myslím, že od roku 2000 se interval prodloužil někam ke 120 000 km...druhá pravda je, že oficiální interval škody je opravdu 180 000km ..tak se v tom vyznej...já je nechal vyměnit při 100 000 km ...a kladky vyhrkaný, pumpa tekla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 a já mám info od kámoše, který dělal na motorárně projektanta.....ten se zeptal přímo na konstrukci, abylo mu jasně řečeno 90 000 km AGN starší verze..myslím, že od roku 2000 se interval prodloužil někam ke 120 000 km...druhá pravda je, že oficiální interval škody je opravdu 180 000km ..tak se v tom vyznej...já je nechal vyměnit při 100 000 km ...a kladky vyhrkaný, pumpa tekla... Sorry, ale jestli si to měl na 100tis. v takovým stavu, tak to bylo stopro stočený aspoň o dalších 100tis., já mám 159tis. a rozvody jsem nedělal a budu dělat až někdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 No nevim jakym stylem s tim jezdil předchozí majitel...nějakej němčour, pěknej debil podle všeho...nevim jak zásadní vliv to na to může mít...asi to nechám na těch 120 tis. km +/ -...což mi bude naštěstí ještě chvilku trvat... ...když s tim přijedu do Škodovky, budu tam mít těch 120 tis. a řeknu jim ať se na to "jenom" podívaj, určo mi neřeknou "jó pane, je to v poho, 30-40 tis. s tim v klídku ještě vydržíte" ...však víme ...každopádně dík za zkušenosti pánové... Teď mě to teprve trklo, já myslel, že Murdoc je původní majitel. Rozvody po koupi ojetiny měnit okamžitě, nedívat se na kilometry ani servisku, nikdy nevíš kde je pravda!!! zvlášť dnes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Jeden znamy serviska mi doporucoval tak nejak vymenu na 110ti 120ti tisicich..Jak jiz bylo vyse zmineno.. Takze asi tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.