Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak jsem se ptal otce a žadna kontrolka udajně nesvitila.Tak je to takova zahada no.Nahouby je když ani diagnostika nic neukazuje.Nejshorši je pravě ta nejistota co to muže byt.

Editováno: , autor: bitttpower
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

tak oživím trochu toto téma, dnes ráno mi 5km od domova odešla cívka na prvním válci, samo že jsem to nepoznal hned na silnici wink.gif, na kterém válci, ale že to bude cívka to jsem věděl takřka na 100%. "dobelhal" jsem se zpět, jízda na 2 až 3 válce nic moc, do kopce jsem myslel že to budu muset aj tlačit lol

Jinak odešla mi první a to při najetých poctivých 205 309km :palec2:. Jen doufám, že se nezačnou hlásit hned i ostatní :aggressive:. Jinak průraz na modulu se dá poznat i vizuálně (jak už mi kamoš co mám od něj ten modul říkal dříve), viz ta boulička pod čísly 78180004.

 

tak tak, mě odešel první, pak třetí a druhý stále origo 247 700 :kol-47:

 

takže dnes při stavu 259 551 km se odporoučel poslední origo modul na druhém válci. Výměna na benzínce v Blansku necelých 5 min. i s vytažením dvou šroubováků na podebrání. Pravda musel jsem se takových 100m dobelhat a ještě přes kruháč, takže než jsem měl volno, musel jsem to držet pod plynem, páč na volnoběh to neudrželo.

 

Vloženo

jj, vozím je sebou stabilně (teď zrovna) 3 ks co jsem tak půl roku zpět koupil tady od dusana.k, jinak jsem měl jednu od Wassermanna, tak tu mám v  Roomovi, co kdyby :kol-28:

Vloženo

Ale bacha na to dojíždění! Taky jsem doskákal k pumpě ale bylo by lepší na chvilku zastavit kouknout která hoří a vytáhnout konektor jinak se taky upeče a pak je zle. Druhá odešla po 80km a tu jsem zase při vytahování přetrhl a jen díky úzkejm kleštím jsem ji dostal. Tak bacha ještě ty kleštičky jinak ji ven nedostanete!

Vloženo (editace)

Len tak pre zaujímavosť  - auto som kupoval s 57,000km na tacháčí a pri kontrole cievok som si všimol, že jedna (valec najbližšie k rozvodom) bola už menená (ostatné dve mali klasické VW AG popisky na tom plastovom vrsku, tretia nemala, asi nejaká druhovýroba, len dúfam, že nič lacinné).

Editováno: , autor: PaveloSK
Vloženo

tak to jsem měl asi štěstí, páč ani jedna z těch třech mi nehořela.

 

tak to já mám aj na těch prvních dvou už vyměněných a nově koupených VW AG popisky :kol-47:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj. Fabia 1.2 47kw . Před nedávnem mi odešla cívka na 3 válci -vyměněna. Teď odešla cívka na 2 válci a vzala s sebou do nebe i řídící jednotku. Vyhořelo to i přes pojistky. Kde může být problém?? Předem děkuji za odpověď

Vloženo

Dnes som sa dostal ku výmene sviečok na svojom 47kW BME a tá "čínska" (vymenená, druhovýroba, bez nápisu VW VAG) cievka bola vznútra ako keby skorodovaná. Prikladám fotku.. tá zlá cievka je tá naspodu, dve horné sú origo VW VAG. Mám si už radšej do zásoby prikúpiť pre istotu novú?

 

dsc00451ie.jpg

 

Taktiež tá sviečka, ktorá mala túto cvievku bola statočne zadrbaná okolo závitu.. to prečo? Môže to byť len vekom/km tejto sviečky?

 

dsc00441ho.jpg

Vloženo

Ešte ak môžem sa spýtam - pozeral som si teraz cenník jedného obchodu, odkiaľ občas beriem diely a majú tam cievku označenú ako ORIGINÁL ale len za polovicu ceny cievky TESLA-CZ, dokonca o pár centov lacnejšia než Čína!!! Tak som volal, že či to nie je preklep a povedali mi, že nie, že to je originál vyrobený v TURECKU... mám do toho ísť alebo nie?

Vloženo

Zdravím

Také jsem měnil dvě cívky.Prvně odtah mobilita,cívka 1700Kč.Podruhé to bylo v noci,tak jsem dojel na dva válce 50km.Když se to točilo ve větších otáčkách,Tak to jelo,horší je se stím rozjíždět na křižovatkách.Druhá oprava 1650Kč.Nejhorší byl problem v servsu,nechte to tady,to bude na dlouho,to se za jeden den nezvládne a podobně.Tak jsem chtěl aby prodali cívku,že si jí vyměním u nich na parkovišti,nebo,že jedu jinam.Najednou to šlo hned,technik zajel do dílny a ani 15 minut netrvalo a byl s autem venku.Jsou to sv..ě,koukaj jak z lidí dostat prachy. :kol-44: Od té doby Dalších 55000Km a klídek.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak konečně došlo i na mě. Po necelých 8 letech a 138 tkm mi odešla cívka na prvním válci. Jelikož vozím jednu náhradní, tak výměna proběhla v polních podmínách. Diagnostika špátné cívky metodou odpojování vstřiků. Jelikož nejsem dobrodruh, tak jsem koupil další dvě, vyměnil je a ty původní budu vozit u rezervy :specool:

Vloženo

Dnes som sa dostal ku výmene sviečok na svojom 47kW BME a tá "čínska" (vymenená, druhovýroba, bez nápisu VW VAG) cievka bola vznútra ako keby skorodovaná. Prikladám fotku.. tá zlá cievka je tá naspodu, dve horné sú origo VW VAG. Mám si už radšej do zásoby prikúpiť pre istotu novú?

 

Taktiež tá sviečka, ktorá mala túto cvievku bola statočne zadrbaná okolo závitu.. to prečo?

Když vidím korozi závitu svíčky, mám obavu, že chladicí kapalina uniká do spalovacího prostoru.

Vloženo

Myslíš? Voda nejako veľmi nemizne, resp. skoro vôbec a auto má cca 65tis km.

 

Nebude to len klasická korózia zo skondenzovanej vody z ovzdušia a kvôli chemickej reakcií hliník vs zlaitina?

Vloženo

Přesně takovéto závity jsem měl po 62 tis. a kapalina se mi vůbec neztrácí. Šly celkem ztuha vyšroubovat, až jsem si říkal, že bylo štěstí, že jsem je povolil.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Je tady někdo, kdo už měnil víc vadných cívek než je počet válců? (na jednom válci vícekrát) Odchází jen cívky osazené z výroby vozu nebo i ty další?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...