NOS Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 má sport. filtr vliv u diesla když za ním je hned váha vzduchu? nebude fungovat stejně jako sériovka? dík za rady motoru nerozumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 Nevadí to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petris Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Vzhledem k náchylnosti váhy vzduchu na cokoliv bych tam radši nechal origo, nebo použil nějaký kvalitní ale klasiku. Z těch sportovních se uvolňuje ta čistící olejová emulze a váha pápá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 4. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Vzhledem k náchylnosti váhy vzduchu na cokoliv bych tam radši nechal origo, nebo použil nějaký kvalitní ale klasiku. Z těch sportovních se uvolňuje ta čistící olejová emulze a váha pápá. sakra díky koupím teda origo filtr aspoň to nebude tak řvát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 no, po koupi sportovní filtru v ceně asi tak 10 filtrů normálních (a jsem zvědavý, kdo tu to auto bude tak dlouho mít ) prý dochází u dieselových variant k následujícím změnám: - dojde k úspoře paliva o 0,0567 % přesně - akceleračně se motor podobá gumě od trenýrek - motor citelně táhne a řve již odspoda - do převodové skříně se automaticky přidá 6. rychlostní stupeň, pro verzi RS i 7. a automobil pak dosahuje rychlosti 246,78 km/h resp 313,25 km/h (pro RS) - váze vzduchu to nevadí, naopak si šušňá, že za chvíli půjde do důchodu. P.S.: Pro benzínový motor 1.2 HTP dojde k automatickému přidání 6., 7. a 8. převodového stupně a vůz pak dosahuje podzvukové rychlosti 0,8 Machu, čímž nespňuje předpisy FIA a Toyota ho nemůže použít ve svém novém monopostu F1. Když do F1, tak bez sportovního filtru pozn: Autor příspěvku doopravdy není zaujat vůči sportovním filtrů, natož Fábiím 1.2 HTP. Naopak, z důvodu snížení tlakových ztrát doporučuje vynechání filtru jako takového - poté doopravdy může dojít k nárůstu výkonu, neboť vzduch vskutku překonává menší odpor - u Š120 se vzduchový filtr propichoval šroubovákem a ta jela poté dost slušně. Následky pro motor si však každý nese sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Na sport. filtr je mnoho názorů. Já měl KN filtr a vyměnil ho za origo kvůli váze. Ale někteří tu psali že najeli na KNku 100tkm a váha v pohodě. Tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Spíš bych dal sání z Cupry 6LL 129 621 6LL 129 618 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.