MPX Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Mám asi něco podobného na Room 1.6 (najeto 55tkm). Při studeném autě to jde z 1 na 2 někdy hůře. Ještě mi někdy zazlobí zařazení jedničky a když chci dát zpátečku, tak to taky někdy chroupne. Naučil jsem se s tím jezdit. Ta převodovka co tam dávají chce rozhodně klid a pohodu. Nějaké rychlé řazení pro ni není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 (editace) Podobně mi řadila Fabie I s motorem 1,4 50kw. Zhruba po 40-50tkm se hladké řazení začalo za studena takto zhoršovat. Pomohlo šetrné pomalejší řazení. Myslím, že to chce od začátku řadit velmi citlivě, pomalu, šetrně, i když tam kvalty u nového auta skáčou samy. Zvlášť za studena, synchrony prostě dostávají nafrak. Jo, dělalo to občas i na trojce... Editováno: 16. Březen 2010, autor: HonzaR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Mě si taky občas chrupne,jak píšou kluci řadit pozvolnějš,možná by pomohlo seřízení lanovodu v servisu,ale spíš je synchron už trochu opotřebovanej a taky začala někde okolo 40tis a do dnes 90tis furt stejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 Tohle sem nezazil u zadnyho z aut kteryma sem jezdil ( 9 ruznejch). Vydim to jako zavadu. Mazejte to reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pešír Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 mě to dělá jen, když jedu jak hovado a rychle řadim, tak ta spojka asi tak rychle nezareaguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 (editace) My máme 6 kusů octávií tour a taky u všech při přeřazení z 1 na 2 přes zuby. začlo to dělat při 35000km. :-(((( V servisech neví čím to je. Editováno: 17. Březen 2010, autor: kerow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 Dobrý den, rád bych navázal s dotazem na Fábii II r.v.2009, benzín 1.6, najeto 7 000 km. Při řazení 1. jakoby přes zub (taková mezipoloha, kde zůstávala řadící páka a při pouštění spojky se ohlásily zuby v převodovce), 2. podobně, jen lehce, 3. občas škobrtne. Servisnímu technikovi v autorizovaném servisu se zdálo po projetí vše v pořádku. Pomohla by výměna oleje v převodovce za např. Castrol TAF-X, 75W/90 splňující VW 501.50 ? Díky Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 Cau, já při opravdu rychlém přeřazení z 1 na 2ku taky přes zuby (zkoušel jsem všechny režimy řazení - při vysokých otáčkách, při nízkých otáčkách - vždy při rychlém přerazení přes zuby). Při běžném řazení v pořádku. Tátovi ani kámošovi při požádání at zkusí razantní rozjezd a rychlé přeřazení z 1na na 2 se to neděje. Tak uvazuju jestli je to ve me, nebo ne, ale jsem si jistej ze ve me to neni. tata i kamos mi tvrdi, že to není zavo´dák, ale občasj je potřeba vysmahnout rychle.o) Fabia 1,4 TDI, 2006, najeto 45tisíc, po garančce. Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 Já mám fabii 1,4 tdi 2008 najeto už krásných a poctivých 46000 km a řazení rychlostní je v poho akorát to nechce sázet rychlosti jako když hážeš brambory ale řadit v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Cau, já při opravdu rychlém přeřazení z 1 na 2ku taky přes zuby (zkoušel jsem všechny režimy řazení - při vysokých otáčkách, při nízkých otáčkách - vždy při rychlém přerazení přes zuby). Při běžném řazení v pořádku. Tátovi ani kámošovi při požádání at zkusí razantní rozjezd a rychlé přeřazení z 1na na 2 se to neděje. Tak uvazuju jestli je to ve me, nebo ne, ale jsem si jistej ze ve me to neni. tata i kamos mi tvrdi, že to není zavo´dák, ale občasj je potřeba vysmahnout rychle.o) Fabia 1,4 TDI, 2006, najeto 45tisíc, po garančce. Díky za názory. Tak já taky tátovi říkal ať to zkusí a že prej jemu to nedělá,že řadit se musí umět atd.,pak jsme spolu jeli a chtěl se před mladym ukázat jakej zavodník ještě je a při razantnějším rozjezdu mezi 1/2 spočítal zuby na rok dopředu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 No jo tátové a byly tam ty zuby když už je má předplacený :smich:můj táta byl taky tak trochu vyplašený z fabie hlavně když hledal zpátečku nooo pobavil jsem se když on je zvyklý na tu svou vyjetou feldu lola taky měl chytrý rady na mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Posledni dobou mam problem, ze ty rychlosti tam nechtej padnout, hlavne pri podrazovani z trojky na dvojku. Musim to tam obcas vic rvat, klade to obcas odpor. Rikam si, jestli za to nejak nemuze zamek razeni, co si o tom myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petříček Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Dobrý den, já mám FabiiII 1,2 51kw. Když čtu co mě čeká, tak se hrozím co jsem to koupil. Při najetých krásných 500km, se mě již 2krát zasekla 1 někde v mezi poloze zatím při řazení v kopci. Mám strach, abych nedopadl jako Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 A někdy Vám jde 1. stupeň naprosto lehce a někdy přes mezistupeň, ve kterém když omylem pustíte spojku, tak se ozvou zuby v převodovce? 2. jde lehce přes mezistupeň, ve kterém ale nezůstává a 3. někdy škobrtne? 4. a 5. bez problémů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 Přidám se i já. Ano, tento popis přesně sedí- R 1.4 63kW 16v, mr 2009.Je to ale nepravidelné, tak čekám, jak se to vyvrbí (ale na křižovatce ta 1. zamrzí).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petříček Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Já jsem auto kupoval 24. března,z toho jsem ho měl skoro 14 dní v Boleslavy, takže by se dalo říct, že si na něj teprve zvykám. Zarazila mě ta 1, tak jsem se kouknul sem na forum a zjistil jsem, že nejsem sám, kdo má tenhle problém. Mě se to stalo jenom 2krát, na tu 2 si budu dávat pozor. Máte nějakou fintu, jak tam tu 1 dostat? Mě se to stalo zatím v kopci a jak to auto trochu couvlo, tak pak nebyl problém ji tam dostat, ale nevím jestli to jenom není náhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Fintu nemám. Zjišťoval jsem možnost seřízení lanovodů - nějaká je, ještě jsem se k tomu nedostal. Seřizuje se to při zařazené jedničce. Mám najeto skoro 9 000 km a pomalu se to zlepšuje. Hlavně neřadit příliš rychle. Mě hlavně vadí, když potřebuji někde rychle zařadit zpátečku. I když pěkně počkám, tak tam prostě někdy napoprvé nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtaa Vloženo 10. Červen 2010 Sdílet Vloženo 10. Červen 2010 Ahoj, je normální, že když se rozjedu na jedničku, pak dám dvojku, tak to zepředu auta po puštění spojky klepne a při přidání plynu chrastí dokud se motor nedostane asi tak nad 3000 ot/min. Jedná se o fabii 1.2. Někdo psal, že to dělají povolené poloosy, máte někdo zkušenosti? (pak ta fabie vypadá jak chrastítko, nejvíc je to slyšet na tu dvojku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Jukni se sem. To asi bude to same Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misiak Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 Caute, chcem sa Vas opytat , co mate defendlock, ci vam ide lahko a na prvykrat zaradit spiatocka. mne totiz 70% casu zaradit nejde a musim ju skusat zaradit aj niekolkokrat - skratka nezapadne ako ma a auto pri pridavani ide ako keby "suchotavo cez zuby". dopocul som sa, ze by to mohlo byt namontovanym defendlockom. robi to aj Vam - stretli ste sa s tym napr. aj u inych aut? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidenqo Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 sem tam to nejde...normalka...nesadnu zuby...zarad 1 a potom znovu spiatocku uz to pojde:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 23. Květen 2013 Sdílet Vloženo 23. Květen 2013 (editace) Pánové, někdy se mě stane (cca 4 do roka), že při řazení z 2 na 3 supeň, jako by ta 3 nedosedla a zůstane jako by v mezi poloze a při pouštění spojky spočítám (zatím) všechny zuby. Nevíte jestli to jde nějak seřídit, nerad bych poškodil převodovku. Jinak dneska jsem si všiml, že mám prasklý kloub řazení, viz. fotky. Je potřeba to vyměnit a nebo je to dobrý? nerad bych, aby mě na dovolené zůstala šaltrpáka v ruce. Když jsem měl sundanej v létě tunel, tak to prasklý nebilo a od čeho to je to teda fakt nevím, protože řadím zlehka (leda od mrazu). Doufám že to není velkej problém protože vyhazovat 3,5 tisíce se mě fakt nechce. Mám zkusit nechat vyměnit olej? Editováno: 23. Květen 2013, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Tak dnes se mi to stalo znovu, při řazení ze 2 na 3 si zase 3 nesedla a až po cca 1s tam zacvakla o cca 1cm a sedla si správně, ale naštěstí si na to už dávám pozor, takže přes zuby už tentokrát nešla. Jinak jsem ještě zkoušel řazení při vyplém motoru kvůli tomu prasklému kloubu a řazení chodí pěkně zlehka. Kdyby měl někdo radu co s tím, ať se prosím ozve díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 27. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2013 Já jsem si nechal seřídit lanovody za 150 Kč v autorizovaném servise. Pracoval na ni "specialista na převodovky". Výsledek - jakoby se to celé lehce posunulo k vyšším rychlostním stupňům. Jednička a dvojka jdou lépe, trojka a čtyřka hůře. A to mám při 30 000 km vyměněn olej v převodovce - lehce to pomohlo. Možná to ani lépe seřídit nejde. Je to dané konstrukcí převodovky. Spíš, jestli jdou vodící dráhy lanovodů třeba promazat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 Tak po ujetých 500 km pořád nevím. Někdy se nedá zařadit trojka. I když vyřadím rychlost a pustím spojku, aby se protočila kola v převodovce, tak se ji tam stejně nechce. S autem jsem jinak spokojen, ale s řazením už bojuji přes čtyři roky. Můžete někdo prosím doporučit (třeba soukromou zprávou) někoho, kdo se zabývá převodovkami v okolí Ostravy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.