cuco Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 cau mam fabiu 1,4mpi 2000 naj 34000km a ked vypnem teply motor a chcem do 5 minut nastatovat musim na tri krat.ked stojim dlhsie ako 5min pohoda co by to mohlo byt?lambda sonda?nerobi to vzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Jako první bych zkontroloval (vyměnil svíčky) výhradně za originální. Není to nejlacinější řešení, ale 35 tis km není zase tam málo a můžeš si to udělat sám. Předpokládám, že auto už není v záruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuco Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 dik bastien,ale ako sa dava dole ta vec co je na mieste kde su sviecky?nie je tam vidiet kable ako napriklad na fave karburatore alebo na 120.je tam napisane champion aj original sviecky su champion len neviem ako sa to dava dole aby som nieco neposkodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 cau mam fabiu 1,4mpi 2000 naj 34000km a ked vypnem teply motor a chcem do 5 minut nastatovat musim na tri krat.ked stojim dlhsie ako 5min pohoda co by to mohlo byt?lambda sonda?nerobi to vzdy OT:6 rocne auto ma najazdenych 34 tkm?To auto stalo alebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuco Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 ano a pred pol rokom malo 24000 bolo v garazi mam aj fava ale ten uz dosluhuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 ano a pred pol rokom malo 24000 bolo v garazi mam aj fava ale ten uz dosluhuje stlac plyn uplne nadoraz pri startovani.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuco Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 niekde som cital ze sa to nema, s tym plynom to fungovalo klasika aj na 120 aj na fave ale preco to blbne na fabii?nerobilo to doteraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 pri startovani nemusis sa dotykat plynu je to nelogicke to uz nie je skoda 120, ano najdu sa jedinci co maju silu zvyku este zo starej skodovky a potom im otacky lietaku do 4000tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GoofyX Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Zdravím, tohle by mohlo dělat palivové čerpadlo, dává špatný tlak - vysvětluje to, proč se to děje až po zahřátí - tohle dělá spousta jiných autí, ale tím čerpadlem a palivovou soustavou bych začal. V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuco Vloženo 9. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 dik,niekedy sa stava ze po dlhom stati po nastartovani to tak asi 500m cuka ako stara 120 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Co zkusit udělat diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Ako bolo spominane,najprv diagnostiku a potom by som to videl na ten palivovy filter.Pri takom dlhom stani,sa mohlo stat ze je zcasti zaneseny. Btw. si ma prekonal, ja som kupoval 2000 s nabehanymi 46000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza007 Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 taky bych to viděl na filtr nebo čerpadlo, ale diagnostika na začátek to jistí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Červen 2006 Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 Znám pána co má Favorita z roku 1991 s najetejma 30 000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Zdravím a omlouvám se znovu oživení tohoto starého tématu, ale taky mi Fabka při teplém staru začala blbě startovat. (Pět let a 50t Km bylo vše vpořídku. ) Za studena a v mrazech je vše Ok, ale když je motor teplý tak naskočí až při druhém startu. Startuju tím stilem že klíček otočím do pracovní polohy a čekám až mi pohasnou všechny kontrolky.... Nemáte někdo nějaké novější informace??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Hůře mi za tepla startoval motor, pokud jsem místo originálních svíček dal alternativní, byť určené taky dle katalogu pro můji motorizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Děkuji za tip, svíčky jsou tam původní (50t km), tak tam by mohl být zádrhel. Myslím že ale Škoda udávý výměnu po 60t km?. Bateka je nová, tak tou to tyky nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host fyk77 Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 mel jsem stejny problem s felicii. a delal mi to kabel od civky k rozdelovaci........kdyz jsem za nej chytl, uplne se rozpadl.....dal jsem tedy novej a bylo po problemu ( stal 30 kc) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Děkuji za tip, svíčky jsou tam původní (50t km), tak tam by mohl být zádrhel. Myslím že ale Škoda udávý výměnu po 60t km?. Bateka je nová, tak tou to tyky nebude. 60 tis na svíčky je hodně, já je měnil vždy po 30 tis. a vzduch filtr taky po polovině doporučených km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 26. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2006 Děkuji za tip, svíčky jsou tam původní (50t km), tak tam by mohl být zádrhel. Myslím že ale Škoda udávý výměnu po 60t km?. Bateka je nová, tak tou to tyky nebude. 60 tis na svíčky je hodně, já je měnil vždy po 30 tis. a vzduch filtr taky po polovině doporučených km. vzduchovy filter (pre nasavanie vzduchu do valcov) som vymenil aj ja v polovicnej dobe zivotnosti. Sviecky mam uz 43tkm a su v pohode, mam dilemu ci ich mam vyenit pri 45tkm alebo standardne pri 60tkm. Co doporucujete vymenit pri 45t ci pri 60t km ? Aky typ sviecok sa pouziva z tovarne pre 1.2 HTP 47kW AZQ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GoofyX Vloženo 26. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2006 Zdravím, nechci vnášet milné závěry, ale toto je klasická závada pokud je špatný tlak v palivové soustavě, takže bych hledal tam. Hlavně kontrola pal. filtru a čerpadla. V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laco SK Vloženo 17. Březen 2007 Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 Mam 1,4 MPI 2001. Ak chcem po kratkej pauze nastartovat teply motor, tak to dlho toci a potom naskoci a trosku zabuchoce ako keby ho rozbiehali s kladivom. Ak je vsak motor studeny, nie je s tym ziadny problem. V skodovacko sevise nic nenasli, vsetko je OK. Znamy mi vravel, ze mal pri Fabii ten isty problem ale to neriesil. Nemate s tam niekto skusenosti, co to moze byt? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 17. Březen 2007 Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 studeny startuje ok a teply uz nie tak to bude asi cidlo teploty kvapaliny termostat. si novacik pouzivaj funkciu hladat uz sa to tu pisalo 1000x HLEDAT- v pravo hore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Březen 2007 Sdílet Vloženo 17. Březen 2007 LacoSK: Skús pozrieť tieto diskusie. kde najdu čidlo teploty a termostat http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19647 raficka ukazatele teploty .., kolisa .. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7111 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Chtěl bych zareagovat na problém LACA sk ,kterému nestartuje teplý motora ,byl nesmyslně zamčen.houmr a igor odvás bych čekal od veteránu radu a ne ,že ho přesunete na nesmyslný odkazy.Zkuste si to ještě jednou přečíst.Já bych mu poradil těsnění pod hlavou nebo sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.