Přejít na obsah

špatný teplý start


cuco

Doporučené příspěvky

no tesnenie pod hlavou to nech si skontroluje ako vyzera olej. expanznu nadobku na chladiacu kvapalinu ci nie je od oleja. sanie no neviem co by tam mohlo byt keby sam bola netesnost alebo to bralo falosny vzduch tak si myslim ze mu trochu lietaju otacky a problem ma uz pri studenom motore. nech skusi vycistit skrtiacu klapku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

edadavids: Stačí trochu hľadať, nie je povinnosťou žiadneho moderátora vedieť o všetkom a takisto, nikto tu nie je jasnovidec. Myslím, že bol nasmerovaný na niektoré z príčin, to však neznamená, že to bude na 100% ono... Problémové štartovanie teplého motora sa tu riešilo nedávno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim, vie mi niekto poradit ohladom poruchy startovania pri fabi 1.4MPI za tepla.

Za studena vsetko OK ale po prejdeni nejakych km a ohriati motora prste nestartujem...potom zas po prejdeni km zastavim, znova startujem v pohode...nechapem..este blbne rucicka kontroly teploty motora, bud ostane vysiet v 1/4 alebo na nule...diky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

:help: Mám problém se startováním, zastudena startuje normálně,ohřátá startuje špatně(dlouze).Uauta byl vyměněn svazek drátů vmotoru a následně obě lamda sondy. Nyní problém se startováním. ZKOUŠEL JSEM VYMĚNIT TEPLOTNÍ ČIDLO ,ŽÁDNÉ ZLEPŠENÍ. POČÍTAČ NIC NEUKÁZAL. SVÍČKY AFILTR DOBRÉ NAJETO 37000KM. PORAĎTE DÍKY JIRKA

Editováno: , autor: JIRI-KARASEK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dela mi to samý......2002, 1,4, 50kW. menil som snad vsetko....Lambdy, tepl.čidlo, vstrekovač na 1 valci, ...po lambdach sa to trochu zlepšilo...ale ked je motor zohriaty, musím dlho točiť kým chytí. A zistil som že ked idem do kopca a potom ked za jazdy z kopca zaradím neutrál...chcípne.Pri normálnej zátaži to nerobí. Ešte rozmýšlam dať prepáliť softwer v RJ....????? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dneska vyměnil filtr. Jel jsem akorát 20km tam a 20km zpátky, takže nemůžu moc soudit. Když jsem na zkoušku zastavil, vypnul to a hned startoval, tak to bylo nic moc jako předtím. Ale když jsem to nechal stát asi 10,15 minut a pak startoval, tak to bylo supr i když motor měl ještě pořád provozní teplotu. A jinak během cesty se mi zdálo, že je to mnohem víc živější, jako bych jel v jiným autě. Ale nemůžu hodnotit po tak krátký cestě.

Mimochodem, z vstupu i výstupu toho filtru pak vytejkal úplně černej benzín. Jen z toho 3bar zpětnýho ventilu tekl čistej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to zkusit jaký tlak paliva je v potrubí před vstřikovačema, pokud je tlak malý může to dělat palivový filtr nebo čerpadlo, pokud ti z filtru tekl černej bordel, tak už to může začít žrát gumu u čerpadla v nádrži, ze zkušenosti s plyňákama mám zjištěno, že benzín v nádrži může být max. 2 měsíce, pak se nějak rozkládá a dělá ostudu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto som nasiel na nejakej LPG konferencii :

....Benzín v palivové nádrži stárne jistě rychleji než ve skladových cisternách pod zemí. Za normálních skladovacích podmínek vydrží min. 3 roky beze změn. V nádrži automobilu je však vystaven změnám teplot a zde nejvíce působí teploty plusové. Jednak dochází k odpařování lehkých podílů potřebných pro startovatelnost,(začínají se odpařovat při 30°C!), jednak ve styku s kyslíkem dochází ke vzniku pryskyřic a chemických změn majících vliv na kvalitu paliva. Samostatné antioxidanty na dodatečnou aditivaci benzínu se neprodávají (alespoň o nich nevím ).

Dříve se prodávala přísada na tzv. vrchní mazaní, která částečně řešila tento problém. Jednalo se o ostře rafinovaný nízkoviskozní olej, který se přidával do benzinu v poměru 1:400 a znemožnil vylučování pryskyřic v podobě tuhých částic, ale ty zůstávaly kapalné a zhořely tedy ve spalovacím prostoru.

Myslím, že nejjednodušším řešením je obměna benzínu v nádrži....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešení je právě si myslím ta ř.j. po přehrání SW v autor servisu veliká změna ...... mají na tyhle motory opravnou verzi .........pak Cimbu......to byla ůplná změna v celkovým chování motoru..... už jsem to psal v nějakým jiným příspěvku,ale SW u těchto motorizací nebyl z výroby košér.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...