houmr Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 no tesnenie pod hlavou to nech si skontroluje ako vyzera olej. expanznu nadobku na chladiacu kvapalinu ci nie je od oleja. sanie no neviem co by tam mohlo byt keby sam bola netesnost alebo to bralo falosny vzduch tak si myslim ze mu trochu lietaju otacky a problem ma uz pri studenom motore. nech skusi vycistit skrtiacu klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 edadavids: Stačí trochu hľadať, nie je povinnosťou žiadneho moderátora vedieť o všetkom a takisto, nikto tu nie je jasnovidec. Myslím, že bol nasmerovaný na niektoré z príčin, to však neznamená, že to bude na 100% ono... Problémové štartovanie teplého motora sa tu riešilo nedávno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laco SK Vloženo 19. Březen 2007 Sdílet Vloženo 19. Březen 2007 Vdaka za radu - skusim to pozriet a ozvem sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 jo,v poho. já sem vyměnil čidlo teploty motoru ,nic. mám nový rozvodový řetěs ,taky nic.Tak to musí být nějakým těsněním anebo je ten motor nejakej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepa78 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Zdravim, vie mi niekto poradit ohladom poruchy startovania pri fabi 1.4MPI za tepla. Za studena vsetko OK ale po prejdeni nejakych km a ohriati motora prste nestartujem...potom zas po prejdeni km zastavim, znova startujem v pohode...nechapem..este blbne rucicka kontroly teploty motora, bud ostane vysiet v 1/4 alebo na nule...diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Hladaj -teplotné čidlo ti odišlo. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...eplotne+%E8idlo Editováno: 15. Červenec 2007, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedo.miki Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Teplotné čidlo dáva aj informáciu riadiacej jednotke a ak dáva že je motor studený tak dáva viac paliva a prechlastáva sa.Tak to čidlo je potrebné vymeniť ako ti radia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Já měl případ, kdy jsem odpojil čidlo teploty vody(protože špatný starty) od konektoru a přesto teplota vody ukazovala neustále. Asi nějaké dopočítávání či druhé čidlo. Samozřejmě při odpojeném čidle startovalo perfektně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRI-KARASEK Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 (editace) :help: Mám problém se startováním, zastudena startuje normálně,ohřátá startuje špatně(dlouze).Uauta byl vyměněn svazek drátů vmotoru a následně obě lamda sondy. Nyní problém se startováním. ZKOUŠEL JSEM VYMĚNIT TEPLOTNÍ ČIDLO ,ŽÁDNÉ ZLEPŠENÍ. POČÍTAČ NIC NEUKÁZAL. SVÍČKY AFILTR DOBRÉ NAJETO 37000KM. PORAĎTE DÍKY JIRKA Editováno: 24. Červenec 2008, autor: JIRI-KARASEK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 2001 a 37000km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Dela mi to samý......2002, 1,4, 50kW. menil som snad vsetko....Lambdy, tepl.čidlo, vstrekovač na 1 valci, ...po lambdach sa to trochu zlepšilo...ale ked je motor zohriaty, musím dlho točiť kým chytí. A zistil som že ked idem do kopca a potom ked za jazdy z kopca zaradím neutrál...chcípne.Pri normálnej zátaži to nerobí. Ešte rozmýšlam dať prepáliť softwer v RJ....????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRI-KARASEK Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 POKUD SE TO PO PREPALENI SOVTVERU ZLEPSI DEJ VEDET DIK JIRKA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Mám úplně ten samý problém. Vyměněný svíčky i teplotní čidlo. Studenej start je excelentní, ale teplej je hroznej. Ale mam podezření čím by to mohlo být. Měnili jste palivovej filtr? Já se na to chystám, protože už začal i pískat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 stejnej motor, stejnej rok, stejnej problem....za chvili mě čeká olej tak při jednom zkusim filtry a uvidime jestli to má vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 umna to tiez robi 1,4 50 kw ..... kamos ma 44 kw a tiez je na tom tak ..... takze je to asi vo vsetkych autach ... zatial neriesim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 Tak jsem dneska vyměnil filtr. Jel jsem akorát 20km tam a 20km zpátky, takže nemůžu moc soudit. Když jsem na zkoušku zastavil, vypnul to a hned startoval, tak to bylo nic moc jako předtím. Ale když jsem to nechal stát asi 10,15 minut a pak startoval, tak to bylo supr i když motor měl ještě pořád provozní teplotu. A jinak během cesty se mi zdálo, že je to mnohem víc živější, jako bych jel v jiným autě. Ale nemůžu hodnotit po tak krátký cestě. Mimochodem, z vstupu i výstupu toho filtru pak vytejkal úplně černej benzín. Jen z toho 3bar zpětnýho ventilu tekl čistej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 15. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2008 Chce to zkusit jaký tlak paliva je v potrubí před vstřikovačema, pokud je tlak malý může to dělat palivový filtr nebo čerpadlo, pokud ti z filtru tekl černej bordel, tak už to může začít žrát gumu u čerpadla v nádrži, ze zkušenosti s plyňákama mám zjištěno, že benzín v nádrži může být max. 2 měsíce, pak se nějak rozkládá a dělá ostudu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 15. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2008 toto som nasiel na nejakej LPG konferencii : ....Benzín v palivové nádrži stárne jistě rychleji než ve skladových cisternách pod zemí. Za normálních skladovacích podmínek vydrží min. 3 roky beze změn. V nádrži automobilu je však vystaven změnám teplot a zde nejvíce působí teploty plusové. Jednak dochází k odpařování lehkých podílů potřebných pro startovatelnost,(začínají se odpařovat při 30°C!), jednak ve styku s kyslíkem dochází ke vzniku pryskyřic a chemických změn majících vliv na kvalitu paliva. Samostatné antioxidanty na dodatečnou aditivaci benzínu se neprodávají (alespoň o nich nevím ). Dříve se prodávala přísada na tzv. vrchní mazaní, která částečně řešila tento problém. Jednalo se o ostře rafinovaný nízkoviskozní olej, který se přidával do benzinu v poměru 1:400 a znemožnil vylučování pryskyřic v podobě tuhých částic, ale ty zůstávaly kapalné a zhořely tedy ve spalovacím prostoru. Myslím, že nejjednodušším řešením je obměna benzínu v nádrži.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 16. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2008 No já asi nebudu mít problém se starým benzínem v nádrži. Skoro vždycky to vyjedu až do dna a málo kdy se stane, že by nesvítila rezerva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drozdi Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Dns mi Vag vyhodil poruchu.....čidlo snímača klukového hriadeľa...Hmmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Tak po výměně palivovýho filtru je auto opravdu živější, ale teplý starty to nezměnilo a stále stojej za prd... Tipnul bych to na nějaký chybný nastavení, protože mi to přijde, že je to od tý doby, co mám nový teplotní čidlo... A nebo to nový čidlo taky neni úplně dokonalý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Mam 1.4 MPi 44kW. Vymenene saci a vyfukove potrubi za verzi z motoru 50kW + uprava ridici jednotky u Cimbu a nikdy mi nic podobnyho motor neudelal. Ma najeto rovnych 100 tisic a slape jako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Řešení je právě si myslím ta ř.j. po přehrání SW v autor servisu veliká změna ...... mají na tyhle motory opravnou verzi .........pak Cimbu......to byla ůplná změna v celkovým chování motoru..... už jsem to psal v nějakým jiným příspěvku,ale SW u těchto motorizací nebyl z výroby košér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 A kolik to stojí takový přehrání softu? Moc se v tom nevyznam, už ve škole mě programování nebavilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Mrkni na stranky Cimbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.