Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

je jich hodnemod febi,fram az po nejlevnejsi filtron,nebrat starline,ja bral filtron,ale nebyly tam gumicky,takze plus 80kc-ve skodovce za dve blby gumky,nevim,jak je to s gumkami u tech drazsich,ale u origo filtru jsou,ve skode,ale to neni 220k/po sleve/,ale 800 u krasne pani v kostymku skoda

Vloženo

gumičky jsou na regulačním ventilu je třeba zachovat jak jsou podle barvy. Jinak jsem se setkal ve škodě i s jinými filtry než bosch. Já koupil bosch za 506,- a myslím že to je slušná cena. Koupil jsem náhradu za 350,- a zavzdušňoval se mi přes ventil což mělo za následek dlouhé strtování. Hned sem ho vyhodil a už bych nešetřil. zase tak často se to nemění. na ten bosch udávají cca 50000km a hlavně podle toho co do toho člověk lije za naftu... -_-

Vloženo
Pouziva nekdo na 1.9tdi neskodovackej filtr paliva.Je to bezproblemove.Nebo nekdo uz zazil s neorigo nejakej pruser.Diky vsem za nazory.

Ja pouzivam uz dva a pul roku v Octavii Bosch a Bosch jsem pouzival drive ctyri roky v Toledu a nikdy nezklamal.Stoji sice ranec cca 500,-Kc ale spokojenost:-)

Vloženo

pánové tak nechci vás nasrat ale koupil jsem jedinou neoriginální věc do svého TDI(81kw) a to byl právě zminovanej palivový filtr a značka??? star line :D gumičky u něj samozřejmě nebyli,nechal jsem původní a doted nejsou absolutně žádný problémy.Jinak cena byla nějakých 230kč :)

Vloženo

No ja nevim,nereknu treba vzduchac nebo pylovej filtr starline,ale co se tyce ostatnich veci na octavu,tak je to smejd,na stodvacu,favorita,dobry a levny,ale octava????Ja bych do toho nesel,ale sto lidi a sto nazoru

Vloženo

No, něco na tom bude, měl jsem špatné starty. Koupil jsem nějaký Frad nebo tak něco, ale zřejmě se mi zavzdušňuje, gumičky tam nebyly tak jsem tam nechal původní, šlo to do něj těžce a tak si myslím, že se poškodily a teď netěsní jak maj. Po čtyřech dnech mi to nechtělo chytit snad 20 vteřin :angry: Koupím jiný!

Vloženo
No, něco na tom bude, měl jsem špatné starty. Koupil jsem nějaký Frad nebo tak něco, ale zřejmě se mi zavzdušňuje, gumičky tam nebyly tak jsem tam nechal původní, šlo to do něj těžce a tak si myslím, že se poškodily a teď netěsní jak maj. Po čtyřech dnech mi to nechtělo chytit snad 20 vteřin :angry: Koupím jiný!

né Frad ale Fram , to je ale dobrá značka....

Vloženo

To ze firma ma ISO neznamena ze je to kvalitni.Dneska ma ISO kazda druha firma a kvalita nic moc ,vidim jak to funguje u nas.V ISU jde hlavne o to aby bylo vsechno papirove v poradku :D

ano,sice to patří k certifikátu kvality alekvalitu to nezaručuje,když přijde audit na ISO takho zajímají jen píč....y a podstata věci je ta tam,pak jen sežere oběd,vyžunkne kafe dá štempl a nazdar babi,jen tahaj z firem prachy a z lidí dělaj blbce,u nás to tedy tak funguje a pochybuji že jinde jenak.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Je něco na co si dát pozor při výměně palivového filtru v TDI?

O gumičkách a naplnění filtru naftou, jsem se zde dočetl, jen jestli ještě něco....?

Mění se u TDI jen ten palivový filtr? Není u nádrže ještě jeden?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...