Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ja myslim ze by se tam hodila prevodovka treba ze sharana 1.9 tdi 96 kw 6ti kvalt ta je kratsi ale netusim co obnasi prestavba

Na to úzké spektrum otáček u 1,4 by se určitě hodilo více kvaltů, nebo alespoň jiný pětikvalt, který není tak dlouhý jako EWT, nebo pak ještě ta možnost dát jinou pětku, která by hodila otáčky při 100 někam k 2100 (90@1890, 130@2730) ta by imho mohla fungovat dobře..

zase by mela velkou mezeru mezi 4 a 5

Nemyslim že by to bylo až tak extrémní, spíš pochybuji že u této možnosti by se realizace vlezla do 3000...

  • 2 týdny později...

Prosím nalogoval by mi někdo, kdo má čipnutou 1,4 kanály 3, 10 a 11, plnej plyn trojka, čtyřka do kopce, od cca 1500 do 3500 (4000) otáček?

co ty kanaly ukazujou nejaky logy mam

To jsou myslim kanály na turbo,tlak,otacky..

jj, váha, turbo... hlavně mě zajímá charakteristika turba :)

dej mi na sebe email poslu ti ten log
akorat u me zlobi regulace turba takze me to kolem 2000 otacek prefoukne a potom to spadne zase dolu ale pak se to srovna

tady je to slibeny video zrychleni na ctyrku
osobne sem to cekal lepsi na 14kach kolech

Já myslim že to je dost slušné, hlavně ten vršek je pěkný a je vidět, jak to neumírá :)

jezdivalo to lip

  • 3 měsíce později...

Pánové, na mojí 1.4 TDi mě trápí následující problém:

 

Při rozjezdu na jedničku nebo zpátečku se ozve zahučení...toto hučení je silnější při rozjezdu do kopce nebo couvání do kopce.
Rovněž při vytočeném rejdu je "zahučení" silnější a častější

Auto se zkrátka rozjíždí a ozve se krátké hučení, poté již vše v normě.

Auto má najeto 111000 km...setkal se s tím již někdo? :kol-32: 
 

spojkovy lozisko

Tak to by byla ta nejlepší varianta...někteří mě děsí s vadnou převodovkou :kol-47:

tak prevodovka muze mit vuli
moje uz ji ma ale projevuje se to jako by zustala viset spojka a skrtala si

  • 1 rok později...

Zdravím vas po delší době, jak jezdí vaše trivalcova auta??:) já již mám necelých 273 tis km, a bez poruchy, teď se chystám na rozvody;)

Budeš měnit i řetěz a vodící lišty pohonu vyvažováku s čerpadlem?

post-55216-0-20879700-1427742653_thumb.j

motorove porad v cajku

kortizon: Nájezd už máš slušnej..... A můžeš prosím napsat jaký proběhly opravy na motoru? Jestli tedy nějaký poruchy byly...

Pod kapotou menena pouze elektronicka desticka chcipaci klapky jinak beznej servis filtry rozvody oleje, jo a mam treti spojku ale z duvodu ze mi tam dali nejakou mrchu z autokelly a vydrzela sotva 70k km. Jinak motorove slape dobre a to ji mam chiplou. Spis odchazi prevodovka tam sem menil loziska na predloze ale uz celkove ma vule.

Budeš měnit i řetěz a vodící lišty pohonu vyvažováku s čerpadlem?

o tom nevím že by se také měnilo, udělám jen řemen kladky a pumpu. :kol-28:

Teď je 285 tkm, v 264 tkm byl dán čip, na motoru se dělalo ve 240 tkm dvě žhavičky (1 stále origo), 232 tkm ulítla volnoběžka na altíku (dal jsem jiný použitý), ve 220 tkm se měnil IC, byl děravý od toho přiváděcího plastu.

 

Ale začínají být ty km znát, když se přidá a povolí plyn, tak jsou cítit vůle, jeden homokineťák se občas ozve, původní spojka zatím drží, ale pružiny v lamele už asi budou KO, při rozjezdu se celkem třese. Jo horší termostat asi je, drží jen 75°C. Ale jinak maximální spokojenost, akorát si žádá asi 4 litry dolít během 15 tkm, naštěstí se to za 100 tkm nezhoršilo, podezření mám na odvětrání klikovky. Btw myslel jsem že to žere přes turbo, tak jsem ho měnil, ale nic se nezměnilo a to turbo bylo jetý za 16 stovek a už maká 90 tkm :D

 

Edit: ještě bych asi měl uvést, že se uklepaly drátky od svorky DF, budící vinutí k altíku nejspíš (víc nejde než jde) a ve sporadických je signál od vačky a občas se stane, že motor nechce naskočit a jede nouzově pouze na snímač od kliky, kupodivu není poznat vůbec nic když asi po 4 s naskočí. Já tyhle závady až tak neberu jako závady, když auto jezdí OK, ale někdo by to mohl brát jinak. Ale trochu mám strach jak to bude do budoucna... :)

Upraveno od one-z

o tom nevím že by se také měnilo, udělám jen řemen kladky a pumpu. :kol-28:

 

Tak výměna předepsaná není, ale už se stalo, že ten řetěz selhal. Je to relativně slabší místo na tomto motoru.

Tady se to trochu rozebíralo: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142689&start=0

Já mám teď najeto 177 tkm. Ve 150 tkm jsem dělal rozvody, při příští výměně při 300 tkm ho možná vyměním.

Svorka na altiku mi taky uhnila. Vagem sem odpojil rizeni spotreby a tim to pro me skoncilo :D , protoze mi to zhasinalo lampicky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.