Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pánové mám jeden problém, který mne velmi znervozňuje :

Mám 1,6 55kW a vše funguje jak má dokud je nádrž alespoň z části zaplněná. Jak mám rezervu, tak u studeného motoru dlouho točím než motor nastartuje - jako by padal benzín. A po rozjezdu když mu nedám trochu více plynu, má auto tendenci se kuckat jako Š-120, která má špatně seřízený předstih. Ale jak píšu. toto je u nádrže na rezervě. Naplním nádrž a opět studený motor chytá ihned bez sešlápnutí plynového pedálu a na první otočení a jede bez potíží....Co to může být ? Svíčky ? Ale proč to ovlivnění nádrže na rezervě ?

Taky mi to dělá, ale necuká, jen dlouho točí než naskočí když je benzínu pod půl nádrže, motor 1.8 20V.

Pokud auto třeba dýl stojí,tak doporučují před startem chvilku nechat zaplí jen zapalovaní,aby čerpadlo natáhlo benzín z nádrže.Asi tak 5 vteřin.

Pokud auto třeba dýl stojí,tak doporučují před startem chvilku nechat zaplí jen zapalovaní,aby čerpadlo natáhlo benzín z nádrže.Asi tak 5 vteřin.

U 1.8 20V po otočení klíčku do startovací polohy není v činnosti palivové čerpadlo, až při startování se zapne...

No ale čerpadlo by při zapnutí zapalování zavrčet mělo, nebo alespoň mě to tak dělá na 1.8 20V. Není to nakonec v nějakém relé?

Edit: čerpadlo zavrčet musí, zkontroluj relé palivového čerpadla DP elektronika motoru 24-36.

Upraveno od Pike

No ale čerpadlo by při zapnutí zapalování zavrčet mělo, nebo alespoň mě to tak dělá na 1.8 20V. Není to nakonec v nějakém relé?

Edit: čerpadlo zavrčet musí, zkontroluj relé palivového čerpadla DP elektronika motoru 24-36.

Však tam píšou po připojení zkoušečky krátce zastartovat, ne pouze otočit klíčkem...

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě by spíš zajímalo kde si přišel na to, že zrovna na 1.8 20V ne? :) Jinak v DP mechanika máš doslova napsáno to co jsem řekl, po zapnutí zapalování - nerovná se startu motoru - se musí palivové čerpadlo slyšitelně rozběhnout.

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě by spíš zajímalo kde si přišel na to, že zrovna na 1.8 20V ne? :) Jinak v DP mechanika máš doslova napsáno to co jsem řekl, po zapnutí zapalování - nerovná se startu motoru - se musí palivové čerpadlo slyšitelně rozběhnout.

Ty slyšíš po zapnutí klíčku palivové čerpadlo?

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě by spíš zajímalo kde si přišel na to, že zrovna na 1.8 20V ne? :) Jinak v DP mechanika máš doslova napsáno to co jsem řekl, po zapnutí zapalování - nerovná se startu motoru - se musí palivové čerpadlo slyšitelně rozběhnout.

Ty slyšíš po zapnutí klíčku palivové čerpadlo?

Jop, to má přece každé auto nebo se pletu? Ještě abych to upřesnil, rozběhne se tak na 2 sekundy asi.

Upraveno od Pike

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě by spíš zajímalo kde si přišel na to, že zrovna na 1.8 20V ne? :) Jinak v DP mechanika máš doslova napsáno to co jsem řekl, po zapnutí zapalování - nerovná se startu motoru - se musí palivové čerpadlo slyšitelně rozběhnout.

Ty slyšíš po zapnutí klíčku palivové čerpadlo?

Jop, to má přece každé auto nebo se pletu? Ještě abych to upřesnil, rozběhne se tak na 2 sekundy asi.

Nevím jestli to má každé auto, ale moje teda ne.

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě by spíš zajímalo kde si přišel na to, že zrovna na 1.8 20V ne? :) Jinak v DP mechanika máš doslova napsáno to co jsem řekl, po zapnutí zapalování - nerovná se startu motoru - se musí palivové čerpadlo slyšitelně rozběhnout.

Ty slyšíš po zapnutí klíčku palivové čerpadlo?

Jop, to má přece každé auto nebo se pletu? Ještě abych to upřesnil, rozběhne se tak na 2 sekundy asi.

Nevím jestli to má každé auto, ale moje teda ne.

V tom případě je někde problém.

Na mojí 1,8 20V čerpadlo po zapnutí zapalování taky zavrčí

Mě to doporučoval borec co dělá v servisu.Mělo by se vlastně počkat,až pozhasínají všechny kontrolky kromě dobíjení.Mezi tím vlastně slyšíš,jak zavrčí to paliv. čerpadlo.

Na 1.6 ano, ale né na 1.8

Mě by spíš zajímalo kde si přišel na to, že zrovna na 1.8 20V ne? :) Jinak v DP mechanika máš doslova napsáno to co jsem řekl, po zapnutí zapalování - nerovná se startu motoru - se musí palivové čerpadlo slyšitelně rozběhnout.

Ty slyšíš po zapnutí klíčku palivové čerpadlo?

Jop, to má přece každé auto nebo se pletu? Ještě abych to upřesnil, rozběhne se tak na 2 sekundy asi.

Nevím jestli to má každé auto, ale moje teda ne.

V tom případě je někde problém.

Ale kde, mám ještě ten starý model 1997 s pevným sáním.

Mam 1,8T r.v. 99 a po zapnutí klíčku natlačí benz. čerpadlo.Facelift to má hned při otevření dveří

Ale kde, mám ještě ten starý model 1997 s pevným sáním.

Šmankote tuhle funkci snad mělo už i MBčko. Asi máš supertiché čerpadlo :) nebo ti to fakt neběží a vzhledem k tomu že je to tam kvůli natlakování paliva před startem, tak by to mohlo dělat to co ti to dělá.

  • Autor

Fajn chlapi, jsem rád že už víme komu vrčí a komu ne...

Ale čerpadlo mi tam vrčí po rozvícení kontrolek a jak píšu, když je málo beňolu, tak točím a točím a mám snahu kuckat... lol

Ale kde, mám ještě ten starý model 1997 s pevným sáním.

Šmankote tuhle funkci snad mělo už i MBčko. Asi máš supertiché čerpadlo :) nebo ti to fakt neběží a vzhledem k tomu že je to tam kvůli natlakování paliva před startem, tak by to mohlo dělat to co ti to dělá.

MB melo pumpu mechanickou - tady je elektricke cerpadlo. Po zapnuti klicku doplni popripade tlak a co je prebytecne - vrati se zpet - a je pripraveno k nastartovani - maji to vsechny auta s RJ motoru

Musím potvrdit ///M5, mám též kovové sání a po otočení klíčku se čerpadlo neozve.

1,8 T 2003 (po faceliftu) benzínový čerpadlo zavrčí už při otevření řidičových dveří. Pokud toto natlakování nestačí popř neproběhne - např. teď mi to nefungovalo kvuli špatnému spínači v zámku dveří tak čerpadlo zavrči po otočení klíčku do kontrolek. Nikdy jsem nečekal až kontrolky zhasnou a okamžitě jsem startoval a okamžitě taky chytla. Benzínový čerpadlo by mělo být v nádrři na dně uchycený na bajonetový objímce. Některé koncernové vozy mají jedno, některé mají dvě - podávací a tlakové. Mohlo by být to podávací nefunkční - podávací je schopné nasát i když je benzínu na dně a přistrčí ho tlakovému. Tlakové není schopné nasát a musí být celé zatopené - tj plná nádrž aby začalo tlakovat. No a pak se taky podívat na lištu vstrřiku kde jsou pokud vím dva ventily - přetlakový který udržuje tlak ve správné výši tím že přebytek upouští zpětným vedením do nádrže a pak ventil který se uzavře po vypnutí zapalování a udržuje tlak v té trubce u vstřiků. Ona to není vlastně trubka, ale zásobník s dost velkým objemem aby eliminoval kolísání tlaku při jednotlivých vstřicích. Tuhle závadu jsem nikdy neřešil, jen co tak vím - snad Ti to pomůže kam se zaměřit.

Musím potvrdit ///M5, mám též kovové sání a po otočení klíčku se čerpadlo neozve.

A jak ti to startuje za studena, když máš třeba rezervu?

No nemůžu říct jistě, raději to neriskuji a nedojíždím do dna. Ale na rezervu to šlo myslím +- stejně jako při běžným studeným startu.

Musím potvrdit ///M5, mám též kovové sání a po otočení klíčku se čerpadlo neozve.

A jak ti to startuje za studena, když máš třeba rezervu?

tuhle věc jsem zpozoroval taky..někde kolem 1/4 nádrže se doba startování výrazně prodlouží..před rezervou klidně až na 3 sekundy.....ale pokud mám víc, jak 1/4 nádrže, tak startuje hned....už jsem to tu několikrát četl a prý je to běžný...

Musím potvrdit ///M5, mám též kovové sání a po otočení klíčku se čerpadlo neozve.

A jak ti to startuje za studena, když máš třeba rezervu?

tuhle věc jsem zpozoroval taky..někde kolem 1/4 nádrže se doba startování výrazně prodlouží..před rezervou klidně až na 3 sekundy.....ale pokud mám víc, jak 1/4 nádrže, tak startuje hned....už jsem to tu několikrát četl a prý je to běžný...

Jak u koho...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.