Přejít na obsah

Slevy od prodejců


banán

Doporučené příspěvky

neni spatna, ale da se jit jeste trochu niz...

Prodejce může jít ještě níž? Mě řekl, že tato cenová akce končí a další stejně vybavené modely budou dražší o 10 000,-

I když jsem zvědavý, jaké budou ceny, až v Německu šrotovné skončí a krize bude dál pokračovat. Že by zase zdražili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně napsal prodejce toto - ve výrobě máme několik vozů v této cenové akci. V současné chvíli jsou tyto vozy měnitelné (motorizace, barva). V průběhu tohoto týdne se změní status vozů a změna již nebude možná. Poté bude cena stejného vozu 269 900.

Editováno: , autor: Blacky
Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ano, ale to je cenikova cena - kdyz zapoctes proti te cene slevu a podporu prodeje u nas (celkem cca CZK 45.000), tak jses na cca 9.900 EUR...i bez srotovneho...

tak ale to v SR nemáme ako vedieť...a tiež je otázka či ti dá takú zľavu predajca.... ale ok, mal som staré auto Renault 5, tak som to zošrotoval...kto by mi dal za renault5 2000€? nikto, takže mne to len vyhovuje.

teraz už len čakám na roomster a bude fajn. mal by byť prvý júlový týždeň. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybys věděl kolik na takovém autě ten prodejce má...tak bys smlouval jako o život...to mi věř.

Pokaždé jsem si zajistil jako bonus minimálně Construkt,plnou nádrž a dálniční známku.

zrovna ty to tak potřebuješ... omg

jinak prodejce na autě zas tolik nemá... jestli si myslíš, že se jejich marže pohybuje v desítkách procent, tak si mimo mísu frájo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte Borci,

som cerstvo registrovany tak hodinku a doposial som len cital Vase skusenosti a znalosti ktore mate ohladom fabie 2 combi.

rad by som zistil Vas osobny nazor na takuto vec:

dostal som ponuku na Novu Fabia Combi 1.4 16V 63 kW . vybava ambiente + jarna akcia climatic + dance autoradio a antares disky.

Cena je 328 000 sk tj nieco okolo 10 890 EUR po novom :) . Vzhladom na bliziacu sa potrebu vlastneho auta by som chcel vediet Vas nazor co Vy nato a potroske takto nacal svoju eru vlastneho auta kedze doposial som ziadne nevlastnil. Jazdim na FI combi a mozno aj preto ta volba kedze nemam ziadne vacsie vyhrady az nato ze ta je v uplnej zakladnej vybave s tym starsim motorom 1,4 ktoreho vlastnosti viem ohodnotit na moje potreby ako maximalne postacujuce.

ak mozete vlozit svoje komentare a ci by ste do toho auticka isli znovu budem rad. Podla mnou zistenych rozmerov neisla skodovka s rozmermy od FI do FII vobec k mensim cislam ale skor opacne a to s vyskou ... mate rovnaky pocit ?

dakujem za Vase reakcie a idem si dalej lamat hlavu ci do toho ist alebo nem.

bungeland

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bungeland: S autom som spokojný, toto je v poradí už moja 4. Fabia (1. FII), ale tak ako na každom aute, aj na FII sa nájdu detaily, ktoré sú "inžiniersky" nedomyslené alebo krajne nepraktické (predné stierače, dverové madlá, plexi na budíkoch...). Na otázku, či by som do FII šiel znova, odpovedám úprimne - nie. Dôvod je jediný, od doby, kedy som auto kupoval, sa na trhu v tejto triede objavilo niečo, čo je vo všetkých ohľadoch lepšie - nové Polo. Kto neskúsil, neuverí... Proste nerád to priznávam, ale Polo je niekde úplne, ale úplne inde, Fabia je v tomto smere ako chudobný príbuzný, aj keď patrí do koncernu :ph34r: Ono sa to dalo čakať, nemôže byť low-cost značka koncernu lepšia, než prémiová materská značka.

Ak ale vyberáš kombi, tak nie je o čom, z trojky FII C, Clio GT, P207SW je na tom suverénne najlepšie FII C. Rozmery sú úplne v pohode, ten, kto sa sťažuje, že FII je oproti FI menšia, nevie čo vraví. Stačí si do oboch áut sadnúť, odskúšať a je to jasné.

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se trochu obávám, že stejná situace bude i u dalších modelů a dojde tak k vyrovnání té trochu nelogické pozice Škody. Přidávám se k názoru, že pokud nepotřebuje člověk velkej kufr a nebo větší auto, tak je Polo nejlepší volba. A to se v něm zatím pouze seděl, projedu časem. Je to ale evidentní i tak.

EDIT: jinak malem bych zapomnel - Polo 1.2/51kW vcetne ESP, 16kol, destoveho senzoru, barvy, tempomatu, loketni opery, corner mlhovek, 5 dveri, climatronicu, 4 el oken a ja nevim ceho vseho stoji 349k. coz je imho vyborna cena a fakticky je pak mozne dodat snad jenom interier kuze/alcantara, hlavove airbagy /nevim proc sou za 24k/ a par dalsich blbinek. pro lidi s odrostlejma detma to vypada, ze nebudou muset kvuli kvalite a vybave kupovat velky auto..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Igor,

dakujem za Vase reakcie ale predpokladam ze ked hovoris ze mas fabcu tak pises o klasickej kratkej lebo mi pride priesotorov rovnaka ako polo co pri combi uz nieje taka moznost porovnania nie ? Ved podla mojho nazoru je fabia combi ma viac priestoru ako polo teda aspon pre tych vzadu a kufor.

dakujem bungeland

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Igor a vsetci ostatny majitelia fabky 2 combi,

rad by som sa spytal na jednu vec.

vraj sa vyrabaju v polsku tiez skodovky a dostavaju sa aj na slovensky trh.

vedeli by ste mi upresnit ako je to z vyrobnym cislom pod celnym sklom v pravo dolu ze v akej kombinacii su schovane zlate ceske rucicky z mladej boleslavi a v akej kombinacii su poliaci ?

rad by som nadalej uvazoval o kupe toho auta ale len z CR mozno z mojej strany afekt alebo co ale mozno by ste so mnou mnohy suhlasili.

dakujem za info chlapi ;) .

idem si to dalej zvazovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak pokud se dorovnají výbavy Roomsteru Style a Fabie Combi Sport (je to výhodnější než Ambiente) je rozdíl v cenách 3 300Kč! Při dorovnání výbavy k FIIC Ambiente je dokonce Fabka dražší o cca 11k.

Su zvědavej, jak se s touhle akcí prodejci poperou - R šel loni špatně a mohli by tímhle odlehčit výrobě Fabie..

EDIT: co se týče zdražování, podle všeho NE

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted sem poptaval do prace R, nebo FIIC v nejaky stredni vybave ( climatic, predek v el, tazny, defend, radio) a maj nejakou akci na 1,4, ktery vyjdou levnejc, nez 1,2. hmmm.,

1,4 16V 63kW 297 000Kč

1,2 12V 51kW 307 000Kč

vybava shodna.

FIIC ambiente

1,2 12v 51kW 278 000Kč

FIIC Clasic + paketclasicplus( tedy klimoska, central) + el okna, radio ve vysledku stejna vybava, jako style

1,2 12v 51kW 260 000Kč

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je velky nedostatek motoru 1.2, dokonce jede vyroba castecne i pres zavodni dovolenou. Tak to asi konecne proslo pres deset kol schvalovani a tu 1.4 prechodne zlevnili. Jenom je skoda, ze to nedokazou vyuzit marketinkove a neudelaji verejnou akci (1.4 za cenu 1.2). Leda ze by meli se zakazkama fakt vystarano.

Jinak R Style ma ted v Plusu spoustu veci nad Ambiente a povazuju to za prvni poradny akcni balicek za poslednich pet let.

- lita kola (s poklicema velke fuj)

- sunset (velmi pomaha vzhledu, to bych nikdy neveril)

- radio (dance, aspon to nevypada v interieru jak u kolotocaru)

- zadni radar (pohodlna vecicka)

Su fakt zvedavej, jestli tohle lidi ocenijou a nebo budou slepe kupovat FIIC. Pokud je navic zlevnena ta 1.4, tak odpada velka prekazka pro volbu R na mimomesto. Bohuzel volba vyssich vybav porad neznamena zadnou mnozstevni slevu na vybavu.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...