Září 6, 200816 r tak HTP 40kW menit za 47kW je z blata do kaluze, zbytocne naklady a investicie. na STK ti to neprejde kontroluje sa kod motora. inak co tak predat auto a kupit druhe s motorom ktory chces.
Září 6, 200816 r jj houmr ma pravdu .... myslis ze budes citit rozdiel 7 kw ?? ja si myslim ze nie holt moj nazor
Září 7, 200816 r Reso: prvy den by mal euforiu s toho a zdalo by sa mu ze to ide ako cert ale za tyzden by znova hovoril ze to nejde. jednoducho by si trosku citil ale nic extra, lebo je to stale maloobjemovy motor 1,2 a 7 kW ho nespasi. to asi ako keby niekto chcel menit 1,4 MPI 50kW za 1,4 16V 55kW tiez tym nic neziska.
Září 7, 200816 r jj presne ked chces citit aspon enjaku zmenu tak chod do 4 valca... a aspon obsah 1,4 a nad 50 KW .. .
Listopad 16, 200816 r Chtel bych se zeptat, zda nekdo nevite, jestli je mozny ofcialne (legalne) prestavet auto s motorem 1.4 mpi na 1.9TDI RS, pokud se pouzije vse, pro prestavbu nezbytne. (i brzdy atd) Hlavne mi jde o to, aby auto proslo technickou, dalo se sjednat povinny ruceni, popripade nebyly problemy s policii... Mam takovy tuseni, ze spis ne, ale treba nekdo vi vic
Listopad 16, 200816 r Nejde. Rekneme, ze k tomu autu mam platonickej vztah:) Ma najeto 45000 a jediny co v nem do rs chybi je ten motor.. A nechat si udelat homologaci nejak uplne samostatne ? Co sehnat papiry na FRS, da se to zarozumnej peniz?
Listopad 17, 200816 r Maxa: dej si facku p.s.: uz milion krat tu boli prestavby auta resp. motora. v CR a SR je to nemozne a nelegalne, aj keby si to spravil lepsie ako samotny vyrobca. ak to chces spravit prestahuj sa do nemecka tam sa to da ale musis prejst STK ( nie stylom ako u nas ale naozaj to musi prejst potom nemaju nic proti ).
Listopad 17, 200816 r Maxa: dej si facku p.s.: uz milion krat tu boli prestavby auta resp. motora. v CR a SR je to nemozne a nelegalne, aj keby si to spravil lepsie ako samotny vyrobca. ak to chces spravit prestahuj sa do nemecka tam sa to da ale musis prejst STK ( nie stylom ako u nas ale naozaj to musi prejst potom nemaju nic proti ). Z kazdystrany jednu. Dik zarady vsem
Listopad 17, 200816 r no hoši nějak to jde musíš to poton nechat na prověření, doložit doklady o dílech ... v nějakém starší SM bylo jak legalizovat předělané auto. jinak ohledně ceny určitě bude lepší koupit RSo
Listopad 17, 200816 r V tom případě bych si rád přivařil zadek z kombíka nebo sedana. O výměně auta nemůže být ani řeči, potože mám k té hromadě kazícího se šrotu citový vztah. Nejde to nějak zlegalizovat?
Listopad 17, 200816 r o podobné věci jsem také uvažoval. Je zde jedno "rozumné" řešení, které se mi ovšem nelíbilo. Oficiálně koupíš zbořenou FRS (stačí ti jen doklady). Použiješ karoserii ze svého auta na opravu, projdeš legální technickou dle TP z FRS - kde ve svém autě budeš mít implantovanou veškerou techniku z RS. Po obdržení protokolu z STK pokud to bude dovoz půjdeš požádat o přihlášení, případně pokud to bude koupeno v CZ, tak půjde na dopravku, kde ti změní barvu karoserie, příp. její číslo. S tímto půjdeš znovu na STK, kde ti vystaví opravený protokol, kde bude vše OK a s tím si pak zajdeš na dopravku, kde ti vozidlo legálně přihlásí. Je to obdobný koloběh jako jsem před několika lety prováděl s přepisováním trabantů na jedy papíry Když si spočteš cenu, za kterou svoje auto prodáš (případně rozprodáš na díly) + cenu dokladů z FRS (když jsem je scháněl, ozval se mi jen jeden člověk, který požadoval 70k,-) a dále kompletní přední nápravu s převodouvkou a motorem, elekriku... + zadní nápravu. Potom moc hodin práce aby ti všechno šlapalo tak máš citový vztak k totálně rozvrtanému autu které už není to se kterým jsi jezdil dřív a vyjde ti dráž jako origo RS Když v nabídkách najdeš FRS s cenou kolem 200k tak bych to vyměnil za tvoji fabku + doplatek a nemáš co řešit Hlavně si nemysli, že díly které seženeš na vrakáči budou v lepším stavu něž ty co jsou ve zmiňovaných FRS s cenou kolem 200k. Originálnější řešení se mi jevilo to co má Šmoula - já chtěl přastavět auto na 1.8T a to se jeví jako ještě větší problém, takže problematiku výměny motoru jsemuž dávo zavrhnul Trošku si to propočítej a dojdeš ke stejnému závěru
Listopad 18, 200816 r Motor s převodovkou vyjde tak na 35 tis. Připrav si vše potřebné na přestavbu, nech přihlásit auto na německé papíry, nech zapsat změny do TP a pak zpět na české. 200 euro ročně daň, po odhlášení ti poměr vrátí. 1200 euro ročně zákonné pojištění, zaplatíš za pojištěné měsíce. Abys mohl přihlásit auto, musíš mít trvalé bydliště, ale máme svobodu stěhování, takže dnes už to není problém.
Únor 12, 200916 r Zdravím nikde som to na fore nenasiel a tak sa chcem spýtať ako namontovať resp. vymeniť môj starý motor 1.4 MPI 44kW za 1.4 16V 74KW. Viem že k tomu treba všetko (prevodovku, všetky kabely, budíky, RJ). Potreboval by som teda len vedieť postup prípadne nejaké obrázky, ak niekto má..A či k tomu treba ešte nejaké iné nahradné diely (napr.na klimu alebo tak.) Inak zháňam aj tento motor, ale to už patrí inej sekcií.. Dík moc za návrhy a skusenosti.
Únor 12, 200916 r no je to uplna blbost. myslim tym absolutne nerentabilne a pred uradmi normálnymi sposobmi neschvalitelne. a motor nikto nepreda.
Únor 12, 200916 r podle toho, jak se ptáš, usuzuji, že netušíš do čeho lezeš :-) Sežeň si někde Etku a z ní zjistíš, které díly se musí měnit. Pokud tě to neodradí, tak si stáhni dílenskou příručku, kde se dozvíš, jak vše vyměnit. Všechny díly se dají bezproblémů sehnat na vrakovištích. Ale, jak tady už psal kolega - tato přestavba je prakticky nelegalizovatelná. Pokud nejseš nějak extrémě zamilovaný do své karoserie (víc ti z původního vozu nezůstane), tak si raději kup nové auto.
Únor 12, 200916 r ibaže kolega zabudol na to že u nás NA SLOVENSKU je motor považovaný za NÁHRADNÝ DIEL. NIE JE absolutne problém s výmenou.Ked už, tak sa kontroluje len legálnosť (teda či nieje kradnutý). Dal som si to overiť. Ešte tam je problem akurat na emisnej ale to sa dá vybaviť rýchlo a jednoducho takže nevidím v tom problém. Tá etka mi nešla nainstalovať. Už som skúšal. A do kasne som zamilovaný, vrazil som do nej už kopu prachov takže sa jej nechcem zbaviť.
Únor 12, 200916 r U nás je to "výměnný" díl také, ale musí souhlasit typ... nemůžeš 44kw nahradit 74kW. Nejsou na to stavěné brzdy, musel bys dát komplet jiný výfuk,ŘJ, atd... Podle mě to ani u Vás nelze.
Únor 12, 200916 r brzdy mám už vymené, vzdadu kotúčovku a v lete jazdím na 16" diskoch a tie brzdy su ok...výfuk na to mám tiež...ja mám totiž auto v tuningu a nie seriovku aj tlmiče iné len proste potrebujem ten motor s prevodovkou, atd..lebo to je slabe.. Tak prosím neodbočujte od témy, ja potrebujem radu a nechcem počuť ako sa to nedá...od čoho je to fórum a ked týpci u vás v ČR dali do fabky motor z VW Polo 1.8 GTI alebo z Cupry tak prečo by nešlo tamto...a ten motor tu bol na predaj aj s tými komplet vecami lenže ho už týpek nemá...
Únor 12, 200916 r different21: na slovensku sa nekontroluje cislo motora ale typ a kedze 1,4 MPI 44kW je uplne iny ako 1,4 16V 74kW tak to nikdy nezlegalizujes. p.s.: dokonca ani nezlegalizujes keby si cchel vymenit 1,4 16V 55kW za 1,4 16V 74 kW. inak ak sa ides do toho pustat si blazon
Únor 12, 200916 r ako som už písal pýtal som sa priamo na to "cestných" ...dokonca aj ked som si bol dať prihlásiť auto nepozeral sa, či sa mi zhoduje typ (AZE , AUA, ...) jedine by to bol problém keby som si chcel dať diesel..vtedy áno.. dokonca som to riešil aj s poisťovňou, lepsie povedané s likvidátorom poistných škôd.. takže dosť ludí mi to potvrdilo.. prosím naspäť k téme
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.