Prosinec 20, 201311 r Na kanálu 01 (motor) bla bla bla POZOR: Příliš mnoho načtených chyb Něco takového to píše na F1 FL Combi 1,4 TDI 51 kW Když se potom chci připojit na 01 motor, tak se to připojí a po asi 2 vteřinách se to začne znova připojovat a neúspěšně a napíše to zas tu hlášku "Příliš mnoho načtených chyb" nebo něco v otmhle smyslu. Auto jede, projevuje se jen tím, že občas blikají budíky, pípne brzdovka a odpojí se servo. Po vypnutí a nastartování to je zas OK. Že by umírající řídící jednotka motoru? Nějaké jiné nápady?
Prosinec 20, 201311 r muze to byt jednotkou jen se vratim ke mymu problemu bavil sem se s odbornikem a pry tim ze byla odpojena baterka pak se znova zapojila tak komfortka spatne nabehla a proto ze se vypinaj ty lampicky pry to profesionalni diagnostika ve skodovce srovnaale ty jejich ceny neznate nekoho kdo ma diagnostiku a udela mi to za hubicku?
Leden 12, 201411 r ZISTENIE (mozno vyriesenie problemu). Nedalo mi to tak som si kupil vlasny diagnosticky kabel. Auto mi zacalo hlasit chybny N75 ventil a G72 snimac. Auto zacalo vypinat turbo hned po prekroceni 2,5t otacok. Spadlo do nudzoveho rezimu. Dialo sa to zakazdym. Najprv sme s mechanikom chceli vybrat turbo a precistit ho, no potom sme skusili vymenit snimac teploty G72. Hlasena chyba G72 sa nedala dokonca zmazat z RJ. Preto mechanik hladal chybu v kabloch a samozrejme nasiel pretrhnuty kabel k G72. Dalsim problemom bola zla kostra na riadiacej jednotke. Hlasene chyby N75 a G72 nakoniec zmizli a auto ide ako ma. Takze moja skusenost a rada do buducna!!! Ak mate auto starsieho data, napojite ho na nejaku diagnostiku, ta vam vyhodi nejake chyby snimacov a podobne, urcite najprv skontrolujte privodne kable k snimacom a RJ a tiez ukostrenie RJ a inych el zariadeni a potom sa vrhnite na vymenu. Mne sa to vyplatilo. POZN.: to startovanie mi zatial ide bez problemov. Diagnostika mi na adrese 025 hlasila chybu s imobilizerom no blizsie nevedela specifikovat kod chyby preto som mal zviazane ruky. No po prekontrolovani elektroniky z RJ chyba zmizla a auto zatial ide ako ma.
Únor 7, 201411 r Zdarec. Prosim vas, nesetkal se nekdo s chybou -Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru?... asi s tim souvisi ze mi po nastartovani problikavaji svetla treba po 30 sec nez se auto zahreje a pri tym probliknuti jako kdyby cvakne nejake relatko nebo neco takoveho... diky za odpoved
Únor 7, 201411 r Nepišeš aky tam je motor ale ked je to 12V tak tam velmi často uhnije DF vodič v konektore pod štarterom.
Únor 7, 201411 r Dela mi obcas neco podobnyho a jeste se zvedne volnobeh na 1000 otacek haze mi to chybu nejakej generator implausible signal
Únor 7, 201411 r Ideální by bylo napsat číslo chyby, to prozradí už docela dost, kde by se dala hledat chyba
Únor 9, 201411 r Nejsou tam všechny popisy. Kdyby byly tak by si u nich nikdo nekoupil VIS. Upraveno Únor 9, 201411 r od VAG BoBo
Únor 24, 201411 r Zdravím, nevíte pls někdo co znamená ve vag chyba 18528? Motor 1,2 BME, lpg BRC ? Číslo dílu řídícího modulu: 03E 906 023 DKomponent a/nebo - verze: SIMOS91 1.2l 4VG 9510Kódodvání softwaru: 0000071Kód opravny: WSC 137651 Nalezeny chyby:18528 - rada valcu 1: korekce lambda za katalyzatorem prekrocena regulacni mez ochuzeniP2096 - 007 - zkrat na kostru - Sporadicky
Únor 24, 201411 r No BRC seqvent 24 se prý nenastavuje, asi si to čte hodnoty někde z vesmíru. Většinou pomůže výměna svíček, ale ty vydrží cca 10 000. Dneska jsem je vyměnil tak to asi na chvilku pomůže. 1 a 2 byly trochu černé a 3 byla ok. Minule tam byly NGK ZFR6T-11G, teď jsem tam zkusil dát NGK ZFR5P-G ty tam prý pasují taky a zatím to jede.
Únor 26, 201411 r Tak dnes som dal skontrolavat auticko fabia 1.4 TDi 55 kW a chybu mi hlasi na klime : 01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)30-00 - preruseni nebo zkrat na plus01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)41-10 - blokovano nebo bez napeti - Sporadická01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)29-10 - zkrat na kostru - Sporadická01596 - servomotor klapky pro cerstvy / obehovy vzduch (V154)28-10 - zkrat na plus - Sporadická su to zavazne chyby ? lebo ked som zapol klimu tak vyzeralo ze ide tak neviem ci to dat do servisu Upraveno Únor 26, 201411 r od whiscool
Únor 26, 201411 r A když ti to nepomůže, tak ti odešlo servo na klapce pro vnitřní okruh, s otevřenou se dá jezdit bez problému a klima funguje, kdyby byla zavřena tak se ti budou mlžit okna. Do servisu to nutně nemusí, jen kdyby ti vadilo třeba při jízdě za dymici Tatrovkou že nemůžeš zavřít vnitřní okruh, tak pak je na místě výměna dílu, který stojí kolem 2000 Kč + práce. http://www.cc-autodily.cz/servomotor-nastavovaci Upraveno Únor 26, 201411 r od VAG BoBo
Únor 26, 201411 r A keby som sa rozhodol pre kupu nebol by problem to vymenit aj u mna doma ? kde sa vlastne to servo nachadza ? Upraveno Únor 26, 201411 r od whiscool
Březen 4, 201411 r Zdravím. Na VAGu mám tyto chyby: 17978 - rid.jedn. Motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky 16554 - rada1: system odmerovani paliva Chybna funkce P0170 - 35-00 - - 16523 - rada 1: sonda 2 Signal prilis pomaly P0139 - 35-10 - - - Sporadicky Jedná se o Fabia 1,4 mpi 44kW rok výroby 2001. Už asi měsíc mi svítí kontrolka: Systém kontroly výfukových plynů, má to nějakou souvislost? Děkuji moc za rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.