Janez Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Ahojte Mám 1.9 Tdi 81kw Laurin & Klement Combi najazdených 180 000 km a zrazu motor stráca výkon. Ak, však vypnem motor a znova ho naštartujem, správa sa normálne, no nie vždy to 100% pomáha. Minulý týždeň som bol na služobke v Nemecku a tam auto akcelerovalo zivo aj po prekročení 190 km/h. Rýchlost cez 200km/h bez straty výkonu nebol nikdy problém. Teraz mi to robý problémi, lebo auto v porovnaní s minulosťou skoro nežije. Prosím Vás o pomoc, aj ked sa o tom už o tom trochu popísalo. Pomohli by nejaké fotky a mozno tech. nákres ( ZETKE, ETKE, atď....), akebo nejaký link. Zatil Vdaka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 AhojteMám 1.9 Tdi 81kw Laurin & Klement Combi najazdených 180 000 km a zrazu motor stráca výkon. Ak, však vypnem motor a znova ho naštartujem, správa sa normálne, no nie vždy to 100% pomáha. Minulý týždeň som bol na služobke v Nemecku a tam auto akcelerovalo zivo aj po prekročení 190 km/h. Rýchlost cez 200km/h bez straty výkonu nebol nikdy problém. Teraz mi to robý problémi, lebo auto v porovnaní s minulosťou skoro nežije. Prosím Vás o pomoc, aj ked sa o tom už o tom trochu popísalo. Pomohli by nejaké fotky a mozno tech. nákres ( ZETKE, ETKE, atď....), akebo nejaký link. Zatil Vdaka.... Jedine reseni je to pichnout na pocitac a budes vedet co se deje.Jinak nejcasteji problemy pokud to nepada do nouzaku je vaha vzduchu dale muze byt spatny ventil N75 a nebo pridrene turbo (pomuze vycisteni regulace)....Dale je moznost dirky v hadicce regulace.... ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janez Vloženo 7. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 No fajn. Skusim to dat na diagnostiku a urcite vas budem informovat. Inac pri poslednej výmene oleja si mechanik všimol, že motor je trocha špinavý od oleja a pravdepodobne presakuje niekde okolo "podtlakovej pumpy". Vyčistil to, no po skoro dvoch tyždnoch a ráznych 2000km som si ďalší únik nevšimol, Môže to mať niečo spoločné????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janez Vloženo 10. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 Zda sa, ze som nasiel riesenie problemu. V znackových servisoch je to aj s diagnostikou pekne natiahnuté a oni by najradsej hned menili turbo. Urobil mi ju vsak, jeden mechanik v domacej dielni na pockanie. Snimac vzduchu (G72, pod pravým svetlom) vykazoval iné hodnoty. Po otvorení kapoty sme nasli kábel, ktorý vedie od neho, ako sa dotýka rozvodového remena a kábliky idú do skratu. Trocha izolačnej pásky a problém sa viac neprejavyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ald Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 Stejné příznaky, stejný motor, r.v. 01, najeto 150 000 - VAG nejdřív nevypsal žádnou chybu až při jízdě - váha vzduchu. Vyměněna a zas jezdí jak z praku. I s prací za 3 600,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0309 Vloženo 12. Květen 2007 Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 Ahoj, mám podobný problém na 1,9 Tdi 66 kW. Z ničeho nic to při přidání plynu přestalo táhnout. stačí znovu nastartovat a je to ok. Po nějaké době mi to rozsvítilo kontrolku motoru. Na diagnostice to píše špatný tlak turba, regulace turba ok. Nevím jestli to může mít spojitost, ale v motoru to někde syčí, jako kdybz tam byla netěsnost a zatím se mi nepovedlo najít kde. Neměl to někdo z vás taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 No fajn. Skusim to dat na diagnostiku a urcite vas budem informovat. Inac pri poslednej výmene oleja si mechanik všimol, že motor je trocha špinavý od oleja a pravdepodobne presakuje niekde okolo "podtlakovej pumpy". Vyčistil to, no po skoro dvoch tyždnoch a ráznych 2000km som si ďalší únik nevšimol, Môže to mať niečo spoločné????? Jde o snimac tlaku a teploty nasavaneho vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 Ahoj, mám podobný problém na 1,9 Tdi 66 kW. Z ničeho nic to při přidání plynu přestalo táhnout. stačí znovu nastartovat a je to ok. Po nějaké době mi to rozsvítilo kontrolku motoru. Na diagnostice to píše špatný tlak turba, regulace turba ok. Nevím jestli to může mít spojitost, ale v motoru to někde syčí, jako kdybz tam byla netěsnost a zatím se mi nepovedlo najít kde. Neměl to někdo z vás taky?Zkus N75 ventil regulace.Jestli mas r.v. pod 2000 tak to nema regulaci lopatkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0309 Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 rv 2004, pořád to syčí a furt nevim kde. Pohejbal jsem hadičky a zjistil jsem, že je volná taková černá nádobka a děsně se klepe. Ventil N75 by to být mohl. Včera už to jelo líp, tak jsem to vytáhl na 180 najednou černej oblak a zhasla ta kontrolka. Od tý doby už to je mnohem lepší, ale řekl bych že to není 100%. Zkusím dotáhnout nádobku, dát to na VAG a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 ahoj,mně to taky padalo do nouzáku,po delší době jsem zjistil že po nehodě bylana intercooleru zvrchu prasklina,tu jsem zalepil a vše O.K.!pak to znovu povolilo,zřejmě je tam hodně velký tlak nebo to není možné aby to znovu fouklo,hned jsem vyměnil podtlakové hadičky ty slabší a dírku znovu zalepil,po týdnu volnějších jízd to samé,znovu zalepeno tavným lepidlem a vyměnil jsem i ty silnější pod.hadičky tuším 5mm,od té doby auto prostě nejede jak dříve,výkon turba jaksi není znatelný,ani ho není slyšet v zátahu a reaguje spíše za hranicí 2200 otáček,nevíte někdo co s tím?hadičky jsem dal jak byly nemohlo se nic přehodit.nemohla současně odejít váha vzduchu nebo ten ventil?VAG mlčí a já se mračím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal10009 Vloženo 3. Září 2015 Sdílet Vloženo 3. Září 2015 Zdravím mam takový problém auto absolutně nejede žádný výkon už od startu nepomůže ani vypnou zapnout klíček jako by to bylo bez turba!! Vag vypsal tyto chyby. IC byl vyčištěn před 2dny váha vzduchu vyměněna před diagnostikou turbo 2×po repasu. 17564 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71) - preruseni / zkrat na kostru P1156 - 35-10 - - - Sporadická 17569 - snimac teploty saciho potrubi (G72) - preruseni / zkrat na plus P1161 - 35-00 - - 17552 -měřič hmotnosti vzduchu (G70) P1144-35-00- - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.