Únor 26, 201114 r Pri tech parametrech motoru (+26kW a +52 Nm proti serii) ty jizdni vykony teda nic moc...
Únor 26, 201114 r Ten motor má sice 302 Nm, ale v 5000 otáčkách, v normální RS je 250 Nm při 2000-4500 otáčkách, takže to se mohlo hodně podepsat na zrychlení...
Únor 26, 201114 r Za predpokladu, ze je to fakt Cimbu, ma sice 302 Nm v 5000 ot, ale 300 Nm od 2000 ot./min, viz prilozeny graf Cimbu. Pak jsou ty jizdni vykovy fakt slabota.
Únor 27, 201114 r podla mna sa zrychlenie seriovej Fabie RS meralo na najmensich diskoch a pneu - teda 185/55 R15. Tato ma kolesa omnoho sirsie a tazsie - 215mm a 18" urobi svoje...
Únor 27, 201114 r Dix1: Jak je tato kombinace nádherná na S2000 tak na "obyčejné sériové" RS to vypadá divně. Prostě rozšířené blatníky udělají svoje.
Únor 28, 201114 r Jestli se ti líbí nárazníky a prahy alá S2000, tak napiš do Benet aumotive, jestli by ti je neprodali, když už je vyrábí...
Srpen 21, 201114 r Neví někdo, jaký typ předních brzd měla první generace FIRS. U té druhé jsou prý oproti ostatním motorizacím s 288x25 kotouči jiné..
Srpen 22, 201114 r U FII RS jsou stejny trmeny i kotouce jako u bezne serie s rozmerem 288x25mm, trmeny se lisi jen cervenym lakovanim. Stejne brzdy mela i FI RS.
Srpen 22, 201114 r U FII/R (a podle všeho i FI 2.0 a RS) jsou psane C54-II, teď se z papíru od Škody dočítám FN3 se stejným rozměrem. Vzadu jsou uváděné totožné kotouče jako u ostatních. Jaký je obecně rozdíl mezi jednotlivými typy brzd?
Srpen 22, 201114 r Nemam ted pristup k podkladum, ale kontroloval jsem to podle cisel dilu v Etce. A ty jsou stejny.
Srpen 22, 201114 r Tak je tam asi chyba. Pak nemají mít zmatek v servisech, když ani učební literatura není v pořádku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.