hubo44 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 tym ze si prekruzkoval,, vyriesilo to uplne papanie oleja? m Ešte musi auto nabehať aspoň 10tis. aby som vedel porovnať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matasu Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 Jak tak tady čtu tadyty problemy s podpálenýma ventylama , a případnou reklamací v servisu tak se chci zeptat , jelikož mám taky Fabii 1.2 40kW r.v-2006 mám najeto 20tis. a zatim nic díky bohu . Ale abych přešel k jádru . Do auta jsem hodil sportovní vzduchovej filrt čistě kvuli zvuku , tak se chci zeptat jestli mám když pojedu na servisní prohlídku vrátit zpátky origo filtr nebo tam mám nechat ten sportovní , a jak by tom,u bylo v případě reklamace s daným problémem - podpálenými ventyly. Aby se pak v servisu nevymlouvali na to že jsem tam měl nechat origo filtr a že si za to můžu sám. Předem díky za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 no nad tím bych vůbec nepřemýšlel a hodil tam zpět origo, páč to by bylo první na co by se vymlouvali že to způsobilo, ikdyž dobře vědí že je to problém obecně HTPéček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejhanko Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 72800 km a stale je zive,ziadna zmena motora,rok vyroby 2006,asi som mal stastie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 (editace) být tebou, tak reději moc nejásám, pravděpodobnost, že s motorem bude problém je bohužel hooodně vysoká... já bych takovou časovanou bombu, resp. HTP 40kW nechtěl... Editováno: 29. Listopad 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Asi tak, ten motor je nevyzpytatelnej, klidně se ventily můžou podpálit při 100 tisících, nebo vůbec, ale je to risk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Mám najeto 80tkm na HTP 40kW a zatím stále ještě jede. Ovšem už to nejede tak, jako když auto bylo nové ...třeba má na to vliv úprava SW od Cimbu, případně monáž LPG. Uvidíme jestli motor zvládne metu 100tkm bez opravy. Tlaky ve válcích raději neměřím. Počkám až to nebude chtít jezdit a pak se v tom teprve začnu vrtat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killroyj Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 Máme auto z roku 05 HTP 1.2 40kW + LPG od novoty, natočeno má poctivých 240000 (teda dneska jsem tam viděl 239777) a zatim žádný problém, jezdilo jako výcvikové v autoškole a jsem druhý majitel, vše doloženo serviskou. Pán na něm nechal udělat komplet G.O. přední nápravy + nový zadní díl výfuku a pak si pořídil koktávku a Fabku prodal, jeli jsme si pro ní 300km, ale nelitujem toho. Za ty prachy by jsme si tady na moravě pořídili nějakou sociál edici, kdežto tahle má couvací senzory, okna + zrcátka v el, klimu, pal.pc a podobně. Je fakt, že máme ještě mondeo 1.8 16V 85kW a to se opravdu srovnat nedá, ale u Fábie je spotřeba někde úplně jinde a to nepočítám že je v plynu. Jinak najezdíme ročně do 20K km více méně po městě a sem tam dálnice + jednou ročně chorvatsko. Jsem zvyklý jezdit trošku "agresivněji" ale tuším, že mě Fábie převychová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepannn Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Mám W Polo 05 HTP 1.2 40kW repas hlavy 120 000km. Před týdnem klepání v motoru. Doporučeno koupit druhý motor. Najeto 140 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 (editace) Pokiaľ to klepanie ide z pravej strany(z pohľadu vodíča)-môže ísť o klepavé pazvuky z náhonu olejového čerpadla Editováno: 14. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Mám W Polo 05 HTP 1.2 40kW repas hlavy 120 000km. Před týdnem klepání v motoru. Doporučeno koupit druhý motor. Najeto 140 000km. Pri 120 000km. repas hlavy tak predpokladam že začalo žrať olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 (editace) Dnes jsem si prohlíd sadu na opravu ventilu,zrovna tam má kamarád jednu rozdělanou,a když už jsme se u toho sešly tak začala debata proč vlastně.Pokusím se to schrnout do pár bodu,zda má kamarad pravdu bo ne nechám na Vás,já mu v tomhle věřím. 1)opravnou sadu není jednoduché sehnat,škodovka ji jen tak nepustí páč má nálepku neprodejná a je určena pro origo servisy. 2)rozdíl mezi hlavama,žadnej a dle servisáka je hlava zbytečná,stačí nové ventily a zabrousit do staré(pokud teda není poškozená) uplně stejně jako kdysi na 120tce,bohatě to stačí. 3)největší rozdíl je v katalyzátoru ten novej je větší a trochu jinak umístěn,starej kat je menší a tím nedokáže pořádně odvětrat teplo a vrací zplodiny častečně zpět do motoru a tím dochází k přehřátí a popraskání ventilu. 4)mělo by se to tykat pouze motoru označené awy,nověší motor už by měl mit kat větší takže podpálení hrozí už pouze na řidiči jak se k motoru chová. 5)rovnou jsem se ho zeptal když koupim větší kat a ventily tak mě oprava vyjde levnějš,bohužel nee,samotnej kat stoji 18tis,ale opravná sada vyjde na necelejch 15tis+práce takže do 20ti tis. 6)ještě se pokoušíme zjistit zda auto které nejezdí na prav.servis do autoráku dostane taky sadu za 15tis nebo už ho bude škodovka drbat a zaplatí 35tis.pak už by se vyplatilo pouze zabrousit ventily a sehnat větší kat.Jde i samo pouze vyměnit ventily,ale za jak dlouho by se zavada opět vyskytla nikdo zatím neskoušel. Toť vše. Editováno: 14. Prosinec 2010, autor: Vlasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 vlasto: tak nějak máš pravdu jen bych připomenul že mě to potkalo už 2x a mám motor BMD.jinak jestli pomuže větší kat.se teprve ukáže dávali mi ho tam při druhy opravě spolu s celou opravnou sadou a to je cca 5měsíců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Hned poreferuju,ve čtvrtek za nim jedu tak bude zas co probírat.Každopádně budu dělat,že jsem tohle téma nečet abych si to nepřivolal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 máte někdo číslo dílu starého a nového katalizátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 To čislo noveho pre 40KW by malo byť 03D131701G X. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 máte někdo číslo dílu starého a nového katalizátoru? Zaleží aký maš typ motora. Pre motor aký mam ja AWY je katalyzator už(upravený)03D253052X. Mal som tiež podpalené ventily a daval som kat. 03D131701G X a ten je iný. Musel som zohnať aj nový predohrievač vzduchu pred kat. a kabeláž tiež prispôsobiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 (editace) koukám, že slabá Haťapka je alchymie sama. Některá najede 200 000Km a nic a některá neudělá ani 50 000Km. čím to je to už asi víme, ale jak to, že se to projevuje při tolik rozmanitém nájezdu Km? Jo a co HTP 44kW? Tam už problémy nejsou? Editováno: 20. Prosinec 2010, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 no to by mě zajímalo také, kdyby se mi třeba náhodou naskytlo koupit nějakou 44 za good cenu, jestli už je to tam OK. Už jsem i přemýšlel hodit téma do Fábie II, jestli jim taky kvetou ventily či ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2010 čistě selským rozumem to asi bude stejný, protože po konstrukční stránce je to ten samej motor jen s jiným SW v ŘJ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 44kW verzie podla mna uz nemaju problemy s podpálenymi ventilami, ked tam davaju ten nový kat čo sa nerozpadne(dufam ). Ja ked som menil Kat(zanovný z roku 2009) tak auto sa lahsie vytača. Takze auto dostalo nie chiptuning ale kattuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Tak podpálené ventily potkaly i mě. Dneska jsem si nechal jen tak změřit tlaky na válcích a ukázala se smutná pravda. 2 váce KO, tlaky mám 1.válec-14,3, 2-válec-12,5 a 3.válec-10,8. Podle technika by to ještě jezdilo, ale jdu hned na výměnu, Nabídly mi opravnou sadu i s novým katalyzátorem za 15k i s prací, neni to málo, ale nechám to udělat hned. Mám 1,2 HTP 40kW rok 2005, doufal jsem, že se tomu vyhnu,ale nedá se nic dělat. Mám známého přímo ve škodovce, tak snad se podaří srazit cenu trošku dolů. Letos bohužel nebude dovolená no, jezdit musím každý den. Pak hned předělávku na plyn a snad už nebude žádná větší investice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Tak dneska jsem auto odvezl do servisu na opravu, touhle dobou už je chudinka moje rozebraná :-) Zítra snad už bude doma. Pak dám vědět jak moc to půjde poznat na výkonu, třepání a špatném chodu motoru . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Vyhnout by se tomu měly pouze motory s větším katem takže asi až 44kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Proto je taky součástí té sady nový vylepšený katalyzátor. Snad už ví co dělají a nebude se to opakovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.