Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

Jak tak tady čtu tadyty problemy s podpálenýma ventylama , a případnou reklamací v servisu tak se chci zeptat , jelikož mám taky Fabii 1.2 40kW r.v-2006 mám najeto 20tis. a zatim nic díky bohu . Ale abych přešel k jádru . Do auta jsem hodil sportovní vzduchovej filrt čistě kvuli zvuku , tak se chci zeptat jestli mám když pojedu na servisní prohlídku vrátit zpátky origo filtr nebo tam mám nechat ten sportovní , a jak by tom,u bylo v případě reklamace s daným problémem - podpálenými ventyly. Aby se pak v servisu nevymlouvali na to že jsem tam měl nechat origo filtr a že si za to můžu sám. Předem díky za odpověd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám najeto 80tkm na HTP 40kW a zatím stále ještě jede. Ovšem už to nejede tak, jako když auto bylo nové ;) ...třeba má na to vliv úprava SW od Cimbu, případně monáž LPG. Uvidíme jestli motor zvládne metu 100tkm bez opravy.

Tlaky ve válcích raději neměřím. Počkám až to nebude chtít jezdit a pak se v tom teprve začnu vrtat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme auto z roku 05 HTP 1.2 40kW + LPG od novoty, natočeno má poctivých 240000 (teda dneska jsem tam viděl 239777) a zatim žádný problém, jezdilo jako výcvikové v autoškole a jsem druhý majitel, vše doloženo serviskou. Pán na něm nechal udělat komplet G.O. přední nápravy + nový zadní díl výfuku a pak si pořídil koktávku a Fabku prodal, jeli jsme si pro ní 300km, ale nelitujem toho. Za ty prachy by jsme si tady na moravě pořídili nějakou sociál edici, kdežto tahle má couvací senzory, okna + zrcátka v el, klimu, pal.pc a podobně. Je fakt, že máme ještě mondeo 1.8 16V 85kW a to se opravdu srovnat nedá, ale u Fábie je spotřeba někde úplně jinde a to nepočítám že je v plynu. Jinak najezdíme ročně do 20K km více méně po městě a sem tam dálnice + jednou ročně chorvatsko. Jsem zvyklý jezdit trošku "agresivněji" ale tuším, že mě Fábie převychová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si prohlíd sadu na opravu ventilu,zrovna tam má kamarád jednu rozdělanou,a když už jsme se u toho sešly tak začala debata proč vlastně.Pokusím se to schrnout do pár bodu,zda má kamarad pravdu bo ne nechám na Vás,já mu v tomhle věřím.

1)opravnou sadu není jednoduché sehnat,škodovka ji jen tak nepustí páč má nálepku neprodejná a je určena pro origo servisy.

2)rozdíl mezi hlavama,žadnej a dle servisáka je hlava zbytečná,stačí nové ventily a zabrousit do staré(pokud teda není poškozená) uplně stejně jako kdysi na 120tce,bohatě to stačí.

3)největší rozdíl je v katalyzátoru ten novej je větší a trochu jinak umístěn,starej kat je menší a tím nedokáže pořádně odvětrat teplo a vrací zplodiny častečně zpět do motoru a tím dochází k přehřátí a popraskání ventilu.

4)mělo by se to tykat pouze motoru označené awy,nověší motor už by měl mit kat větší takže podpálení hrozí už pouze na řidiči jak se k motoru chová.

5)rovnou jsem se ho zeptal když koupim větší kat a ventily tak mě oprava vyjde levnějš,bohužel nee,samotnej kat stoji 18tis,ale opravná sada vyjde na necelejch 15tis+práce takže do 20ti tis.

6)ještě se pokoušíme zjistit zda auto které nejezdí na prav.servis do autoráku dostane taky sadu za 15tis nebo už ho bude škodovka drbat a zaplatí 35tis.pak už by se vyplatilo pouze zabrousit ventily a sehnat větší kat.Jde i samo pouze vyměnit ventily,ale za jak dlouho by se zavada opět vyskytla nikdo zatím neskoušel.

Toť vše. :)

Editováno: , autor: Vlasta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máte někdo číslo dílu starého a nového katalizátoru?

Zaleží aký maš typ motora. Pre motor aký mam ja AWY je katalyzator už(upravený)03D253052X.

Mal som tiež podpalené ventily a daval som kat. 03D131701G X a ten je iný. Musel som zohnať aj nový predohrievač vzduchu pred kat. a kabeláž tiež prispôsobiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukám, že slabá Haťapka je alchymie sama. Některá najede 200 000Km a nic a některá neudělá ani 50 000Km. čím to je to už asi víme, ale jak to, že se to projevuje při tolik rozmanitém nájezdu Km?

Jo a co HTP 44kW? Tam už problémy nejsou?

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak podpálené ventily potkaly i mě. Dneska jsem si nechal jen tak změřit tlaky na válcích a ukázala se smutná pravda. 2 váce KO, tlaky mám 1.válec-14,3, 2-válec-12,5 a 3.válec-10,8. Podle technika by to ještě jezdilo, ale jdu hned na výměnu, Nabídly mi opravnou sadu i s novým katalyzátorem za 15k i s prací, neni to málo, ale nechám to udělat hned. Mám 1,2 HTP 40kW rok 2005, doufal jsem, že se tomu vyhnu,ale nedá se nic dělat. Mám známého přímo ve škodovce, tak snad se podaří srazit cenu trošku dolů. Letos bohužel nebude dovolená no, jezdit musím každý den. Pak hned předělávku na plyn a snad už nebude žádná větší investice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...