raca Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 když to vemu podle sebe tak už si to o dobrych 40tis.přetáh....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 potěšující zpráva pro mě a pro tebe možná potěšující ... ironicky myšleno Zase musim podotknout,že kolega v práci má 40kw předface a má 129tis a kousek a servis dělá pořád v autorizáku a jednou akorát cívka a jinak je vychechtanej ... tak čím to? to se můžeme jen dohadovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 no, neviem. do opravnej sady za plnu cenu 32 tisic u auta ktoreho hodnota je cca 50000 korun by som nesiel v ziadnom pripade. skor by stalo za to, po repase hlavy skusit tam navarit univerzalny kat za 60 eur a vyrobit medzi nim a motorom nejaku plechovu prepazku, aby teplo z neho nesalalo na blok. je tem modifikovany kat na prvy pohlad iny od toho povodneho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 ja bych to viděl , že mám asi volšový ruce.... ..... nebo že by smula? to abych si šel vsadit štastnych deset :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 alebo namiesto univerzaneho tam dat pouzity kat zo 47 kw motora. u 47 kw sa ventily nepodpaluju a riziko ze sa to bude opakovat je tympadom minimalne. teda ak to bolo skutocne vinou katalyzatora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 otázkou bude, zda by pasoval a zda tam nebude provozně konstrukční problém, pro který by mohla něco hlásit elektronika motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 ten kat je sucastou vyfukoveho potrubia, neviem nakolko su odlisne 40 a 47kw verzie ale rozdiel tam bude... prikladam screenshoty z ETKY: 2004 FI 2009 F2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 samozrejme, len ked to priestor dovoli. ale 32 tisic by ma urcite dostatocne motivovalo komu aby som hladal nahradne riesenia. ked kupujes univerzalny kat, kupujes podla objemu motora. na 1200 kubikov neni problem zohnat vhodny katalyzator. nikto to tu este tak neriesil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 (editace) Hned mě nevražděte...: nejsem sice mekánik ,ale eletronika tam neni ne?jedině lamba ,že by to pouštělo víc spalin?tak pak nastavit pravděpodobně chipem a hurá na ty naše tankodromy. o paroží bych se nestaral .. bud bych zkusil redukci nebo uříznut a navařit prasečina,ale proč ne domino: proč sem mýcháš FI a FII ... Editováno: 11. Únor 2011, autor: azriel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 alebo namiesto univerzaneho tam dat pouzity kat zo 47 kw motora. u 47 kw sa ventily nepodpaluju a riziko ze sa to bude opakovat je tympadom minimalne. teda ak to bolo skutocne vinou katalyzatora To by si sa divil ako sa podpaluju aj u 47KW. Prvy krat pri 31tis. pri 133tis druhy krat. A od 31tis bez katu (stale piše 16804)a predsa po 100tis zase podp. ventil. Tak o čom je ten X-kovy kat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 takze nepomuze ani primo odmontovat katalyzator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 domino: proč sem mýcháš FI a FII ... lebo tu padla otazka ci F2 ma rovnaky kat, ci sa problem tyka aj jej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 (editace) To by si sa divil ako sa podpaluju aj u 47KW. Prvy krat pri 31tis. pri 133tis druhy krat. A od 31tis bez katu (stale piše 16804)a predsa po 100tis zase podp. ventil. Tak o čom je ten X-kovy kat??? toto pocujem prvy krat o tych 47 kwatttovych. btw, kedysi som sa tiez pohraval s myslienkou vyrezat katalyzator. no, toto je v kazdom pripade zaujimavy poznatok: ak sa ventil podpali aj bez katalyzatora, aj s nim, ba dokonca aj u 47 kw verzie, potom by som vylucil kat ako vinnika, chyba bude zrejme niekde inde dovod vymeny katu s x-kovou sadou vidim takto: 1, X-kovy bud bude urceny na vyssi prietok spalin, povodnu je z hladiska prietoku poddimenzovany. ale to uz asi moc fantazirujem 2, kat v x-kovej sade menia preto, lebo povodny ma tym podpalenim ventilov vyrazne skratenu zivotnost(chyba 16804 - katalyzátorový systém - malá účinnost, ja to napriklad mam tak). aj ked to sa mi tiez velmi nechce verit ze by skoda platila aj tam, kde este nemusi je tu este niekto, komu sa podpalil ventil pri vyrezanom katalyzatore, pripadne komu sa podpalil ventil u 47 kw verzie? Editováno: 12. Únor 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 no musím se přidat jsem tu na fóru už od 2005, ale nevzpomínám si, že bych tu četl, že někdo řešil podpálené ventily u 47kW . Jedině že se potkaly kvůli přeskočenému řetězu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 mě měnili hlavu s katem 8/2009 a změna u označení dílů na konci čísla X a dušovali se v servisu jak už to bude dobrý,ale nevim nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Me ji v tomhle obdobi taky menili.. kat i hlavu.. cekal jsem na to snad mesic no ale zatim to jezdi ale obcas se to na volnobeh rozstrepe docela dost ale pak je to zase mene a nekdy se to netrepe vubec..tak nevim zatim ujeto nejak kolem 20000 km a zatim bez problemu s motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 ten volnoběh mám taky podobnej,ale jinak taky zatim v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 (editace) s tím volnoběhem jsem měl stejný problém při cca 57tkm. Při výměně oleje jsem udělal i výměnu svíček (Brisk s jednou elektrodou) a cca po 200km to přestalo dělat. Nevím zda jsem to tím opravil, ale takový divný střílený do výfuku na volnoběh přestalo Editováno: 13. Únor 2011, autor: janjoy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Me to ani nestrili jen trochu vic obcas trepe na volnobeh svicky jsou oreginal meneny po 60 000 ale nevim neresim to .. jezdi to dobre to je dulezite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Petrkiller, hod to na vag. myslim ze netesnostou spalovacieho priestoru by sa ti motor na volnobeh potriasal vzdy, nie len obcas. Najskor to bude zavada elektriky alebo z nejakeho dovodu vynechava vstrek. Kanal 13 az 15 monitoruje vypadky horenia, ale presne si to cislo kanalu nepamatam. Mrkni si to vo VIS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 (editace) ventily vyriesene. tak, auto ide zase ako nove. a urcite to nestalo 31000 korun ako tu niekto nedavno spominal, to by som to auto radsej asi potlacil zo skaly. za 50 evry som kupil druhu hlavu, za 135 ju zgeneralkoval ( praca plus material: nove voditka, zabrusene sedla, zabrusene ventily, nove guferka ventilov, zrovnana hlava ), vymena hlavy na motore 220- priznam, to ma zaskocilo, pocital som zhruba do 100( pocital som cca 40 eur tesenie pod hlavu a 60 praca, pocital som 1 den prace). z tych 220 je 70 za material( tesnenie pod hlavou, medzi vyfukovym potrubim a hlavou a aj medzi katalyzatorom a vlnovcom, doplnil chladiacu kvapalinu. ale skor asi komplet vymenil, moja stara bola akasi spinavsia, tato je ruzovo cista), 150 je praca. auto tam bolo 2 dni. spolu teda 405 eur ak dobre pocitam s tym, ze mi ostala jedna hlava ktoru dam za poldruha roka zase zgeneralkovat. co uz s nim, hovorim si htpckari neriesia rozvodove remene, pridrete turba, filtre pevnych castic, ani vahy vzduchu. uplne bezudrzbovy ten motor byt nemoze, proste to nejde. tak uvidim na ako dlho to mam vyriesene, dufam ze aspon 50 - 60 tisic to vydrzi. rozpraval som sa typkom na temu : "preco". typek rad rozprava, pritom je znaly, generalkuje motory traktorov, tahacov, vyraba voditka a dokonca piesty na motory tahacov a zavodnych aut, robi sportove upravy na motoroch, roky sa venoval motoristickemu sportu, sam aktivne pretekal. hovori ze to bude tym, ze vacka s hydrostelmi netlaci na vently uplne kolmo, ale pod urcitym uhlom. to spolu s tepelnym namahanim sposobi vymlatenie voditok, mikron po mikrone a este aj fakt ze voditko nie je mazane lebo guferko je nad nim. za tym ide chvenie ventilov, nedostatocne uzatvaranie a nasledne podpalenie sedla. este som sa chcel povyzvedat preco to teda nerobia 47kW fabky, ale to uz tam bol dalsi zakaznik. ktovie, mozno je ta 47kW hlava vazne navrhnuta zdibec inac. neviem, uplny nezmysel mi to nepride. potom by to teoreticky znova cakalo aj tych, komu to menila skoda v ramci sady X. samozrejme nie zeby som im to zelal. Editováno: 3. Březen 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 slant po kolkych km. za ti podpail ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 prvy raz sme to robili pri 117 tisic. robili sme vtedy aj pretesnenie motora, nove kruzky a gufera. vtedy tam typek asi nevymenil voditka, dal len nove ventily. sedla boli podla neho OK. teraz o tom silne pochybujem. pri 127 tisic som to musel dat znova mrknut, zase sa to potriasalo. dal som to uz inemu mechanikovi, ten vymenil voditka a zabrusil ventily a sedla. teraz tam mam 167 tisic. ktovie kolko by to vydrzalo keby to urobil hned poriadne pri tych 117 tisicoch. kazdopadne dufam ze do 220 tisic budem mat pokoj. teraz mam z toho ovela lepsi pocit, motor ide uplne hladucko. takto hladko to neslo ani po tej prvej, ani druhej oprave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexandrap Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 pridavam sa k " stastlivcom" s podpalenymi ventilami aj ked nepriamo- auto je kamoskine,ale jazdim ja Fabia 1.2/40kw trojvalec, rv.2003,najazdene 105 000km- okrem predneho loziska nebol vaznejsi problem inspirovany temou som dnes absolvoval diagnostiku(kompresia+VAG) vysledok : tlaky valcov 15 atm 13 atm- zacina fukat 10 atm- 3 valec v pazi.. co uz ine ako podpaleny ventil ? na VAGu zatial ziadne chyby nehazde- riadiaca jednotka stiha asi uregulovat ,volnobeh nekolisa,olej nezere,benzin tiez ok(5-7l),nijake vynimocne vibracie,akurat v servise pocil technik,ako " strelilo do vyfuku ale kedykolvek to moze zacat repas hlavy+ praca + olej, chladiaca kvapalina ~ 800eur mozno aj 1000 ak by bola problemova retaz na rozvode a napinak(ale ze vraj napinak na tejto serii je o.k.) bez katalyzatora chcel som ho kupit, ale toto ma zronilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Neodkladaj tu opravu hlavy aby sa nezničil uplne katalyzator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.