Březen 23, 201213 r Ty hydroštely nemá cenu kupovat nový bohate stačí je zmáčknout ve svěráku a vytlačit z nich ten sajrajt. Vypláchnout Portou a budou zas šlapat.
Březen 23, 201213 r tak sem to dal do servisu tam kde mi udelali repas hlavy ... mechanik mi rekl, ze to byly svicky a spatnej benzin.. pak neco rikal, ze vstriky sem mel zaneseny... prej mi nalili nejaky aditiva a prej jim to slapalo v pohode ..... najel sem cca 80 km vsechno v pohode a dneska po kratky jizde nastartuju a necham 15 sec stat uz se mi rozsvitila kontrola .... cekam kdy to zase zacne klepat ...
Březen 25, 201213 r tak sem to dal do servisu tam kde mi udelali repas hlavy ... mechanik mi rekl, ze to byly svicky a spatnej benzin.. pak neco rikal, ze vstriky sem mel zaneseny... prej mi nalili nejaky aditiva a prej jim to slapalo v pohode ..... najel sem cca 80 km vsechno v pohode a dneska po kratky jizde nastartuju a necham 15 sec stat uz se mi rozsvitila kontrola .... cekam kdy to zase zacne klepat ... Ta kontrolka o které tu píšeš by mohla být také lambda sonda buďto ona sama je špatná nebo rozvody k ní nějakým způsobem přerušené nám se to stalo také
Březen 26, 201213 r Ty hydroštely nemá cenu kupovat nový bohate stačí je zmáčknout ve svěráku a vytlačit z nich ten sajrajt. Vypláchnout Portou a budou zas šlapat. ked z nich vytlacim sajtrajt, vyplachnem ich, a dostane sa pri tom do nich vzduch, ako sa potom odvzdusnia? alebo sa to odvzdusni samo? predpokladam ze vzduch obmedzi ich spravnu cinnost. btw, nemate niekto nakres rezu takeho hydrostelu? nikde som to nenasiel.
Březen 26, 201213 r To sa samo odvzdušni a tu maš ako to funguje. http://www.tf.uniag.sk/e_sources/katspol/OSS/Hlava_a_rozvody.pdf
Březen 27, 201213 r majstri, prosim o radu: mam jednu hlavu s podpalenym ventilom, ktoru by som rad repasoval. zdemontoval som vyfukove ventily a videl som, ze sedlo nie je opalene, ani zdeformovane, na pohlad ma pravidelny kruhovy tvar. myslite si, ze je potrebne frezovat sedlo? mam jednu staru knizku o opravach skoda105/120, tam sa pise ze ked sedlo nie je opalene a zdeformovane, frezovat sa nemusi, staci zabrusit. lenze sedlo po obvode je len jedna suvisla ploska, teda nie je vidno tie 3 plosky-frezovanie pod tromi uhlami, tromi roznymi frezkami. neviem ci to sedlo nahodou nie je tak az velmi zaklepane, ze vznikla z toho len jedna plocha. na sacom sedle vidim jasne tri plosky. alebo to typek pri poslednom repase zafrezoval len jednou frezkou? asi aj to je mozne. viria mi hlavou otazky a sam si na ne nedokazem odpovedat cize otazka 1 znie: frezovat, ci nie? otazka 2: ak je zaklepane, nemoze sa stat, ze ventil je v nom posadeny uz tak hlboko, ze hydrostel viac nedokaze vymedzovat jeho volu? pre ilustraciu, v mojom pripade plocha C nie je po celom obvode sedla pravidelna, ale ma od 2 do 3 mm Upraveno Březen 27, 201213 r od slant
Březen 27, 201213 r Mate někde v okolí brusírnu válcu pokud jo tak bych to odvez tam ať zabrousí všechny tři nové ventily,pokud ne tak bys na to potřeboval sadu na zabroušení ventilu a tu budeš muset bud koupit nebo sehnat u někoho kdo ji má,ale dá se udělat vše,sám pokud mě to potká budu postupovat tímto zpusobem.
Březen 27, 201213 r sada na lapovanie ventilov je na nete za babku-11 eur, to by som este investoval s frezkami je to uz horsie, tie su za 58. pocitam ze este minimalne raz by som tu sadu vyuzil, pretoze inac je to auto uplne v cajku, do srotu este nepojde.
Březen 27, 201213 r To sa musi vždy freyovať u HTP !!! Ked nalisujem voditka pustim na to frezu tak freza chyta iba dve tretiny sedla tak je to uklepane do strany.
Březen 29, 201213 r hm, zaujimave. ale co ma este napadlo: ak to teda vyfrezujem a urobim plochu C na hrubku tych udporucanych cca 1.8 mm, nebude to potom nachylnejsie na zaklepanie? predsa len sirsia ploska by bola odolnejsie, nie? pofilozofujte prosim aj na otazku co som polozil predtym: ak je sedlo zaklepane, nemoze sa stat, ze ventil je v nom posadeny uz tak hlboko, ze hydrostel viac nedokaze vymedzovat jeho volu? no a do toho dalsia otazka: kolkokrat sa to sedielko da frezovat? myslim tym kolkokrat sa da hlava takto repasovat?vzdy z neho odoberiem nejaku tiesku, ventil zasadne vzdy hlbsie a hlbsie. robili ste niekto uz niekto vymenu sediel?
Březen 29, 201213 r To zaqklepanie do strany sposobuje vybite voditko a nie plocha C. hydro ma rezervu takych 2-2,5mm. že kolkokrat sa može frezovať to tym kolko je sedlo vybite.
Březen 29, 201213 r To zaqklepanie do strany sposobuje vybite voditko a nie plocha C. to mi je jasne. len som tym chcel povedat, ze vacsia plocha asi bude lepsie odolavat vibrujucemu ventilu
Březen 29, 201213 r Vyskušal som nepomohlo a vačšia plocha sa velmi ťažko zabrusova aby 100% tesnila.
Březen 29, 201213 r Před týdnem sem dělal ventily, nezdálo se mi že by byly sedla frézovaný pod více úhly, stačilo párkrát zatočit ventilem a brusná pasta krásně psala po celý ploše sedla i ventilu.
Březen 29, 201213 r U novej hlavy je iba jeden uhol 45. Aj voditka si menil lebo ten treti vyfuk maš usmaženy.
Březen 29, 201213 r nasiel som odpovede na moje otazky ohladom zapustenia ventilu do opracovaneho sedla. stiahol som si dielensku prirucku, ktora ma aj cast o oprave rozvodov a sediel "mechanika motoru 1,2-40_1,2-47" (ta moja prirucka tuto cast nemala, nechapem), je tam postup pre urcenie tzv maximalnej pripustnej miery opracovania sediel, aj postup frezovania. zajtra sem hodim par stranok
Březen 30, 201213 r Vodítka sou nový, ten poslední ventil je opálený ale materiál narušený neni. Zabroušeno a tlaky mám nad 14 bar.
Duben 5, 201213 r Sice se tu většinou řeší ventily,ale mě ta moje potvora 40kw,po rozjezdu jede normálně,jakmile,ale šlápnu na plyn tak se přidusí stačí uvolnit plyn a přidávat plynule a je to v klidu,většinou to udělá studená a po startování jinak jede O.K. + občas se rosvítí kontrolka motoru,ale motor jede normálně a po pár startech zhasne a Wag nic nepíše,má tenhle motor egr nebo nějakou takovou pitonost,skrt.klapka je čistěná sice před rokem,ale ani tehdy nebyla nijak zaprasená.Jakoukoliv skušenost s podobnou závadou pište Díkes
Duben 5, 201213 r Kupil som ojazdene podnikove vozidlo FabiaII 44KW 12.2007. že zapečeny motor atd. myslel so že bude mať nabrusene zo 250-300 tis, tak doma hned som tam dal aku no skoro som omdlel. A ten motor ešte nebol otvoreny.
Duben 6, 201213 r ty bláho , 4 a čtvrt roku auto a má 470 000 km ?!?!!! tak to je mazec. Hube to by mě zajímalo jaké tam jsou komprese po takové porci km, zkus to pro zajímavost změřit. Jinak kam s tím proboha jezdili? Vychází mi to tak 300km denně a to i včetně víkendů a svátků pátků Upraveno Duben 6, 201213 r od Malta
Duben 6, 201213 r A pak že HTP nic nevydrží Taky by mě zajímaly ty tlaky. Malto, vidíš kam se to dá s těmi km až dotáhnout. Budeš hubo44 následovat?
Duben 6, 201213 r Tak vas sklamem tam už žiadne tlaky neboli. tak sa točil motor ako bez sviečok. Ale aj tak hodne našlapalo.
Duben 7, 201213 r Ta fotka tacho už vidieť že ukazuje otačkomer tak už fachci a už iba airbag čakam lebo vykradli v podniku. Nabehal som 90 km zatia ibe pekne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.