Listopad 24, 200816 r 'CARRY' 1.4 TDi na dialnicu? ved ta ma kratsie prevody ako 1.2 htp, radsej si kup 1.4 16V alebo mpi
Listopad 24, 200816 r Nevim, nevim... ale ČEZáci jí mají v kombíku a říkají Praha - Brno 160km/h kopec nekopec... a přece se točí
Listopad 24, 200816 r To ,,CARRY,,: Nemáš co řešit za ten peníz je to jasná volba A navíc pokud nejsi závodník, tak máš i good motor se supr spotřebou Upraveno Listopad 24, 200816 r od kibi
Listopad 24, 200816 r díky za názory..ale přestěhoval sem se za město..takže většinou budu jezdit nyní mimo město.... po okrskách a silnicích 1. třídy vetšinou.... sic kratší vzdálenost, ale čatější nyní bude dálnice..takže 1.2 HTP mě nějak přestalo lákata navíc sem dostal nabídku od známého na fábku 1.4.TDi, r.v. 2005, 98 000 najeto, v plný výbavě( ABS, ASR, klima atd. s litejma kolama), technickou do 6/2010, poslední serviska před měsícem...za 100 tisíc... takže do toho asi půjdu... nebo nikdo by poradil lépe??? já bych řekl, že nic lepšího za ty peníze neseženeš
Červenec 25, 201015 r HTPéčko nebrat! Zrovna mi řikal kamarád, že jich ve škodovce má docela dost. Praskají tam ventily, když sundáš hlavu, tak vypadají jako sluníčko. A pozor, 1,2 HTP má hydraulický napínák rozvodového řetězu. Pokud mu dá někdo větší kotel hlavně v zimě, tak se může stát,jak není ješt ěolej zahřátý, že se nenapne a přeskočí. Pár případů se již stalo. Jinak za mě si kup 1,4 59kW. Bude auto o něco svižnější a spotřeba bude taky v pohodě. 1,2 v combi bude lenoch lenivej! Jel jsem s 1,4 16V a jede to docela dobře.
Červenec 30, 201015 r No po 2,5 letech konečně hodnotnej prispevek Na trech radcich tolik blabolu. jako blábol ti to možná přijde protože jsi HTP měl Já měl sice 1,2 jako služebni ale nikdy s ní problém nebyl....
Červenec 30, 201015 r Nejak nechapu tvou reakci... Ja jsem mel HTP 47kW skoro 5 let a byl jsem absolutne spokojen. Behem 74tkm jsem nemel zadny problem.
Leden 2, 201213 r Zdravím rozhoduji se koupit Fabii I a rozhoduji se jaký motor ,doporučená mi byla 1,4 Mpi z hlediska údržby(rozvody za pár korun),spotřeby a ND bude to vůz pro manželku na ježdění po měste a do práce (4km) u motorů 1,4 16V kterých je v bazarech všude dost co názor to jiné doporučení ,proto se obracím sem zda někdo tento vůz vlastní a má vlastní poznatky z provozu. děkuji za všechny příspěvky
Leden 2, 201213 r Já bych koupil 1.4 MPi, ale nemusí semnou všichni souhlasit. 16V ma rozhodně větší výbavu a větší výkon, ale je taky složitější a má rozvod řemenem a 1.4 MPi má řetěz. http://www.cc-autodi...-rozv-kol-fabia http://www.cc-autodily.cz/sada-rozv-remen-kladky-7-7?brand=SKODA&model=FABIA Upraveno Leden 2, 201213 r od VAG BoBo
Leden 2, 201213 r Tak pokud je to na ježdění po městě tak bych taky šel do českyho MPI,přece jenom je to jednodužší motor.
Leden 2, 201213 r Jezdím s MPI v podstatě jen krátký trasy a jezdí to za 8l, nic moc, ale jestli s tím najede pár tisíc ročně, tak bude asi lepší než 16V
Leden 2, 201213 r No mě ta spotřeba trošku zaskočila, když přímo vidíš, jak leze ručička dolů, ale jak píšu na pár tisíc ročně dobrý motor, na větší nájezd už bych ho já nechtěl
Leden 2, 201213 r jj, to je obecně známý, že MPi po městě žerou, ale mimo město se s nima dá jezdit za hezkou spotřebu. mohu taky posoudit, MPi má táta
Leden 2, 201213 r Tak to mě nějak nejde, i Felicie mi jezdila za míň než teď tahle Fabka, asi to s benzínem moc neumím Spotřeba auta je jen pro zajímavost tady: http://www.spotreby.cz/fabia-combi-1-4-mpi-50kw-a6388/
Leden 2, 201213 r Já mám 1.4 Mpi a jsem spokojen, ale to je můj názor. Který auto při častých a studených studených startech, po městě - brzda, plyn, stůj, rozjezd, špatně najeto 10km a v podstatě studeným motorem nechlastá, jak děravej sud. Za těchto podmínek bude mít 1.4 Mpi nebo 1.4 16V stejný nároky na spotřebu benzínu - 1l sem a 1l tam asi nemá cenu řešit. Já bych asi řešil spotřebu na delší vzdálenost, dostupnost a cenu náhradních dílů, výkon, údržbu.............. 1.4 Mpi - jednoduší ale s vysokou životností motor, menší výdaje za náhradní díly a údržbu, na delší vzdálenost nižší spotřebu 1.4 16V - nevýhoda bude asi ten rozvod. řemen, bude celkově hladovější, lepší výbava a vyší výkon
Leden 3, 201213 r Prostě MPi klasický škodovácky motor. 16V to je náročnější němec. No s tou spotřebou nevím 16 V je známy že je na rozjezd lenivější, chce víc plynu a tak si myslím že po městě kde se člověk neustále rozjíždi to vyjde na stejno. (jen můj názor) Upraveno Leden 3, 201213 r od VAG BoBo
Leden 3, 201213 r ono pri 4km trasach si myslim na poctu ventilu nesejde, bo ani jeden z tech motoru se ani nestihne poradne ohrat, js. bude (minimalne v zime) jezdit porad studeny a bude adekvatne papkat... nicmene ac jsem zastancem nasich dvou 16V, MPi vyjde urcite levneji jak pri koupi, tak pri servisu (je to podstatne jednodussi/levnejsi motor)...
Leden 3, 201213 r Já mám 1,4 MPi 50kw. Na delší trasy jsem se dostal i na 5,0 /100, ale to byl extrém. Za 5,5 se dá v klidu jezdit, když na to šlapu tak asi 6,5. Horší je to ve městě,spotřeba nejmíň 10 litrů. Kobinovanou spotřebu mám 6,8. Výhoda je, že je tam řetěz, takže měnit rozvody stačí až když to zažne rachotit a výměna je levná. Po roce ježdění jsem litoval, že jsem nekoupil 16V, ale pak jsem auto nechal předělat na plyn a sem spokojenej, jezdím za 1,32 Kč/km
Leden 3, 201213 r 1.4 16V nemůžu soudit. Mám MPi 44 kW se 2 lamda sondama (EURO 4) v krátký. Jezdil sem s ním 200 km do práce (Pelhřimov-Humpolec-D1-Olomuc) Spotřebu a rychlostní průměry Můžu doložit z knihy jízd. Údaje dle PP: průměrná rychlost 96 až 100 km , spotřeba kolem 6,1 - 6,2 l/100 km. Trasa OL-PE na tempomat nastavenej na 130 km/h, naloženej věcma sem měl spotřebu 8,3 l/100 km. Po městě v mrazech do 4 km jízdy jedu tak za 8-10 l/100km Nad 10 šel jen kolega a ten to studený honil a jel jen 2 km. To jel za 12 l/100 km, ale to je extrém. Jinak opravdu jednoduchej motor, kterej zpraví víc mechošů než 16V. Ale zase chudá výbava. ALe ta se dá za levno dodělat. Upraveno Leden 3, 201213 r od Luďa
Leden 3, 201213 r 1.4 MPi je na jezdeni po meste solidni,.... ja kdyz nechci tak jezdim po meste za 10l/100km kdyz chci tak neni problem 7,5l/100km po meste a mimo mesto sem v prumeru s takovou to nejakou akceleraci 6,3 - 6,5l/100 km kdyz to jen tak solicham, neni problem 5,3 - 5,5l/100 km ......... ale spotrebu az tak moc nekdy neresim. hlavni je ceny nahradnich dilu dostupnost a vsechno kolem ale to tu uz bylo zmineno nespocetne sice je pravda ze vykon nic moc ale to po jezdeni po meste neni potreba ta akcelerace byt i u 44 kw vzdycky je takze na jezdeni po meste a kousek do prace, sem tam nejaka delsi vzdalenost,.... urcite MPi na jezdeni a trochu vic toho vykonu, a nejaky to zbesily predjizdeni 16V .... ale zase na ukor neceho,..... ale je to jen muj nazor .....
Leden 3, 201213 r Somozřejmě, pokud s tím chce "závodit" a budou jezdit do práce v 5i lidech, tak MPi není to pravý vořechový.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.