Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny

Mám dotaz co se děje v autě při odemčení a otevření dveří řidiče? Už od novoty se po odemčení a otevření ( podotýkam jenom dveře řidiče ) se ozve takový specifický zvuk - jemne zabzučení. Co je to nějaka diagnostika, kompresor? To bude asi normální, jenomže teď se občas stane že to při tom otevření nějak divně "zahučí" nebo tak nějak. Neděje se to pořad jenom občas a hlavně po ránu, při prvním nastartování po delší jízdě.

Má s tím někdo zkušenosti, nabo o tom něco slyšel?

Auto je měsíc staré: Octavia II - Elegance.....

:worthy:worthy

Vloženo
u OI se po otevření dveří řidiče rozběhne palivové čerpadlo a natlakuje palivovou soustavu, předpokládám, že OII to má taky

U mého auta se palivové čerpadlo rozeběhne až po rozvícení kontrolek. A mám to samé co ty 1,6 55kW

Vloženo
U mého auta se palivové čerpadlo rozeběhne až po rozvícení kontrolek. A mám to samé co ty 1,6 55kW

Mně to dělá,jak otevřu dveře..pozoruju to přesně jak bylo řečený, když po delší době přijdu k autu (po ránu apod) a je to zezadu..tak mně napadá jen ta nádrž

Vloženo
u OI se po otevření dveří řidiče rozběhne palivové čerpadlo a natlakuje palivovou soustavu, předpokládám, že OII to má taky

U mého auta se palivové čerpadlo rozeběhne až po rozvícení kontrolek. A mám to samé co ty 1,6 55kW

Dobrý postřeh, ale já nepsal, že to dělá na mém ;) to se dělalo až od rv 01. Na mém až po zapnutí klíčku

Vloženo
u OI se po otevření dveří řidiče rozběhne palivové čerpadlo a natlakuje palivovou soustavu, předpokládám, že OII to má taky

U mého auta se palivové čerpadlo rozeběhne až po rozvícení kontrolek. A mám to samé co ty 1,6 55kW

Dobrý postřeh, ale já nepsal, že to dělá na mém ;) to se dělalo až od rv 01. Na mém až po zapnutí klíčku

:palec2:

Myslel jsem, že mluvíš o svém...

Vloženo

No nevím je potřeba to nějak řešit, kromě toho zvuku, který se ozve jenom občas se nic jineho neděje.(jezdí, řadí, akceleruje, všechno funguje jak má).Když skaknu do servisu tak se na mně stejně budou divat jak na blba.

Vloženo

U benzinu je to normalni nam to dela u Fabie a tatovi taky. Pumpa tlakuje benzin . Naftaky zase po otevreni dveri zacnou zhavit svicky aby po otoceni klicku se nemuselo tak dlouho cekat. Proto to take potom startuje rychleji nez treba 120 Skoda,protoze benzin je jiz pripraven pred vstrikovacim cerpadlem v motoru. Nemusi to udelat po kazdem otevreni dveri, vetsinou po delsim stani, kdy hladina benzinu klesne opet zpet k nadrzi.

Vloženo

Palivové čerpadlo mě nabíhá až po otočení klíčkem

do polohy I (slyším slabé vrnění ze zadu po dobu cca 2 sec). :palec2:

Není to trochu zbytečné po každém otevření dveří řidiče tlakovat

palivovou soustavu? kol103

nevím, vážně se ptám? :)

Vloženo

to Petr: u Fabie mi to dělá taky po každém otevření dveří (u novějších fábii už to dělá jen po delší době), pravda připadá mi to zbytečné ale myslím, že by se to mělo dát přeprogramovat, ale zas tak moc mi to nevadí.

Vloženo
to Petr: u Fabie mi to dělá taky po každém otevření dveří (u novějších fábii už to dělá jen po delší době), pravda připadá mi to zbytečné ale myslím, že by se to mělo dát přeprogramovat, ale zas tak moc mi to nevadí.

Sehr gut :palec2: díky za info :)

Mě to sice přijde od výrobce trochu zbytečné, místo toho bych spíše uvítal

jako STANDARD dojezdovou vzdálenost v km na palubním počítači :palec2:

Tahle funkce mi přijde mnohem důležitější, než čekání 2 sec pro natlakování

palivové soustavy -_-

(možná to tak už skutečně je, já nevím :) napadlo mě to jen tak :palec2:

Vloženo
Já tam dojezdovou vzdálenost zobrazit můžu :p A to tlakování je zjevné vždy ráno, prostě jak bylo řečený, když auto delší dobu stojí..mně to přijde docela vychytaný

Je to lepší než třeba čekat 5s po otočení klíčkem než to načerpá.

Vloženo
Já tam dojezdovou vzdálenost zobrazit můžu :p A to tlakování je zjevné vždy ráno, prostě jak bylo řečený, když auto delší dobu stojí..mně to přijde docela vychytaný

Je to lepší než třeba čekat 5s po otočení klíčkem než to načerpá.

Přesně tak

Vloženo

Predpokladám, že je to palivové čerpadlo. Ako u Fabie, tak aj u OII je to závislé na motorizácii, niektoré autá pustia čerpadlo až po zapnutí zapaľovania a niektoré už pri otvorení vodičovych dverí. Moja OII už pri otvorení dverí. A neozve sa to vždy, lebo po prvom spustení by to bolo po krátkej dobe zbytočné, tlak je v potrubí dostatočný.

Vloženo

Nedalo mi to a byl jsem se přeptat u odborniků.

Podle jejích slov to má dělat palivové čerpadlo. Vinu na tom má pry toto tropické počasí, kdy se v nádrží tvoří abnormalní množství výparu. Mám být tedy v klidu,prý je to normalní.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Podle servisu teplé počasí - nevím bylo teď par dnů docela chladno. A co? Vrčí to.

Tak jsem se truchu dál poptával. Podle dalšího zjištění je to palivové čerpadlo , a mělo by být prý špatne. Co je na něm špatného nevím buď dodáva palivo a nebo ne?. Takže zatím je to servis (vše v normalu) VS nezainteresovana osoba (vadné čerpadlo) 1:1.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...