Přejít na obsah

Výměna rozvodů


Tezmen

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Aoj, chci se zeptat,kdy se mění rovody na 1,9TDi 81kW,je to ten novější motor,myslím asv,nejsem si jist,říkali mi,že prej stačí při 130.000 km. Díky.

[/quo

Zkus hledat.

Rozvody se tu řešili už snad milionkrát. Je tu někde i tabulka při kolika km se mají na kterém motoru dělat. Ale musíš hledat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
hodil by sa takýto rozvod aj na 1,9 TDi, 81kW, AHF, r.v.2000 ?

btw ... pri voľnobehu (studenom aj teplom motore) počúvam také "divné" hučanie krátkodobé (10-20 sekúnd), pravdepodobne z pravej prednej časti .... môže to mať súvis s rozvodmi? :help:

sry za "spam" .... hučanie je z motorčeka klímy .... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz:

když udělám rozvody: nový řemen, kladky, vodní pumpa a myslím , že mi měnili i nějaká ozubená kola. Někde jsem četl, že by se měl měnit řemen každých 60000 a nebo 90000 Km. Jedná se Tdi rok výroby 1998. Musí se měnit vše znovu a anebo stačí vyměnit pouze řemen a ostatní věci až pří další výměně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidám s dotazem. Mám 1.9TDI 66kW rv.1999 motor AGR dovezeno ze SWE se SK. Aktuální stav tachometru je 135.000km. Ozubený řemen byl měněný poprve po 94.000km (2002) a následně po dalších 11.000km (2003). Dále byla prohlídka 2004 a 2006 (bez zásahů) a poslední 2008 v Čechách. Dotaz je zda se při výměně řemene mění také kladky, protože z SK se to nevyčte. Dále se chci zeptat jaká je životnost kladky. Při servisní prohlídce v Čechách mi řekli že vše je OK a že mám přijet až po dalších 40.000km, tedy ve 175.000km na výměnu rozvodů. Známý mi tvrdí že v servisu nepoznají zda jsou rozvody OK, maximálně tak řemen. Je možné že v roce 2003 byl dávaný nový řemen s delším výměným intervalem ? Často jezdím po D1 a nerad bych to zadřel. Díky. (brabectom@seznam.cz)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

většinou se při výměně řemenů klady mění, někdo nechává jen starou vodní pumpu. Dle vyjádření několika mechaniků se dá usoudit v jakém stavu je pumpa a kladky, řemen se dá pořádně prohlídnout až při sundání, ale může se poškodit opětovným nasazením. Tudíž všechny servisi které jsem kontaktoval tuto službu neprovádí a rozvody jen mění (nikdo nezaručí jestli jsou ještě OK nebo KO). Podobný problém jsem řešil po přivezení Octavie domů, řešení je takové, že 9.7. jde na výměnu komplet rozvodů. Celá sada rozvodů na 81kW TDI vylša od Seba na necelé 4tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Budu měnit rozvody na octávii 1.9TDI 81KW a známý mi dones tyto díly:řemen Continental contitech CT1044,kladka Litens Made in Canada,a vodní pumpu Hepu made in Germany.Máte s těmito díly někdo skušenosti?Nebude s tím problém jsou to rozvody a nechci aby se mi motor "potkal"dík za názory :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hodil by sa takýto rozvod aj na 1,9 TDi, 81kW, AHF, r.v.2000 ?

btw ... pri voľnobehu (studenom aj teplom motore) počúvam také "divné" hučanie krátkodobé (10-20 sekúnd), pravdepodobne z pravej prednej časti .... môže to mať súvis s rozvodmi? :help:

Mě po výměně rozvodů na OII 1.9TDI 77kw to taky od rozvodů na volnoběh tak nějak pohukuje,mě to ale dělá jen při zahřátim motoru.Mému známému dělalo to samé po výměně rozvodů u posledního modelu Passata a časem mu to postupně ustupovalo,ale úplně mu to zmizelo až tak po 30.000km.Prý to je tim jak se vše vymění(řemen,kladky,pumpa) tak jak si to sedá a než se zaběhne nap.kladka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už na autech měnil rozvody tak min.30x a taky jsem toto nikdy neslyšel...až do té poslední výměny u OII 1.9TDI-PD 77kw.......hned jsem kvůli tomu volal známému do autor.servisu kde mi to dělal a ten mi to taky potvrdil.....že když měněj pouze řemen+nap.kladku,tak se jim to nikdy neozvalo,ale když měněj řemen a všechny kladky včetně pumpy,tak už tam pár majitelů kteří to samé byli reklamovat měli...........neni to žádný pískání,dření nebo kvílení,ale vyloženě takový pohukování......v autě to slyšet neni,jen když se postavíš před nastart.auto a zaposloucháš se.U mě si toho třeba všimnul řidič co mi na dotyčné OII jezdí..že si toho všimnul když zajížděl do garáže(kde je ještě ozvěna) se stáhnutim oknem

Už mi to samé potvrdilo 5 lidí včetně autor.servisu a jednoho človíčka odtud že to časem zmizí že měli to samé....tak to nechávám být a uvidíme.

edit: citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Editováno: , autor: olisoft
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, chtěl bych si vyměnit rozvodový řemen včetně kladek a vodní pumpy. Prosím vás tedy o rady, jak správně postupovat při této výměně. Prohledával jsem internet, kde bych tento postup mohl najít, ale nic jsem nenašel. A tak se obracím na vás odborníky, kteří s tímto úkonem máte zkušenosti. Dá se tato výměna zvládnout s běžným nářadím, nebo je zapotřebí něco speciálního? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli si nikdy rozvody předtím sám neměnil, tak se na to vys.... ,protože to není jako výměna žárovky.....

A když je chceš mermomocí vyměnit sám tak bych doporučoval někde se na to nejdřív pořádně podívat a potom s pomocí někoho znalého se teprve do toho pustit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli si nikdy rozvody předtím sám neměnil, tak se na to vys.... ,protože to není jako výměna žárovky.....

A když je chceš mermomocí vyměnit sám tak bych doporučoval někde se na to nejdřív pořádně podívat a potom s pomocí někoho znalého se teprve do toho pustit.

Tak tak, svatá pravda.Já byl v servisu když my delali rozvody a šla my hlava kolem co všechno se tam musí rozmontovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám stejnej motor, taky se chystám na rozvody, takže sem taky hledal, mno a našel sem tohle: rozvody. Je to sice fauwé, ale nečekal bych na tom moc odlišností. Stejně ten odkaz může posloužit spíš orientačně, přesně jak psal spici - není to výměna žárovek, o tu se můžeš maximálně spálit - tady stačí fakt malá chybka aby se ti potkaly ventily a můžeš rovnou shánět novej motor. Taky mi s tim bude pmáhat borec, kterej už pár rozvodů udělal. Mno pomáhat.. Von to celý udělá a já mu budu možná tak podávat nářadí :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je navod na motory A3 (1Z, AHU), Octavia (zen)TOUR ma motor A4 (AGR...)

podstatnej rozdil je ve vodni pumpe ktera je u A4 soucasti rozvodu a u A3 na pomocnem klinovem remenu.

takze se musi jeste vymenit navic vodni pumpa. Jinak nastaveni zakladni polohy a napnuti remene probiha stejne.(malej rozdil v napinaci kladce)

Kazdopadne chce se po nastaveni kouknou na predvstrik. Dle me zkusenosti radim chvilku pockat nez si novej remen sedne a pak predvstrik seridit. nebo uplne nejlip seridit po vymene a pak jeste jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...