Clint Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 (editace) Jestli je to auto skoro pětileté, asi mělo jeden z těch problémových starých napínáků. Jestli říká 4,5 roku staré auto, takže někdy 2009 koupené. Z toho plyne, že měl napínák typu "N", který byl jako první a s tím byly největší problémy. Zopakuji zde co již bylo řečeno: 1/ Typ N - do 26.4.2010 (problémový) 2/ Typ T - do 29.8.2011 3/ Typ AB - do 4.3.2012 4/ Typ K - od 5.3.2012 (již pozměněný napínák jiné konstrukce - bez zoubků) Já mám zřejmě osazené to T-čko, zatím nezlobí nic a najeto cca 60tis km. U těch N-kových napínáků bych ani nečekal na chrastění, ale šel už rovnou preventivně na výměnu (samozřejmě bohužel na svoji režii) Editováno: 20. Duben 2013, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Mám neblahé tušení, že ti inženýři evidentně tápou co s tím. Nebylo by špalné jim vysvětlit že to co sestrojili je motor a strká se to do těch věcí, kterým se říká auto a s tou věcí se jezdí a stála někoho nemalé peníze. Je to na ukopnutí té kulaté věci na hlavě. Diletanti nejhrubšího zrna. Hlavně že u 1,2 TSI laborovali na rohatkovým napínákem a tady zase není.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Může nějak tomuto motoru ublížit tankování 100 okt. benzínu? Děkuji :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximig Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Ahoj, můžete mě někdo zjistit číslo dílu vysokotlakého čerpadla pro 1.8 TSI, nedaří se mi to nalézt. Moc děkuju. Fuel Pressure Regulator Valve (N276) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Může nějak tomuto motoru ublížit tankování 100 okt. benzínu? Děkuji :-) Lepší palivo určitě ne,ale není to škoda peněz? Na N95 to taky jezdí dobře! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červen 2013 Sdílet Vloženo 7. Červen 2013 Ahoj, můžete mě někdo zjistit číslo dílu vysokotlakého čerpadla pro 1.8 TSI, nedaří se mi to nalézt. Moc děkuju. Fuel Pressure Regulator Valve (N276) Příště se ptej zde : http://forum.skodahome.cz/topic/90113-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka-atd/ Tady to máš : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bar714 Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Ahoj, chcel by som sa opýtať, či tu je niekto, kto už má najazdené viac ako 100 000 km s 1.8 TSI a aké sú skúsenosti zo servisom, chcel by som kúpiť ojazdené, pretože mi ten motor učaroval, ale mám trošku strach. Samozrejme viem o reťazi, čo si myslím, že by vyriešila výmena na najnovší typ K, ale čo ďalej?, sú tam ešte nejaké problémy, alebo som moc naivný, ak si myslím, že reťaz je jediný väčší problém tohto motora? :-) Díky a majte sa ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Zdravím, já mám jen 65tis, vše OK. Co se týče problémů, tak kromě toho napínáku (řetěz je ok) o žádných dalších nevíme, jen samé klady a positiva. Záleží jaký ročník budeš kupovat, do 26.4.2010 byly problémy právě s těmi napínáky největší. Tam bych to nechal udělat co nejdříve. Co víme o problému s napínákem, tak většinou se řetěz ozve při studených startech a nějak to souvisí s nedostatkem motorového oleje, je lepší si ho hlídat a včas dolévat. Jinak se bát nemusíš, motor je to skvělý, asi nejlepší volba do oktávky, pokud se občas rád svezeš sportovněji Spotřeba se pohybuje dlouhodobě kolem 7,5/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Nu,ještě se může vyskytnout tento problém: http://forum.skodahome.cz/topic/124559-18-tsi-po-zahrati-hlucny-klepe-jako-diesel/bar714 - mrkni i do motorových sekcí Superb a Yeti,mají ty stejné motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bar714 Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 To Clint: díky moc za info, čo som našiel na škoda-plus, tak sú len 2 káry, čo chcem a je to 2009 a 2010 - samozrejme som uvažoval, že to zmením hneď nech je s tým pokoj. Väčšinou jazdím pomaly, ale niekedy si tiež rád na to šlapnem - záleží na nálade :-) Spotreba je fajn na ten výkon o tom už som čítal veľa, záleží na jazdnom štýle, čo je logické... To Pawouk: uf, no to je pekné, ale každý motor má niečo a 3000,- je ešte jakš takš, pokiaľ to nie je každý mesiac, ale raz za 3 mesiace nejaká závada, ešte to je v norme :-D Ja mám teraz 1.6i 75kW, 2001, Elegance, akurát sa mi zdá dosť hlučná, aj motorom, aj tak slabo odhlučnená, mi to vadí, keď idem po diaľnici 130,- tak ten vzduch a motor je dosť počuť, preto ma zaujal tento motor, že je moc tichý, ako sa Vy cítite pri diaľničných rýchlostiach? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 1.8 TSI je tichošlápek. O něm za normální jízdy ani nevíš. Pak je potřeba vychytat tiché pneumatiky,ty jinak bývají prakticky největším zdrojem hluku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 (editace) Mno Pawouku, na ten přestavovač vačkové hřídele byla snad svolávačka....co tedy vím. Po koupi auta stačí zajet do autorizáku, zadat VIN a oni řeknou, jak na tom je, případně vymění. Na dálnici je 1,8 TSI super, při 140km/h točí na šestku 3tis ot. Motor moc slyšet není, jen hukot od kol a vítr. Na volnoběh motor slyšet není vůbec, už se mi stalo, že jsem ho dvakrát chtěl běžící startovat S 1,6 MPI se to nedá srovnávat, měl jsem tuhle motorizaci taky v O1. Co je ale super, tak předjíždění. U 1,6 MPI jsem musel přemýšlet, tady prostě šlápneš na plyn a neřešíš. Hlavně předjíždění s 1,6 MPI kolem 100km/h rychlosti už byl problém, bylo potřeba nad kilo pružně zrychlit a to se moc nedařilo. Tady máš kilo...kilo dvacet, šlápneš na plyn a auto máš za sebou. Editováno: 7. Červenec 2013, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bar714 Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 To sa mi na tom páči asi najviac - to TICHO :-) A keď Vás napadne ešte niečo ohľadom porúch, alebo nejakých tipov na servis, budem rád, aby som vedel na čo sa pripraviť - snáď budem mať šťastie a nekúpim nejakého bazmeka, čo sa bude stále sr*ť :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Clinte,v tom topicu se píše,že se občas vyskytuje tento problém i u motorů mimo tuto akci. Ještě jsem si vzpoměl,že si také někteří majitelé stěžují na vysokou spotřebu motorového oleje. Nicméně nikde nestojí,že se toto nutně musí týkat každého motoru. Frekvence výskytu těchto závad je neznámá,ono i těch motorů 1.8 TSI není nějaké horentní množství. bar714 - na každém motoru se něco najde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 (editace) Na Superb foru byl nekdo kdo mel skoro 300tis. na dvou autech. Olej zraly myslim nektere z tech starsich motoru. Kod uz si nepamatuju, ale proste ta prvni ze dvou variant co se davala do O2. Ale i tak to urcite nebylo nejakym pravidlem. Psalo to jen par lidi. Jinak na zjisteni zkusenosti s temito lepsimi motorizacemi je lepsi britske forum briskoda.net V Anglii je prece jenom skladba motoru ponekud jina a je tam mrte lidi s 1.8TSI a celkem ho vsichni chvali. Editováno: 7. Červenec 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 jj,to bude nejspíš BZB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 (editace) Spotřeba oleje je závislá také od stylu jízdy. Mě tedy chroustá cca 1 litr na těch 15tis. km, někdy kolem 11-12tis po výměně se mi rozsvítila kontrolka mazání (olej na spodní části rysky) a litřík tam hupsnul, i když jsem byl pak skoro na horní úrovni "rysky". Editováno: 8. Červenec 2013, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Tak litr na 15000km u 1.8l motoru tomu snad ani nelze rikat spotreba oleje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bar714 Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Záleží na štýle jazdy a tiež na tom kade sa jazdí, po meste to žere viac - ja na 1.6i tiež dolievam v jednom cekle 1 liter oleja, takže to je úplne v pohode a normálne ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 Tak menší zkušenost s kamarádovou OII FL 1.8TSi..koupená začátkem tohoto roku s najetýma 182tkm, výroba začátek 2009...od začátku servisovaný ve škodovce, jezdilo to tam s každou žárovkou (auto vlastnil LeasePlan)...v servisní historii jsme se dozvěděli, že jediný kdy se něco řešilo s motorem bylo ve 162tkm v roce 2012 a to flash ŘJ, výměna těsnění všech vstřikovačů a výměna nějakýho magnetickýho ventilu..potom někdy začátkem 2011 svolávačka na přestavovač vačkové hřídele...včera dal auto preventivně na rozvody - najeto momentálně 194tkm - rozvody samozřejmě původní, napínák typ N - auto nejevilo nejmenší problémy, žádný zachrastění nic..ale pro jistotu po tý porci km dostala komplet nové rozvody a vodní pumpu (ta už lehce propouštěla)..potom se řešila ještě kontrolka motoru co se mu na den rozsvítila a pak zhasla - nějaká chyba klapky v sání - škodováci to komplet prolezli podle nějaký jejich dokumentace s tim, že je zlomená nějaká plastová klapka v potrubí, ale ta byla ok..jen jí tedy promazali..uvidíme, jestli se kontrolka ještě někdy rozsvítí - auto jezdilo pořád normálně...takže momentálně 194tkm, ve 182 po koupi výměna oleje 5W30 a překódování na interval výměny po 15tkm..olej od výměny pořád na maximu, auto jede jak splašený...takže zatim z této zkušenosti bezvadnej motor..sem zvědav, co bude dál..kamarád s tim jezdí celkem pilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Budu kupovat Škoda Octavia II 1.8 TSI r.v.2008 najeto 130 tis.V kolika se dělají rozvody a tam nějaký problém na co si dát pozor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Řetězové rozvody nemají předpsanou kontrolu,ani výměnu,jsou "bezúdržbové". O jejich problémech se v tomto vlákně píše docela dost,stačí číst. Např. posledních několik stránek - pokud se ti to nechce číst celé. Stále se to tady opakuje dokola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Ještě jedna zkušenost..včera jsem koukal na fakturu od výměny výše zmíněných rozvodů a překvapilo mě, že na faktuře byl napínák s koncovým písmenem T ! No dost mě to udivilo, automaticky se počítalo s tim, že do auta přijde nejnovejší Kčko, hlavně kvůli napínáku se do výměny šlo a pak tohle..neni jejich povinnost tam automaticky dát nejnovější? Mechanik nás o tom při předávání auta před výměnou přesvědčoval, že maj jen nejnovější verze dílů.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 To je zajímavé, protože podle informace ze Škoda-auto z MB je nové K-čko se staršími plně kompatibilní a lze ho bez problémů namontovat....Tak si v nejhorším ty rozvody ještě zopákneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2013 Tak už se začínají problémy s rozvody objevovat i u mého vozu, najeto 67tis km. Při startování studeného motoru chrastí řetěz (1-2 sec), při teplém samosebou nic. Našel jsem tenhle článek: http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv kde píšou o prodloužené záruce a výměně rozvodů. Kontaktoval jsem servis, mám to tam šoupnout na pozorování a vidím to na výměnu řetězu s napínákem za nový typ. Nicméně hradit to nehodlám, ptali se mě na pravidelné kontroly, ty mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.