Pawouk Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 je to stříkačka, prvních cca 10 sekund to ohřívá lambdy, tak to za studeného startu tak divně cuká Lambdy? Snad katalyzátor, ne? Lambdy mají přece svůj elektrický výhřev... A tu stříkačku už ani nekomentuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 jj, jen jsem si chtel potvrdit, ze to dela i ostatnim. Po tech 10ti vterinach jako kdyz utne a jede to jak med, ale tech prvnich deset vterin mam vzdycky pocit, ze se zadre motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 (editace) http://www.youtube.com/watch?v=IRau905-dBQ&feature=youtu.be&t=1m12s takhle ti to zní taky? jinak tady to nic nepříhřívá, už to měli zahřáté nebo je teplo. jinak takhle zní studený start v zimě a předehřívá to, jak to nepravidelně funguje... https://www.youtube.com/watch?v=B3umC_7nvSQ Editováno: 11. Prosinec 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 takhle ti to zní taky? jinak tady to nic nepříhřívá, už to měli zahřáté nebo je teplo normální TSI. Co je na tom nenormálního? Klasický šicí stroj Minerva-Bobin. Přede jak kočka. Raději toto než kadli kadli kadli na každém světle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 https://www.youtube.com/watch?v=B3umC_7nvSQ Jo tohle video je podobne, jen to znam z kabiny. Proste to zni, jak kdyz se tam neco zadrelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2013 No, my taky po ránu zastudena vytváříme taky podivné zvuky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 jojo ono to prý předehřívá katák dle pawoukova spisu... nejsem z oboru, takže jenom z praxe... http://www.youtube.com/watch?v=IRau905-dBQ&feature=youtu.be&t=1m12s ano už to měl zahřaté, takže vám to takhle taky vrže? mě taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doki Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Zaujmavé je že na mojom 1.8 TSI počuť jemné chrastenie asi prvých 3-5 sekúnd po naštartovaní ale len za tepla.Za studena nepočuť úplne nič.Mám motor BZB 90t. km. Superb II.Inak motor ide super,mám aj Octaviu 1,9 TDI 2006 ale tie 2 l v spotrebe na 100 km rád pre Superb priplatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 (editace) Komfort tichosti benzínu ocení ten kdo to umí ocenit. U "nízkých" aut to leze do vyššího rozdílu asi jen při prasecké jízdě. U té mojí bedýnky se musím krotit. Po Sw úpravách jednotky se rozdíl dost liší proti stavu před zásahem :kol-26: Editováno: 6. leden 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 (editace) pokud ti to chrastí pár sekund jenom při teplém startu, tak ten řetěz je asi vytahaný už. když je studený start, tak tlak oleje dostatečný a olej je celkem hustej, tak se napínák musí napnout, ale při teplém už ne. jakou používáš specifikaci a jak často měníš a najezdíš? chce to ovšem rozdělat a posoudit nějakou schopnou osobou... Editováno: 7. leden 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doki Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Používam Shell AV-L 5w-30 , do 80 tis. jazdil na intervaly Longlife,auto mám len rok a najazdil som 11 tis. km. hlavne krátke trasy do 20 km.S tou dlžkou počuteľného jemného chrastenia ,keď som sa posledne na to zameral je to viac menej okolo 2-3 sekundy po teplom štarte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 (editace) Na tom bude něco pravdy, za tepla už to je varování před možným průserem. Asi bych to nechal preventivně vyměnit....Já se na to chystám v devadesáti také. Editováno: 8. leden 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 (editace) zkus vyměnit 5W-40 například shell a měnit max po 15000km. longlife je takový řidší... hlavně 5W-40 je odolnější vůči větším teplot než 5W-30, ale to v našich podmínkách by teoreticky vadit nemělo.. chce zkusit no... každopádně bych zajel do servisu, aby rozdělali rozvodák a prohlídli ho... až se budeš nudit tak si pročti: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901 Editováno: 8. leden 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Chci koupit OII rv.2008. Tenhle motor se začal dělat v roce 2007. První ročníky motorů u aut nejsou moc vychytané a časem je upravují. Máte někdo nějaké negativní poznatky s tímhle motorem (2008)? Chci ojeté do 150.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Určitě Ti tu poradí někdo zkušenější, ale myslím si, že zrovna v tomhle případě tohle nemusí platit a starší motor BZB může být i klidně lepší volba. Ale určitě pohlídat napínák a případně dát "K". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 ivoch:Mám 1,8 tsi 2007 a na motor si nemůžu stěžovat, teď najeto nějakých 141 tis. Nebál bych se toho, ale dej si pozor při výběru. Pokud tomu moc nerozumíš, doporučoval bych jít s nějakým odborníkem, aby ti auto prověřil. Ideální je auto s jasnou hitorií a je dobré si nechat prověřit opravdu všechno, v dnešní době se to hýří různýma podvodníkama a autama před totálkou se stočenýma km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Proto chci auto z Německa. Netvrdím, že tam se s tím nešmelí, ale u nás je to tragedie. Chci po prvním majiteli se serviskou. Tam si aut hledí víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 si hodně důvěřiví, jako tady můžeš tam koupit špatně... 1.8 není problém v česku sehnat se serviskou, ale stejně to nic neznamená, motor se ti může rozletět i tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Vím. I u nás natrefíš na hezké vozidlo. Ale jde o naši vychcanost. Němci jsou v tomhle směru důslednější. Ale i tam s tebou můžou vydrbat. Navíc kvalitní německé cesty a opotřebení auta. To u nás není. Člověk nikdy předem neví. Kdybych měl předem jistotu, tak klidně vemu auto z Česka. Ojetý je vždy sázka do loterie (tak trošku) :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 U těch bazarových 1,8 bych byl obezřetnější, nikdy se bohužel člověk nedozví, jak s tím dotyčnej jezdil. Pokud to byl služebák, počítej s tím, že to nikdo nešetřil a to ani v Německu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Není pravidlo, že z Německa seženeš lepší auto...šmelináři jsou v celé Evropě. Navíc se teď rozmáhá to, že z D koupíš auto, který je třeba někde z Rumunska - tahají tam auta bůhvíodkud... hlavně si pohlídat jakou má to auto historii. Ale pozor i servisní knížky se falšují... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Já osobně bych ještě důvěřoval těm ročním vozům přímo od škodovky, jsou to referenční auta zaměstananců....Navíc auto je v záruce na 4 roky a dá se na něm spousta věcí vychytat právě ještě v záruční době. Navíc mají málo najeto většinou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) no to je pravda anebo zkus tohle http://www.autoaz.cz/ Editováno: 11. Únor 2014, autor: lojzahlina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 U těch bazarových 1,8 bych byl obezřetnější, nikdy se bohužel člověk nedozví, jak s tím dotyčnej jezdil. Pokud to byl služebák, počítej s tím, že to nikdo nešetřil a to ani v Německu Já bych jen dodal, že u žádného ojetého auta nebudeš mít nikdy 100% jistotu původu a stavu motoru, takže to bude vždy trochu loterie a je třeba to tak brát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 člověk si sice něco za to zaplatí, ale když nekupuješ auto do 50ti tis. tak se to i vyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.