Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

http://www.youtube.com/watch?v=IRau905-dBQ&feature=youtu.be&t=1m12s

takhle ti to zní taky? jinak tady to nic nepříhřívá, už to měli zahřáté nebo je teplo.

 

jinak takhle zní studený start v zimě a předehřívá to, jak to nepravidelně funguje...

https://www.youtube.com/watch?v=B3umC_7nvSQ

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zaujmavé je  že na mojom 1.8 TSI počuť jemné chrastenie asi prvých 3-5 sekúnd po naštartovaní ale len za tepla.Za studena nepočuť úplne nič.Mám motor BZB 90t. km. Superb II.Inak motor ide super,mám aj Octaviu 1,9 TDI 2006 ale tie 2 l v spotrebe na 100 km rád pre Superb priplatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komfort tichosti benzínu ocení ten kdo to umí ocenit. U "nízkých" aut to leze do vyššího rozdílu asi jen při prasecké jízdě. U té mojí bedýnky se musím krotit. Po Sw úpravách jednotky se rozdíl dost liší proti stavu před zásahem :kol-26:  :kol-26: :kol-26:  

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ti to chrastí pár sekund jenom při teplém startu, tak ten řetěz je asi vytahaný už. když je studený start, tak tlak oleje dostatečný a olej je celkem hustej, tak se napínák musí napnout, ale při teplém už ne.

jakou používáš specifikaci a jak často měníš a najezdíš?

chce to ovšem rozdělat a posoudit nějakou schopnou osobou...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Používam Shell AV-L 5w-30 , do 80 tis. jazdil na intervaly Longlife,auto mám len rok a najazdil som 11 tis. km. hlavne krátke trasy do 20 km.S tou dlžkou počuteľného jemného chrastenia ,keď som sa posledne na to zameral je to viac menej okolo 2-3 sekundy po teplom štarte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus vyměnit 5W-40 například shell a měnit max po 15000km. longlife je takový řidší... hlavně 5W-40 je odolnější vůči větším teplot než 5W-30, ale to v našich podmínkách by teoreticky vadit nemělo.. chce zkusit no...

každopádně bych zajel do servisu, aby rozdělali rozvodák a prohlídli ho...

 

až se budeš nudit tak si pročti: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Chci koupit OII rv.2008. Tenhle motor se začal dělat v roce 2007. První ročníky motorů u aut nejsou moc vychytané a časem je upravují. Máte někdo nějaké negativní poznatky s tímhle motorem (2008)? Chci ojeté do 150.000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ivoch:

Mám 1,8 tsi 2007 a na motor si nemůžu stěžovat, teď najeto nějakých 141 tis. Nebál bych se toho, ale dej si pozor při výběru. Pokud tomu moc nerozumíš, doporučoval bych jít s nějakým odborníkem, aby ti auto prověřil. Ideální je auto s jasnou hitorií a je dobré si nechat prověřit opravdu všechno, v dnešní době se to hýří různýma podvodníkama a autama před totálkou se stočenýma km....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím. I u nás natrefíš na hezké vozidlo. Ale jde o naši vychcanost. Němci jsou v tomhle směru důslednější. Ale i tam s tebou můžou vydrbat. Navíc kvalitní německé cesty a opotřebení auta. To u nás není. Člověk nikdy předem neví. Kdybych měl předem jistotu, tak klidně vemu auto z Česka. Ojetý je vždy sázka do loterie (tak trošku) :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není pravidlo, že z Německa seženeš lepší auto...šmelináři jsou v celé Evropě. Navíc se teď rozmáhá to, že z D koupíš auto, který je třeba někde z Rumunska - tahají tam auta bůhvíodkud... hlavně si pohlídat jakou má to auto historii. Ale pozor i servisní knížky se falšují...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych ještě důvěřoval těm ročním vozům přímo od škodovky, jsou to referenční auta zaměstananců....Navíc auto je v záruce na 4 roky a dá se na něm spousta věcí vychytat právě ještě v záruční době. Navíc mají málo najeto většinou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch bazarových 1,8 bych byl obezřetnější, nikdy se bohužel člověk nedozví, jak s tím dotyčnej jezdil. Pokud to byl služebák, počítej s tím, že to nikdo nešetřil a to ani v Německu ;)

 

Já bych jen dodal, že u žádného ojetého auta nebudeš mít nikdy 100% jistotu původu a stavu motoru, takže to bude vždy trochu loterie a je třeba to tak brát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...