Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

je to stříkačka, prvních cca 10 sekund to ohřívá lambdy, tak to za studeného startu tak divně cuká

Lambdy? Snad katalyzátor, ne? Lambdy mají přece svůj elektrický výhřev... A tu stříkačku už ani nekomentuji...

Vloženo

jj, jen jsem si chtel potvrdit, ze to dela i ostatnim. Po tech 10ti vterinach jako kdyz utne a jede to jak med, ale tech prvnich deset vterin mam vzdycky pocit, ze se zadre motor.

Vloženo

takhle ti to zní taky? jinak tady to nic nepříhřívá, už to měli zahřáté nebo je teplo

 

 

normální TSI. Co je na tom nenormálního? Klasický šicí stroj Minerva-Bobin. Přede jak kočka. Raději toto než kadli kadli kadli na každém světle.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zaujmavé je  že na mojom 1.8 TSI počuť jemné chrastenie asi prvých 3-5 sekúnd po naštartovaní ale len za tepla.Za studena nepočuť úplne nič.Mám motor BZB 90t. km. Superb II.Inak motor ide super,mám aj Octaviu 1,9 TDI 2006 ale tie 2 l v spotrebe na 100 km rád pre Superb priplatím.

Vloženo (editace)

Komfort tichosti benzínu ocení ten kdo to umí ocenit. U "nízkých" aut to leze do vyššího rozdílu asi jen při prasecké jízdě. U té mojí bedýnky se musím krotit. Po Sw úpravách jednotky se rozdíl dost liší proti stavu před zásahem :kol-26:  :kol-26: :kol-26:  

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo (editace)

pokud ti to chrastí pár sekund jenom při teplém startu, tak ten řetěz je asi vytahaný už. když je studený start, tak tlak oleje dostatečný a olej je celkem hustej, tak se napínák musí napnout, ale při teplém už ne.

jakou používáš specifikaci a jak často měníš a najezdíš?

chce to ovšem rozdělat a posoudit nějakou schopnou osobou...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Používam Shell AV-L 5w-30 , do 80 tis. jazdil na intervaly Longlife,auto mám len rok a najazdil som 11 tis. km. hlavne krátke trasy do 20 km.S tou dlžkou počuteľného jemného chrastenia ,keď som sa posledne na to zameral je to viac menej okolo 2-3 sekundy po teplom štarte.

Vloženo (editace)

Na tom bude něco pravdy, za tepla už to je varování před možným průserem. Asi bych to nechal preventivně vyměnit....Já se na to chystám v devadesáti také.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

zkus vyměnit 5W-40 například shell a měnit max po 15000km. longlife je takový řidší... hlavně 5W-40 je odolnější vůči větším teplot než 5W-30, ale to v našich podmínkách by teoreticky vadit nemělo.. chce zkusit no...

každopádně bych zajel do servisu, aby rozdělali rozvodák a prohlídli ho...

 

až se budeš nudit tak si pročti: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901

Editováno: , autor: kokta7
  • o 5 týdny později...
Vloženo

Chci koupit OII rv.2008. Tenhle motor se začal dělat v roce 2007. První ročníky motorů u aut nejsou moc vychytané a časem je upravují. Máte někdo nějaké negativní poznatky s tímhle motorem (2008)? Chci ojeté do 150.000 km.

Vloženo

Určitě Ti tu poradí někdo zkušenější, ale myslím si, že zrovna v tomhle případě tohle nemusí platit a starší motor BZB může být i klidně lepší volba. Ale určitě pohlídat napínák a případně dát "K".

Vloženo
ivoch:

Mám 1,8 tsi 2007 a na motor si nemůžu stěžovat, teď najeto nějakých 141 tis. Nebál bych se toho, ale dej si pozor při výběru. Pokud tomu moc nerozumíš, doporučoval bych jít s nějakým odborníkem, aby ti auto prověřil. Ideální je auto s jasnou hitorií a je dobré si nechat prověřit opravdu všechno, v dnešní době se to hýří různýma podvodníkama a autama před totálkou se stočenýma km....

Vloženo

Proto chci auto z Německa. Netvrdím, že tam se s tím nešmelí, ale u nás je to tragedie. Chci po prvním majiteli se serviskou. Tam si aut hledí víc.

Vloženo

si hodně důvěřiví, jako tady můžeš tam koupit špatně... 1.8 není problém v česku sehnat se serviskou, ale stejně to nic neznamená, motor se ti může rozletět i tak :D

Vloženo

Vím. I u nás natrefíš na hezké vozidlo. Ale jde o naši vychcanost. Němci jsou v tomhle směru důslednější. Ale i tam s tebou můžou vydrbat. Navíc kvalitní německé cesty a opotřebení auta. To u nás není. Člověk nikdy předem neví. Kdybych měl předem jistotu, tak klidně vemu auto z Česka. Ojetý je vždy sázka do loterie (tak trošku) :-D

Vloženo

U těch bazarových 1,8 bych byl obezřetnější, nikdy se bohužel člověk nedozví, jak s tím dotyčnej jezdil. Pokud to byl služebák, počítej s tím, že to nikdo nešetřil a to ani v Německu ;)

Vloženo

Není pravidlo, že z Německa seženeš lepší auto...šmelináři jsou v celé Evropě. Navíc se teď rozmáhá to, že z D koupíš auto, který je třeba někde z Rumunska - tahají tam auta bůhvíodkud... hlavně si pohlídat jakou má to auto historii. Ale pozor i servisní knížky se falšují...

Vloženo

Já osobně bych ještě důvěřoval těm ročním vozům přímo od škodovky, jsou to referenční auta zaměstananců....Navíc auto je v záruce na 4 roky a dá se na něm spousta věcí vychytat právě ještě v záruční době. Navíc mají málo najeto většinou.

Vloženo

U těch bazarových 1,8 bych byl obezřetnější, nikdy se bohužel člověk nedozví, jak s tím dotyčnej jezdil. Pokud to byl služebák, počítej s tím, že to nikdo nešetřil a to ani v Německu ;)

 

Já bych jen dodal, že u žádného ojetého auta nebudeš mít nikdy 100% jistotu původu a stavu motoru, takže to bude vždy trochu loterie a je třeba to tak brát.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...