Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

v poho, ten dotaz nebyl muj, ja ani nevim, že nějaký komůrkový vstřikování existuje :)

ad spotřeba- neříkám, že tvoje spotřeba je nereálná, ale je to volná jízda. já jenom, aby se tady toho nějakej neználek nechytil a pak tomu dupal a divil se, že jezdí za 10 kdyz Rosta 1.8 tu psal, že 6,3

Ahoj to máš plně pravdu, s tím souhlasím.

Rosto1.8 díval ses na to video na auto.cz? Líbilo?

Jinak k té spotřebě - jak už bylo řečeno, vše to je o stylu jízdy. Ale určitě platí čím vyšší výkon motoru, tím ti to více nedá abys tomu pořádně šlápnul na krk a užil si sportovnější jízdu. Až budeš mít po záběhu a dáš tomu, tak napiš postřehy ;)

Ahoj i Tobě se moc omlouvám a děkuji Ti dodatečně.Video se mi opravdu moc líbilo, jen mě trochu děsilo jak motor točil až k 7000 ot. daleko v červeném poli.Máš pravdu, že silný motor láká k rychlé jízdě ale dá se tomu odolat.Nejlépe tomu pomáhají odebrané body za předešlou rychlou jízdu. Musím se přiznat, že i já patřím k hříšníkům bodovaným dvakrát za za rychlou jízdu takže ted´musím být hodný hoch do konce listopadu to mi vyprší 12 měsíců od posledního trestu abych nepřišel o řidičák. Asi by Tě ani ve snu nenapadlo v jakých autech mě muži zákona chytili.První byla mnou ne příliš oblíbená OII 1.9 TDI, která mě ten den zlobila pořád mi chcípala a jela jen na střední otáčky a tak mi v Praze v údolí z Jarova do Kyjí naměřili 85 na 50, čímž jsem na nebohou Octávku a její motor zanevřel ještě více, no jsou dny kdy si s TDI prostě nerozumím a tento se obvzlášť nepovedl.Stálo mě to 3 body a pořádnej balík.Ty penize mě nemrzej, ty body ano.Podruhé jsem hřešil když se nově otevřela dálnice na Hradec.Ten den jsem jel v práci s BMW B10 Alpinou a pln dojmů z této jízdy jsem vzal svoji čipovanou a laděnou Feldu 1.6 a jel ji vyzkoušet na novou dálnici jestli ještě tak pěkně jede.Jela, před Hradcem jsem se honil s BMW a Audinou a kolektivně nám naměřily 185 a nohužel nás i obodovali a skásli.Útěchou mi může být obdiv mužů zákona nad mojí Feldou, která mi v kritické době tachometrově ukazovala 193-tachometr mi míň kecá protože jezdím na větších kolech což mi v ML.Bol. povolili jako vyjímku v r. 1997-dnes už to bohužel nedělají.Nebudu tajit,že mám rád rychlou jízdu ale na prázdné silnici, kdy nikoho neohrozím.Tady na foru se hodně řeší jak jezdí čipovaná RSa.Benzínové jezdí tachometrově 260 a je to v OII opravdu veliká rychlost, to je ta dálnice neuvěřitelně úzká je nemyslitelné v této rychlosti předjíždět i jen osobák.Sám jsem jel takto rychle jen dvakrát a stačilo mi.Osobně po čipovaném RS už nijak netoužím i normální jede 240 a rozhodně to není málo.V běžném provozu se to nedá vůbec použít, musí být prázdná dálnice bez bočního větru. Proto jsem po zralé úvaze koupil domů jen 1.8 ona jede také pěkně a nesvádí to k zbytečnému riskování.V rychlostech nad 220 se nesmí udělat chyba, člověk musí být absolutně soustředěný jen na jízdu, silnici a vítr-jediné zaváhání a není cesty zpět.Popravdě řečeno rychlost na dálnicích se zavedením bodového systému značně snížila.Dnes ani Mercedesky ani Audiny nejezdí 200, jezdí se tak do 170, tedy překročit povolenou rychlost jen o necelých 30 km to je jen o body a pokutu, ještě to není riziko přijít o řidičák na místě.

Doufám,že jsem tě zvým žvaněním nenudil.U mé OII není nového nic,mám najeto asi 3 520 km takže to zatím na žádné dynamické testy není.Pokud budeš mít nějaký dotaz rád Ti ho zodpovím. Rosta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v poho, ten dotaz nebyl muj, ja ani nevim, že nějaký komůrkový vstřikování existuje :)

ad spotřeba- neříkám, že tvoje spotřeba je nereálná, ale je to volná jízda. já jenom, aby se tady toho nějakej neználek nechytil a pak tomu dupal a divil se, že jezdí za 10 kdyz Rosta 1.8 tu psal, že 6,3

Ahoj to máš plně pravdu, s tím souhlasím.

Rosťo, tvoje články jsou fakt pěkný. Už delší dobu přemýšlím co bude moje další auto. Chtěl jsem okinu RS 2.0 TFSI, ale pokud to tak půjde dál,

vezmu si se super výbavou L&K s 1.8 TFSI a pak teprve budu pravým :kol-53:

Po domluvě s prodejcem ji koupíš za 690 tKč ani nemrkneš :palec2:

Ahoj, děkuji Ti za uznání mým zápiskům šílencových.Hřeje to. Tvoje volba Lauriny se mi zdá být velice rozumná.Je to opravdu pohodlné a na Škodovku luxusní auto. S 1.8 se Ti bude líbit.Není to sice RSo ale je pomalejší jen o trochu a maximálku stejně moc nevyužiješ.Muži zákona s radary se už postarají abys ji nevyužil.Protože má Laurina normální podvozek svezeš se sní dobře i na špatných silnicích II. a III. třídy velice pohodlně.Ono RSo jak má ten tvrdý a nižší podvozek tak přeci jen po dlouhé cestě na špatné silnci je znát únava a porád musíš hlídat nerovnosti abys neškrtl.Laurinu Ti udělají i zvýšenou, když budeš potřebovat.Pokud ji skutečně dokážeš koupit za avízovanou cenu, měl bys to opravdu v pohodě.Ta moje je zvýšená Ambientka Combi s kompletním winter paketem, climatronikem a pár blbostma a stála hodně přes 700.Byla vůbec prvním autem s touto motorizací v autosalonu a budila značnou zvědavost.Jediné zklamání mi hned v prodejně přineslo otevření kapoty, která ze spoda neměla žádnou hlukovou izolaci jen holý plech a prodejce mě utěšoval, že ji mám alespoň lakovanou-Roomstery prý nemají ani to,mají jen základní nátěr.Nechal jsem tam hned namontovat izolaci jako mají kapoty na TDI a vypadá to hned lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi,včera jsem ještě jednou koukal na video s 1.8TSI.Kritizují tam, že motor je rychlejší podvozku.Já jsem tu svoji zatím nijak netrápil ale zatím jsem neměl pocit nějakého nesouladu mezi výkonem motoru a podvozkem.Je jasné, že komfortní podvozek není vhodný pro extra rychlou sportovní jízdu v zatáčkovité trati, na tu se hodí snížený podvozek RSa.Na druhou stranu mnohem více času strávíte normální třeba i rychlou jízdou ale spíše na rovné silnici nežli v členitém zatáčkovitém terénu a tak se normální pohodlný podvozek hodí určitě více než sportovní.Taky mě překvapilo, že motor má najeto jen 2225 km a tak moc ho vytáčí.Tohle zkušební autíčko koupit z druhé ruky asi nebude to pravé ořechové.

Koukal jsem i na autorevue.cz na testy jak 1.6 tak i RSa.U RSa si všimněte, že také mají spotřebu necelých 17 l - já mám podobnou zkušenost při dynamické jízdě s výlety nad 220 km ta spotřeba leze pěkně nahoru.Je to samozřejmě při opravdu tvrdé jízdě. Čiplé RS 2.0TFSI mi při zkušební jízdě, která trvala asi 15 km baštilo 24-32 l ve 260 km(tachometrových) na Hradecké dálnici.Byla to ale jízda po zcela prázdné dálnici-rozhodně to nikdo nezkoušejte za normálního provozu pokud by jste v RS jeli.Tahle rychlost je už na OII opravdu vysoká a je potřeba maximální soustředění, bezvětří , prázdná silnice a jistota,že vůz je opravdu v perfektním stavu.

Test 1.6 mi byl sympatický protože toto je auto hlavně určené pro soukromé příznivce OII bez tučného konta.Sice budí posměch u příznivců nafty ale určitě to není špatné auto pro rodinu, ktrerá se rozhoduje mezi lepším modelem Fabie a horším modelem OII z prostého důvodu, že na lepší motorizaci nemá.OII bezesporu poskytuje pohodlné svezení především na dlouhých cestách i se slabším motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi,včera jsem ještě jednou koukal na video s 1.8TSI.Kritizují tam, že motor je rychlejší podvozku.Já jsem tu svoji zatím nijak netrápil ale zatím jsem neměl pocit nějakého nesouladu mezi výkonem motoru a podvozkem.Je jasné, že komfortní podvozek není vhodný pro extra rychlou sportovní jízdu v zatáčkovité trati, na tu se hodí snížený podvozek RSa.Na druhou stranu mnohem více času strávíte normální třeba i rychlou jízdou ale spíše na rovné silnici nežli v členitém zatáčkovitém terénu a tak se normální pohodlný podvozek hodí určitě více než sportovní.Taky mě překvapilo, že motor má najeto jen 2225 km a tak moc ho vytáčí.Tohle zkušební autíčko koupit z druhé ruky asi nebude to pravé ořechové.

Koukal jsem i na autorevue.cz na testy jak 1.6 tak i RSa.U RSa si všimněte, že také mají spotřebu necelých 17 l - já mám podobnou zkušenost při dynamické jízdě s výlety nad 220 km ta spotřeba leze pěkně nahoru.Je to samozřejmě při opravdu tvrdé jízdě. Čiplé RS 2.0TFSI mi při zkušební jízdě, která trvala asi 15 km baštilo 24-32 l ve 260 km(tachometrových) na Hradecké dálnici.Byla to ale jízda po zcela prázdné dálnici-rozhodně to nikdo nezkoušejte za normálního provozu pokud by jste v RS jeli.Tahle rychlost je už na OII opravdu vysoká a je potřeba maximální soustředění, bezvětří , prázdná silnice a jistota,že vůz je opravdu v perfektním stavu.

Test 1.6 mi byl sympatický protože toto je auto hlavně určené pro soukromé příznivce OII bez tučného konta.Sice budí posměch u příznivců nafty ale určitě to není špatné auto pro rodinu, ktrerá se rozhoduje mezi lepším modelem Fabie a horším modelem OII z prostého důvodu, že na lepší motorizaci nemá.OII bezesporu poskytuje pohodlné svezení především na dlouhých cestách i se slabším motorem.

Čau.

S využitím rychlosti aut s tebou naprosto souhlasím. Koupě RSky se mi zdá vhodná jen pro nadšence sportovních aut a pro ty co jezdí dálnice v Německu. Motor 1.8TSI nabízí dostatečný výkon a bohatě stačí:)). Myslím, že si s ním užiješ jak sportovní, tak pohodovou jízdu.

Jinak já auto kupoval na normální, pohodové ježdění (především do práce), s malou spotřebou, proto jsem chtěl 1.9TDI - kterou nemáš v oblibě. Jasně, není to žádný dravec, na normální, ekonomické ježdění ideální. Štve mne, že Škodovka nezvýší její výkon a krouťák, alespoň na parametry 85kW a 280 Nm. Určitě by to bylo pro tuto motorizaci ideálnější.

S tím podvozkem mne napadla, pořídit k výbavě 17" kola se sportovním podvozkem. Ale vzhledem ke trasám, které jezdím, to asi nebude můj případ. Asi by to bylo "tvrdé":)).

Po záběhu napiš, zda opravdu ten motor od 3000 ot. tak úžasně táhne.

Měj se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes keby som vahal nad novou OII tak silne zvazujem 1.8 TSI. Sympaticky motor, musim este niekde u predajcu vyskusat ako to v skutocnosti ide. Pis teda aj nadalej osobne skusenosti s tymto motorom - velmi ma to zajima :palec2:

btw. u TDI ma hreje priemerka 6,0 a to jazdim striedavo aj sviznejsie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes keby som vahal nad novou OII tak silne zvazujem 1.8 TSI. Sympaticky motor, musim este niekde u predajcu vyskusat ako to v skutocnosti ide. Pis teda aj nadalej osobne skusenosti s tymto motorom - velmi ma to zajima :palec2:

btw. u TDI ma hreje priemerka 6,0 a to jazdim striedavo aj sviznejsie

Ahoj to víš,že napíšu.To svezení si u prodejce zkus, uvidíš, že je pěkné.Možná budeš mít starost sehnat prodejce co ho bude mít jako předváděčku-nafta přeci jen frčí a benzíny si do showroomu prodejci moc neberou.Já jsem ten motor zkoušel v Seatu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem měl tuto motorizaci půjčenou u Auto-jarov,maj ji tam jako předváděčku a byl jsem z toho motoru docela nadšenej.Opravdu od těch 3000 otáček táhne jako čert.Auto mělo najeto jen 1500 km,takže po zajetí potáhne určitě ještě líp.Fakt se jim to povedlo a do OII bych zvolil na prvním místě tenhle motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi,včera jsem ještě jednou koukal na video s 1.8TSI.Kritizují tam, že motor je rychlejší podvozku.Já jsem tu svoji zatím nijak netrápil ale zatím jsem neměl pocit nějakého nesouladu mezi výkonem motoru a podvozkem.Je jasné, že komfortní podvozek není vhodný pro extra rychlou sportovní jízdu v zatáčkovité trati, na tu se hodí snížený podvozek RSa.Na druhou stranu mnohem více času strávíte normální třeba i rychlou jízdou ale spíše na rovné silnici nežli v členitém zatáčkovitém terénu a tak se normální pohodlný podvozek hodí určitě více než sportovní.Taky mě překvapilo, že motor má najeto jen 2225 km a tak moc ho vytáčí.Tohle zkušební autíčko koupit z druhé ruky asi nebude to pravé ořechové.

Koukal jsem i na autorevue.cz na testy jak 1.6 tak i RSa.U RSa si všimněte, že také mají spotřebu necelých 17 l - já mám podobnou zkušenost při dynamické jízdě s výlety nad 220 km ta spotřeba leze pěkně nahoru.Je to samozřejmě při opravdu tvrdé jízdě. Čiplé RS 2.0TFSI mi při zkušební jízdě, která trvala asi 15 km baštilo 24-32 l ve 260 km(tachometrových) na Hradecké dálnici.Byla to ale jízda po zcela prázdné dálnici-rozhodně to nikdo nezkoušejte za normálního provozu pokud by jste v RS jeli.Tahle rychlost je už na OII opravdu vysoká a je potřeba maximální soustředění, bezvětří , prázdná silnice a jistota,že vůz je opravdu v perfektním stavu.

Test 1.6 mi byl sympatický protože toto je auto hlavně určené pro soukromé příznivce OII bez tučného konta.Sice budí posměch u příznivců nafty ale určitě to není špatné auto pro rodinu, ktrerá se rozhoduje mezi lepším modelem Fabie a horším modelem OII z prostého důvodu, že na lepší motorizaci nemá.OII bezesporu poskytuje pohodlné svezení především na dlouhých cestách i se slabším motorem.

Možná motor 1.6 u některých lidí budí posměch, ale to jen proto, protože se s tím motorem nesvezli a myslí si, že ty "vysoké" Nm TDIčka jsou všelékem na dynamiku auta... Rozhodně bych OII s 1.6 motorem nenazýval "horším modelem OII". Myslím, že je dost lidí kteří mají klidně i na 2.0 TDI v DSG v metle a na hlínách, ale prostě ropopohon jim není sympatický a nebo nenajedou potřebný počet km, či dělají jen skoky, kde by se jim TDI ani nezahřálo a tudíž si pak vyberou benzín buď 1.6 a nebo 2.0 Samozřejmě dneska kdybych si kupoval OII tak jdu pokud bych neměl dostatek penež tak do 1.8 TSI a pokud by mi na penězích nezáleželo, tak bych koupil RS TFSI. Jinak já mám 1.6 FSI a jsem velice spokojen ať už s dynamikou auta, tak aji se spotřebou, kterou mám dlouhodobě 5,9 až 6,1 l/100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi,včera jsem ještě jednou koukal na video s 1.8TSI.Kritizují tam, že motor je rychlejší podvozku.Já jsem tu svoji zatím nijak netrápil ale zatím jsem neměl pocit nějakého nesouladu mezi výkonem motoru a podvozkem.Je jasné, že komfortní podvozek není vhodný pro extra rychlou sportovní jízdu v zatáčkovité trati, na tu se hodí snížený podvozek RSa.Na druhou stranu mnohem více času strávíte normální třeba i rychlou jízdou ale spíše na rovné silnici nežli v členitém zatáčkovitém terénu a tak se normální pohodlný podvozek hodí určitě více než sportovní.Taky mě překvapilo, že motor má najeto jen 2225 km a tak moc ho vytáčí.Tohle zkušební autíčko koupit z druhé ruky asi nebude to pravé ořechové.

Koukal jsem i na autorevue.cz na testy jak 1.6 tak i RSa.U RSa si všimněte, že také mají spotřebu necelých 17 l - já mám podobnou zkušenost při dynamické jízdě s výlety nad 220 km ta spotřeba leze pěkně nahoru.Je to samozřejmě při opravdu tvrdé jízdě. Čiplé RS 2.0TFSI mi při zkušební jízdě, která trvala asi 15 km baštilo 24-32 l ve 260 km(tachometrových) na Hradecké dálnici.Byla to ale jízda po zcela prázdné dálnici-rozhodně to nikdo nezkoušejte za normálního provozu pokud by jste v RS jeli.Tahle rychlost je už na OII opravdu vysoká a je potřeba maximální soustředění, bezvětří , prázdná silnice a jistota,že vůz je opravdu v perfektním stavu.

Test 1.6 mi byl sympatický protože toto je auto hlavně určené pro soukromé příznivce OII bez tučného konta.Sice budí posměch u příznivců nafty ale určitě to není špatné auto pro rodinu, ktrerá se rozhoduje mezi lepším modelem Fabie a horším modelem OII z prostého důvodu, že na lepší motorizaci nemá.OII bezesporu poskytuje pohodlné svezení především na dlouhých cestách i se slabším motorem.

Možná motor 1.6 u některých lidí budí posměch, ale to jen proto, protože se s tím motorem nesvezli a myslí si, že ty "vysoké" Nm TDIčka jsou všelékem na dynamiku auta... Rozhodně bych OII s 1.6 motorem nenazýval "horším modelem OII". Myslím, že je dost lidí kteří mají klidně i na 2.0 TDI v DSG v metle a na hlínách, ale prostě ropopohon jim není sympatický a nebo nenajedou potřebný počet km, či dělají jen skoky, kde by se jim TDI ani nezahřálo a tudíž si pak vyberou benzín buď 1.6 a nebo 2.0 Samozřejmě dneska kdybych si kupoval OII tak jdu pokud bych neměl dostatek penež tak do 1.8 TSI a pokud by mi na penězích nezáleželo, tak bych koupil RS TFSI. Jinak já mám 1.6 FSI a jsem velice spokojen ať už s dynamikou auta, tak aji se spotřebou, kterou mám dlouhodobě 5,9 až 6,1 l/100

Ahoj,prosím tě mohl bys mi více popsat své zkušenosti se svou 1.6FSI? Mám zkušenosti jen s 1.6MPI, s 1.6FSI jsem jel jen 10 km a z toho si nějký velký dojem neuděláš.Pamatuji si , že motor byl docela tichý, dynamika se zdála být dobrá, jen do jediného kopce na té zkušební cestě mi to nejelo, ale mou řidičskou chybou-včas jsem nepodřadil.A taky nevím jaký byl ve voze benzín.FSI má předepsáno 98/100 oktanouvý benzín.Jezdíš na něj? Jak to doopravdy jezdí do táhlých kopců?FSI by mělo být a asi i je živější nežli klasická MPI-jak to vidíš Ty?Dík za odpověď.Rosta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jo můžu popsat zkušenosti s 1.6 FSI, ale jen stručně, protože už to píšu asi po dvacáty... Určitě je FSI živější jak MPI, jde to poznat v celém spektru otáček, ale nejmarkantnější to je cca od 3500 - 4000 ot/min v techto otáčkách jede FSI podstatně lépe než MPI ( 1.6 MPI 75kW jsem jezdil předtím v OI a tam dokonce byly kratší převody než v OII, takže ten rozdil mezi FSI a MPI v OII bude asi ještě větší, ale nevím s MPI v OII jsem nejel)

Tankuju N98 a občas V-P Racing a na výkonu to je taky trochu znát, ale hlavně na spotřebě. S normálním N95 mám oproti N98 spotřebu cca o 0,5 - 0,7 l/100 větší a s N98 mám oproti 100 oktnaovému V-P Racing spotřebu větší ještě asi o 0,3 - 0,5 l/100km čili ve výsledku se mi vyplatí tankovat N98 i když je dražší než N95, protože s ním mám lepší spotřebu a více km na jednu nádrž ujedu. Toto je často zmiňovaná nevýhoda FSi, že musí tankovat N98 a že tudíž náklady na 1km vyjdou dráž než s MPI, ale je to omyl, protože lidi si neuvědomí, že zase s ním ujedou více km a tudíž se to srovná a nebo dokonce vyjde i výhodněji N98... ale nikoho o tom přesvědčovat nebudu, u mě to funguje a to mi stačí...

Jinak dynamika auta je slušná, jasně není to raketa, ale auto s tímto motorem je rychlejší než zbýlých 90% vozů co potkáš na silnici a v pohodě se s tím dá předjíždět i do kopců či na dálnici. Ovšem pokud někdo v 1500ot/min na pětku šlapne na plyn a čeká, že auto vystřelí jak střela, tak pak není chyba v motoru ale v řidiči... Po dálnici s tím v pohodě jde jezdit do 180km/h, ale normalně jezdím tak do 160km/h ale pro auto není problém jet i táhlá stoupání na dálnici v tempu 180km/h. Hluk motoru je naprosto minimální a vnimám spíše hluk pneu (pokud jedu po nekvalitní silnici) a ve vyšsích rychlostech pak aerodymaický hluk než hluk od motoru. Motor se začne ozyvat až tak od 4000 ot. vejš, ovšem pokud tento motor vytočís nad 4000 ot/min, tak to není špatnej zvuk a mě se líbí, tudíž mi ani nevadí... Možná trošku obtěžuje při dlouhé dálniční jízdě v rychlostech nad 160 km/h, ale není to tragédie :-) Uff tak snad to tak stačí :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jo můžu popsat zkušenosti s 1.6 FSI, ale jen stručně, protože už to píšu asi po dvacáty... Určitě je FSI živější jak MPI, jde to poznat v celém spektru otáček, ale nejmarkantnější to je cca od 3500 - 4000 ot/min v techto otáčkách jede FSI podstatně lépe než MPI ( 1.6 MPI 75kW jsem jezdil předtím v OI a tam dokonce byly kratší převody než v OII, takže ten rozdil mezi FSI a MPI v OII bude asi ještě větší, ale nevím s MPI v OII jsem nejel)

Tankuju N98 a občas V-P Racing a na výkonu to je taky trochu znát, ale hlavně na spotřebě. S normálním N95 mám oproti N98 spotřebu cca o 0,5 - 0,7 l/100 větší a s N98 mám oproti 100 oktnaovému V-P Racing spotřebu větší ještě asi o 0,3 - 0,5 l/100km čili ve výsledku se mi vyplatí tankovat N98 i když je dražší než N95, protože s ním mám lepší spotřebu a více km na jednu nádrž ujedu. Toto je často zmiňovaná nevýhoda FSi, že musí tankovat N98 a že tudíž náklady na 1km vyjdou dráž než s MPI, ale je to omyl, protože lidi si neuvědomí, že zase s ním ujedou více km a tudíž se to srovná a nebo dokonce vyjde i výhodněji N98... ale nikoho o tom přesvědčovat nebudu, u mě to funguje a to mi stačí...

Jinak dynamika auta je slušná, jasně není to raketa, ale auto s tímto motorem je rychlejší než zbýlých 90% vozů co potkáš na silnici a v pohodě se s tím dá předjíždět i do kopců či na dálnici. Ovšem pokud někdo v 1500ot/min na pětku šlapne na plyn a čeká, že auto vystřelí jak střela, tak pak není chyba v motoru ale v řidiči... Po dálnici s tím v pohodě jde jezdit do 180km/h, ale normalně jezdím tak do 160km/h ale pro auto není problém jet i táhlá stoupání na dálnici v tempu 180km/h. Hluk motoru je naprosto minimální a vnimám spíše hluk pneu (pokud jedu po nekvalitní silnici) a ve vyšsích rychlostech pak aerodymaický hluk než hluk od motoru. Motor se začne ozyvat až tak od 4000 ot. vejš, ovšem pokud tento motor vytočís nad 4000 ot/min, tak to není špatnej zvuk a mě se líbí, tudíž mi ani nevadí... Možná trošku obtěžuje při dlouhé dálniční jízdě v rychlostech nad 160 km/h, ale není to tragédie :-) Uff tak snad to tak stačí :-)

Ahoj, děkuji Ti za pěkný popis, to mi úplně stačí. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Dnes jsem měl tuto motorizaci půjčenou u Auto-jarov,maj ji tam jako předváděčku a byl jsem z toho motoru docela nadšenej.Opravdu od těch 3000 otáček táhne jako čert.Auto mělo najeto jen 1500 km,takže po zajetí potáhne určitě ještě líp.Fakt se jim to povedlo a do OII bych zvolil na prvním místě tenhle motor

Určitě souhlas - pokud tedy nenalítáš ročně spoustu km. Určitě se s TSI také chystám svést ;)

To Rosta 1.8: Čelt jsem tvůj příspěvek ke srovnání 1.8TSI a 2.0TDI RS. Určitě zajímavé, ovšem mne je sympatičtější ta 1.8TSI. Zkoušel jsi s někým porovnat osobně? Kolik máš naježděno?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Rosta 1.8: Čelt jsem tvůj příspěvek ke srovnání 1.8TSI a 2.0TDI RS. Určitě zajímavé, ovšem mne je sympatičtější ta 1.8TSI. Zkoušel jsi s někým porovnat osobně? Kolik máš naježděno?

Ahoj, bohužel jsem ještě nepotkal nikoho, kdo by tento motor měl.Teď jsem s Okinkou měsíc nejezdil, takže mám pořád jen 3500 km.Já osobně jsem velice spokojený.Na běžné ježdění je to velice příjemné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi,včera jsem ještě jednou koukal na video s 1.8TSI.Kritizují tam, že motor je rychlejší podvozku.Já jsem tu svoji zatím nijak netrápil ale zatím jsem neměl pocit nějakého nesouladu mezi výkonem motoru a podvozkem.Je jasné, že komfortní podvozek není vhodný pro extra rychlou sportovní jízdu v zatáčkovité trati, na tu se hodí snížený podvozek RSa.Na druhou stranu mnohem více času strávíte normální třeba i rychlou jízdou ale spíše na rovné silnici nežli v členitém zatáčkovitém terénu a tak se normální pohodlný podvozek hodí určitě více než sportovní.Taky mě překvapilo, že motor má najeto jen 2225 km a tak moc ho vytáčí.Tohle zkušební autíčko koupit z druhé ruky asi nebude to pravé ořechové.

Koukal jsem i na autorevue.cz na testy jak 1.6 tak i RSa.U RSa si všimněte, že také mají spotřebu necelých 17 l - já mám podobnou zkušenost při dynamické jízdě s výlety nad 220 km ta spotřeba leze pěkně nahoru.Je to samozřejmě při opravdu tvrdé jízdě. Čiplé RS 2.0TFSI mi při zkušební jízdě, která trvala asi 15 km baštilo 24-32 l ve 260 km(tachometrových) na Hradecké dálnici.Byla to ale jízda po zcela prázdné dálnici-rozhodně to nikdo nezkoušejte za normálního provozu pokud by jste v RS jeli.Tahle rychlost je už na OII opravdu vysoká a je potřeba maximální soustředění, bezvětří , prázdná silnice a jistota,že vůz je opravdu v perfektním stavu.

Test 1.6 mi byl sympatický protože toto je auto hlavně určené pro soukromé příznivce OII bez tučného konta.Sice budí posměch u příznivců nafty ale určitě to není špatné auto pro rodinu, ktrerá se rozhoduje mezi lepším modelem Fabie a horším modelem OII z prostého důvodu, že na lepší motorizaci nemá.OII bezesporu poskytuje pohodlné svezení především na dlouhých cestách i se slabším motorem.

Možná motor 1.6 u některých lidí budí posměch, ale to jen proto, protože se s tím motorem nesvezli a myslí si, že ty "vysoké" Nm TDIčka jsou všelékem na dynamiku auta... Rozhodně bych OII s 1.6 motorem nenazýval "horším modelem OII". Myslím, že je dost lidí kteří mají klidně i na 2.0 TDI v DSG v metle a na hlínách, ale prostě ropopohon jim není sympatický a nebo nenajedou potřebný počet km, či dělají jen skoky, kde by se jim TDI ani nezahřálo a tudíž si pak vyberou benzín buď 1.6 a nebo 2.0 Samozřejmě dneska kdybych si kupoval OII tak jdu pokud bych neměl dostatek penež tak do 1.8 TSI a pokud by mi na penězích nezáleželo, tak bych koupil RS TFSI. Jinak já mám 1.6 FSI a jsem velice spokojen ať už s dynamikou auta, tak aji se spotřebou, kterou mám dlouhodobě 5,9 až 6,1 l/100

Souhlasím s tebou a co se týče těch 1.6, tak mohu jen potvrdit. Nechápu ani moc to finanční srovnání... ano 1.6 má menší pořizovací cenu, provozní náklady jsou menší, pojištění také, ale přesto za jistých desítek tisíc kilometrů se to dorovná, takže tam žádný ušetření nevidím (naopak). Spíš to vidím jako Marios, že někdo může mít blíž k naftě, někomu víc pasuje benzín. Benzín se opravdu rychleji zahřeje a pokud někdo hodně jezdí město a krátké vzálenosti, tak to může být i rozhodující fakt, protože nechce naftu utrápit. Opravdu je třeba ty motory poznat a nesoudit okamžitě po shlédnutí papírových údajů. (jinak testy na autorevue mi po přečtení pár testů moc objektivní nepřipadaj) Co se týče benzín × nafta, tak jsem nestranný, ale 1.8 TSI bych asi taky dal přednost.

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jo můžu popsat zkušenosti s 1.6 FSI, ale jen stručně, protože už to píšu asi po dvacáty... Určitě je FSI živější jak MPI, jde to poznat v celém spektru otáček, ale nejmarkantnější to je cca od 3500 - 4000 ot/min v techto otáčkách jede FSI podstatně lépe než MPI ( 1.6 MPI 75kW jsem jezdil předtím v OI a tam dokonce byly kratší převody než v OII, takže ten rozdil mezi FSI a MPI v OII bude asi ještě větší, ale nevím s MPI v OII jsem nejel)

Tankuju N98 a občas V-P Racing a na výkonu to je taky trochu znát, ale hlavně na spotřebě. S normálním N95 mám oproti N98 spotřebu cca o 0,5 - 0,7 l/100 větší a s N98 mám oproti 100 oktnaovému V-P Racing spotřebu větší ještě asi o 0,3 - 0,5 l/100km čili ve výsledku se mi vyplatí tankovat N98 i když je dražší než N95, protože s ním mám lepší spotřebu a více km na jednu nádrž ujedu. Toto je často zmiňovaná nevýhoda FSi, že musí tankovat N98 a že tudíž náklady na 1km vyjdou dráž než s MPI, ale je to omyl, protože lidi si neuvědomí, že zase s ním ujedou více km a tudíž se to srovná a nebo dokonce vyjde i výhodněji N98... ale nikoho o tom přesvědčovat nebudu, u mě to funguje a to mi stačí...

Jinak dynamika auta je slušná, jasně není to raketa, ale auto s tímto motorem je rychlejší než zbýlých 90% vozů co potkáš na silnici a v pohodě se s tím dá předjíždět i do kopců či na dálnici. Ovšem pokud někdo v 1500ot/min na pětku šlapne na plyn a čeká, že auto vystřelí jak střela, tak pak není chyba v motoru ale v řidiči... Po dálnici s tím v pohodě jde jezdit do 180km/h, ale normalně jezdím tak do 160km/h ale pro auto není problém jet i táhlá stoupání na dálnici v tempu 180km/h. Hluk motoru je naprosto minimální a vnimám spíše hluk pneu (pokud jedu po nekvalitní silnici) a ve vyšsích rychlostech pak aerodymaický hluk než hluk od motoru. Motor se začne ozyvat až tak od 4000 ot. vejš, ovšem pokud tento motor vytočís nad 4000 ot/min, tak to není špatnej zvuk a mě se líbí, tudíž mi ani nevadí... Možná trošku obtěžuje při dlouhé dálniční jízdě v rychlostech nad 160 km/h, ale není to tragédie :-) Uff tak snad to tak stačí :-)

To FSI musím někdy vyzkoušet. S MPI v OI jsem nejel, ale dle mého názoru to samé jako v OII úplně nebude. Věřím, že v druhé polovině otáčkoměru živější bude, ale právě v té první bych si dovolil pochybovat, jelikož 10kW navrh není až tak mnoho a 16V se musí více točit. Ten 8V v MPI opravdu v těch nižších a středních otáčkách jede slušně, s víceoktanovým benzínem to je cítit jěště lépe, hlavní náběh pociťuju od 2500 otáček. Nehodnotím, protože v FSI jsem jel jen pár kilometrů jako spolujezdec, může to být jak píšeš, jen mě mrzí, že 40 tis. Kč je celkem velký rozdíl a v Octávce není v 6-kvaltu jako je tomu tak u koncernových aut :/

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V jednom příspěvku si Mischicka postěžoval, že emblém na motorovém plastovém krytu je ošklivý černý, dal jsem mu za pravdu a nalepil jsem barevný a asi to skutečně vypadá lépe.Emblém je na krytu nalepen oboustranou lepicí hmotou a lze jej bezproblému odstranit.

Z čeho je ten znak? A původní je pod ním nebo pryč?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
jako sorry, nezlob se na mě, normálně tvoje příspěvky čtu rád (až na to nevysvětlení komůrkovýho TDI už nevim v jakým příspěvku), ale informace, že to nežere má pro mě u motoru 1.8TSI naprosto nulovou vypovídající hodnotu. i s velkým osmiválcem se dostaneš pod 10l/100km, otázkou je, za jakou cenu a věř, že kdybych s timhle motorem jezdil, tak jsem schopnej se bez problémů dostat na průměr o 5 a více litrů vyšší než máš ty, protože takovouhle dlouhodobku nemam ani s 1.9 TDI.

všechno je to o jízdním stylu a nežere tak možná TDIčko, kde at děláš co děláš, na dlouhodobou přes 8 se nedostanes

No zas aby si sa vyjadroval presnejsie, ja mam tiez TDIcko a spotrebu mam niekedy 8 ked to setrim a chodim vela mimo mesto a niekedy aj 13 ked to jazdim normalne. :)kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

no párkrát jsem se svezl FSičkem 1.6 a při porovnání s 1.6 MPI 74 kW v O I mě to jako nějaký zázrak nepřipadalo. výkon při použití N95 bych řekl ještě menší,auto celkově lenivější,nepatrně menší hlučnost motoru a při stejném způsobu jízdy a na stejné trase spotřeba asi o 1.2 - 1.5 l větší. takže bych byl spíš zastáncem MPI. takže já bych FSIčko určitě nekoupil.Možná,že 1.8 TSI bude o něčem jiném,ale spotřeba bude dost vysoká :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no párkrát jsem se svezl FSičkem 1.6 a při porovnání s 1.6 MPI 74 kW v O I mě to jako nějaký zázrak nepřipadalo. výkon při použití N95 bych řekl ještě menší,auto celkově lenivější,nepatrně menší hlučnost motoru a při stejném způsobu jízdy a na stejné trase spotřeba asi o 1.2 - 1.5 l větší. takže bych byl spíš zastáncem MPI. takže já bych FSIčko určitě nekoupil.Možná,že 1.8 TSI bude o něčem jiném,ale spotřeba bude dost vysoká :(

Jenomže to je atmosféra, FSI motory mají největší smysl s turbem, a ve VW to pochopili a technologii přímého vstřikování paliva do válců ,FSI, začínají více uplatňovat u přeplňovaných motorů (1,2 , 1,4 , 1,8 , 2,0 TFSI), protože tyto motory s menším objemem dosahují i s turbem celkem přijatelnou spotřebu s vyšším výkonem . Viz srovnání 2.0 FSI a 1.8 TSI.

Editováno: , autor: Stepa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes odešlo turbíčko na té mé první 1.8TSi (najeto kolem 50000km).

Ráno ten ridič co mi na ní jezdí vyrazil z domova a to ještě normálně jela,najel s tim po Praze asi 80km a naprosto v pohodě,pak chtěl vyrazit s Prahy pro zákazníky do Brna,tak ještě natankoval na Jižní spojce a od výjezdu od té pumpy už prý se jí moc nechtělo tahat a pak když najel na D1 tak na plnej plyn s toho vytáhl zuby nehty 110-120km/h,tak nejdřív myslel že natankoval nějakej hnus.Pak mi volal a jak to popisoval tak mě hned napadlo turbo,ještě jsem mu řekl at zkusí to chcípnout a zas natočit jestli se to nerestartuje,no nepomohlo,tak to otočil a dojel s tim na Jarov,kde okamžitě potvrdily Turbo.Já se tam ted odpoledne stavil co a jak,tak zítra do 12h by mělo být vyměněno.Když tam řikám tomu technikovi že to musel být nějakej šmejd že to odešlo tak brzo,tak mi řekl že jsem tam s turbem druhý případ,ten první měl dokonce prý jen něco přes 20000km.

Tak doufám že to nebude start k hromadným problémům jako tomu bylo přesně u mojich býval.2.0TDi.No snad ne,snad to byla náhoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...