Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Na mém autě byl měněn preventivně asi ve 20 tkm pouze napínák a s ním kryt rozvodů. Fakturu nemám u sebe, ale myslím si, že to bylo cca 5 tis materiál a 2,5 tis práce.

Preventivně - tos chtěl ty,nebo to udělal servis sám od sebe?

Bylo to na základě poznatků z tohoto fóra a i za "tichého" potvrzení a doporučení výměny napínáku domovským servisem. Potom bohužel následovalo několik velice nepříjemných dnů dohadování kdo to zaplatí, protože ŠA odmítala jakékoli problémy a tím pádem i uhrazení náhr.dílů.

Dobrý večer.

Předem bych Vám všem chtěl poděkovat za podnětné příspěvky,díky kterým jsem ušetřil  peníze a mám zatím pojízdné auto.

Vlastním octavii combi 1,8 TSI MR 2008 ,najeto 83  tis KM.

Auto jsem koupil nové v NSR, je pravidelně servisované ve značkovém servisu/pevný interval rok,15 tis KM/

Před týden jsem pozoroval chrastivý zvuk studeného motoru nad 2 tis .otáček při přidání plynu.Po zahřátí motoru vymizel

Ve značkovém servise ,do kterého pravidelně jezdím, mi potvrdili domněnku-vadný napínák a natažený rř.

Servisní technik mi sdělil,že na kulanci nemám nárok.

Ihned jsem kontaktoval soudruhy v MB/ telefon plus mail/ s žádostí o kulanci,Tu mi odmítli ,nicméně kontaktovali servis

stím ,že mi bude poskytnuta sleva.Suma sumárum jsem zaplatil za kompletní rozvody /napínák K,řetěz,práci/ 3700 kč.

Za den jsem si auto vyzvednul.Po ujetí cca 5 KM jsem si připadal,že řídím porouchaný raketoplán discovery-blikaly všechny kontrolky,

auto ztratilo výkon , zvýšila se hlučnost motoru.Naštěstí jsem ještě dojel zpátky do servisu,kde mi půjčili zadarmo náhradní vůz.

Zřejmě si odborníci nepřečetli návod....mezi řádky jsem zjistil že ještě rozvody na 1.8 TSI neměnily..... .Když to shrnu ,auto už je OK a zatím jezdí.

tak to si navštívil super servis, auto bych jim tam už znova nedal. nic jim neplat, protože ti zkurvili auto.

 servis zcela jistě neměl žádné zkušenosti s výměnou rozvodů u 1,8 TSI.Asi si mysleli že je to jak hop na krávu.Jak mi řekli-chybička se občas stane.....

Tak podstatné je že už jezdíš, ale asi bych uvažoval o změně servisu. Ten motor není žádná novinka a i vzhledem k problémům, které dost majitelů potkali nechápu, že zatím rozvody nedělali. V mém případě byla skutečnost opačná a když jsem více než před rokem požádal servis o informaci zda se už setkali s přeskočenými rozvody kvůli špatnému napínáku, tak jsem čekal spíše odpověď ve stylu, že vzhledem k počtu prodaných vozů se jedná o mizivé procento....že není potřeba žádné znepokojení apod. ale odpověď byla bohužel, nebo možná bohudík jiná a dost znepokojivá.

Zajimavé, že když jsem kontaktoval Kladenský servis Škoda, řekli mi, že rozvody na 1,8TSI tam dělá jen jeden člověk a že to dělal jen párkrát. A že to údajně není taková sranda jako řemen u dieslů. Asi bych také hledal servis, kde s tím mají opravdu zkušennosti...

stačí se mrknout do etky jak "je to složité". ale za dopoledno se to dá prý stihnout.

Upraveno od kokta7

Co mě zaráží jsou rozdíly a dost markantní v těch cenách....zatím co v Rakovníku mi řekli 7-8 komplet, jinde i o 5 víc....nevím tedy jak to odhadují.

Tak jsem to zakřiknul, auto mi sice jezdí ,ale pod autem je kaluž oleje...ku drát.

škoda ,že je sobota. dnes bych se v servise pěkně slovně vystříkal.

tak zvedni auto, oddělej plastovej kryt a mrkni jsetli je vůbec utáhly šroub nebo odkud to teče ;)

Tohle je prasárna, totální. Řešil bych to s ředitelem a s těma mazalama bych se vůbec nebavil. Chce to trochu zastrašit článkem ve světě motorů....;)

Co mě zaráží jsou rozdíly a dost markantní v těch cenách....zatím co v Rakovníku mi řekli 7-8 komplet, jinde i o 5 víc....nevím tedy jak to odhadují.

No nevím jestli to tady někde nepřehlížím, ale podle mě by to mohl dělat i ten kryt rozvodů. Na mém autě byl měněn s napínákem s vysvětlením, že se měnit musí, že ho prý při demontáži zničí a že ho nelze dát zpět. Moc se mi to nezdálo, ale to samé v jiném vlákně popisuje i Suri a cena toho krytu byla tuším docela velká. NIcméně já platil pouze práci, takže jsem se o tom už víc nezajímal.Otázka je tedy jestli to je pravda a pokud ano, tak jestli ho mění ve všech servisech.

 

scrotum: doufám, že to nebude nic vážného a je za tím jen nějaká nedbalost

Ještě bych poslal "výživný" dopis, či mail, přímo do škodovky...ať jim zvednou mandle. No a až to vyřešíš, napiš sem, který servis to dělal, ať ostatní vědí, komu se mají vyhnout.

Kryt rozvodů stojí podle Etky 1916 Kč.

hansHK: Ideální by bylo, kdyby sem někdo rozepsal skutečně prodejní ceny jednotlivých dílů a kolik času na tom servis stráví, rsp. kolik normohodin na to mají.

Řetěz 1548 Kč
Napínák "K" 1036 Kč

Ceny v servisu budou počítám obdobné.

ja myslím že ceny dielov na záruku a cena práce nemusia zaujímať a nezhodujú sa z bežnou opravou ... 

 

 

čo vraveli chalani tak aj na školeniach kázali ten kryt radšej vždy meniť , dá sa to urobiť aj bez toho ale je to na dlho + čistenie od tmelu 

Pawouku: Kryt + tmel koštuje kolik?

 

Přihoď sem nějakej pic z ETKy pls....;)

Upraveno od Clint

Díky Pawouku! Teď mi ještě pošli ETKu :D :D

Upraveno od Clint

  • 1 měsíc později...

Nazdar, tak už mi prišlo prečo mi to tečie po výmene rozvodov. Dal som ich vymeniť preventívne pri 120T lebo som mal starý napinák a viem o 3-och autách A5, VW ktorým preskočili rozvody a oprava cca 2-3000,-€. Ja som nemal žiadne chrastenie, len niekedy keď auto 2 dni stálo tak pri štarte na 2-3 sek. zachrastilo inak išlo ako raketa. Po 6000km som zistil že spodný plast je zattečený tak som to praskol na reklamáciu, vedel som že pri výmene rozvodu nebolo vymenené tesnenie pod plastovým krytom hlavy valcov, lebo že netreba. Servis identifikoval že to je spod plast. krytu a vymenil, ja som mal podozrenie že to tečie z vrchnej časti krytu rozvodu ktorý je na silikón, ale vravím si však dať silikón a pritiahnuť kryt to nemôže byť problém pre servis kde robia A8, Porsche a tak. Po najazdení cca 3000km zase otečený spodok nad olejovou vaňou, tak som kontaktoval min. týždeň servis, ale majiteľ šiel mimo tak mám prísť 9.12.2013. To sa mám pripraviť na to že tečie na základe nevymeneného krytu rozvodu ktorý mal ísť nový a oni ho zase nevymenili :kol-44:  Pri výmene rozvodu pri A4 bol predok až po nosníky celý dolu, lebo je pozdĺžne motor tak sa to zle mení bez demontáže predku. Mal som sa srať na preventívnu výmenu, dovtedy mi nič netieklo.

Pozrie ešte doma faktúru či fakt nebol menený ten kryt, lebo pri obj. som kázal vymeniť všetko podľa manuálu Audi.

Upraveno od vw-futy

Jo jo, čím víc se do h.vna rejpá, tím víc smrdí. :kol-32:

Taky prvnich 10 vterin po nastartovani ma vase 1.8TSI takovy jiny zvuk a pocitove malo tahne?

je to stříkačka, prvních cca 10 sekund to ohřívá lambdy, tak to za studeného startu tak divně cuká

Prvnich 10 sekund ma divny zvuk a chovani skoro kazdy motor.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.