Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Bylo to na základě poznatků z tohoto fóra a i za "tichého" potvrzení a doporučení výměny napínáku domovským servisem. Potom bohužel následovalo několik velice nepříjemných dnů dohadování kdo to zaplatí, protože ŠA odmítala jakékoli problémy a tím pádem i uhrazení náhr.dílů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer.

Předem bych Vám všem chtěl poděkovat za podnětné příspěvky,díky kterým jsem ušetřil  peníze a mám zatím pojízdné auto.

Vlastním octavii combi 1,8 TSI MR 2008 ,najeto 83  tis KM.

Auto jsem koupil nové v NSR, je pravidelně servisované ve značkovém servisu/pevný interval rok,15 tis KM/

Před týden jsem pozoroval chrastivý zvuk studeného motoru nad 2 tis .otáček při přidání plynu.Po zahřátí motoru vymizel

Ve značkovém servise ,do kterého pravidelně jezdím, mi potvrdili domněnku-vadný napínák a natažený rř.

Servisní technik mi sdělil,že na kulanci nemám nárok.

Ihned jsem kontaktoval soudruhy v MB/ telefon plus mail/ s žádostí o kulanci,Tu mi odmítli ,nicméně kontaktovali servis

stím ,že mi bude poskytnuta sleva.Suma sumárum jsem zaplatil za kompletní rozvody /napínák K,řetěz,práci/ 3700 kč.

Za den jsem si auto vyzvednul.Po ujetí cca 5 KM jsem si připadal,že řídím porouchaný raketoplán discovery-blikaly všechny kontrolky,

auto ztratilo výkon , zvýšila se hlučnost motoru.Naštěstí jsem ještě dojel zpátky do servisu,kde mi půjčili zadarmo náhradní vůz.

Zřejmě si odborníci nepřečetli návod....mezi řádky jsem zjistil že ještě rozvody na 1.8 TSI neměnily..... .Když to shrnu ,auto už je OK a zatím jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podstatné je že už jezdíš, ale asi bych uvažoval o změně servisu. Ten motor není žádná novinka a i vzhledem k problémům, které dost majitelů potkali nechápu, že zatím rozvody nedělali. V mém případě byla skutečnost opačná a když jsem více než před rokem požádal servis o informaci zda se už setkali s přeskočenými rozvody kvůli špatnému napínáku, tak jsem čekal spíše odpověď ve stylu, že vzhledem k počtu prodaných vozů se jedná o mizivé procento....že není potřeba žádné znepokojení apod. ale odpověď byla bohužel, nebo možná bohudík jiná a dost znepokojivá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimavé, že když jsem kontaktoval Kladenský servis Škoda, řekli mi, že rozvody na 1,8TSI tam dělá jen jeden člověk a že to dělal jen párkrát. A že to údajně není taková sranda jako řemen u dieslů. Asi bych také hledal servis, kde s tím mají opravdu zkušennosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co mě zaráží jsou rozdíly a dost markantní v těch cenách....zatím co v Rakovníku mi řekli 7-8 komplet, jinde i o 5 víc....nevím tedy jak to odhadují.

No nevím jestli to tady někde nepřehlížím, ale podle mě by to mohl dělat i ten kryt rozvodů. Na mém autě byl měněn s napínákem s vysvětlením, že se měnit musí, že ho prý při demontáži zničí a že ho nelze dát zpět. Moc se mi to nezdálo, ale to samé v jiném vlákně popisuje i Suri a cena toho krytu byla tuším docela velká. NIcméně já platil pouze práci, takže jsem se o tom už víc nezajímal.Otázka je tedy jestli to je pravda a pokud ano, tak jestli ho mění ve všech servisech.

 

scrotum: doufám, že to nebude nic vážného a je za tím jen nějaká nedbalost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslím že ceny dielov na záruku a cena práce nemusia zaujímať a nezhodujú sa z bežnou opravou ... 

 

 

čo vraveli chalani tak aj na školeniach kázali ten kryt radšej vždy meniť , dá sa to urobiť aj bez toho ale je to na dlho + čistenie od tmelu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nazdar, tak už mi prišlo prečo mi to tečie po výmene rozvodov. Dal som ich vymeniť preventívne pri 120T lebo som mal starý napinák a viem o 3-och autách A5, VW ktorým preskočili rozvody a oprava cca 2-3000,-€. Ja som nemal žiadne chrastenie, len niekedy keď auto 2 dni stálo tak pri štarte na 2-3 sek. zachrastilo inak išlo ako raketa. Po 6000km som zistil že spodný plast je zattečený tak som to praskol na reklamáciu, vedel som že pri výmene rozvodu nebolo vymenené tesnenie pod plastovým krytom hlavy valcov, lebo že netreba. Servis identifikoval že to je spod plast. krytu a vymenil, ja som mal podozrenie že to tečie z vrchnej časti krytu rozvodu ktorý je na silikón, ale vravím si však dať silikón a pritiahnuť kryt to nemôže byť problém pre servis kde robia A8, Porsche a tak. Po najazdení cca 3000km zase otečený spodok nad olejovou vaňou, tak som kontaktoval min. týždeň servis, ale majiteľ šiel mimo tak mám prísť 9.12.2013. To sa mám pripraviť na to že tečie na základe nevymeneného krytu rozvodu ktorý mal ísť nový a oni ho zase nevymenili :kol-44:  Pri výmene rozvodu pri A4 bol predok až po nosníky celý dolu, lebo je pozdĺžne motor tak sa to zle mení bez demontáže predku. Mal som sa srať na preventívnu výmenu, dovtedy mi nič netieklo.

Pozrie ešte doma faktúru či fakt nebol menený ten kryt, lebo pri obj. som kázal vymeniť všetko podľa manuálu Audi.

Editováno: , autor: vw-futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...