Říjen 3, 201311 r Na mém autě byl měněn preventivně asi ve 20 tkm pouze napínák a s ním kryt rozvodů. Fakturu nemám u sebe, ale myslím si, že to bylo cca 5 tis materiál a 2,5 tis práce. Preventivně - tos chtěl ty,nebo to udělal servis sám od sebe?
Říjen 3, 201311 r Bylo to na základě poznatků z tohoto fóra a i za "tichého" potvrzení a doporučení výměny napínáku domovským servisem. Potom bohužel následovalo několik velice nepříjemných dnů dohadování kdo to zaplatí, protože ŠA odmítala jakékoli problémy a tím pádem i uhrazení náhr.dílů.
Říjen 4, 201311 r Dobrý večer. Předem bych Vám všem chtěl poděkovat za podnětné příspěvky,díky kterým jsem ušetřil peníze a mám zatím pojízdné auto. Vlastním octavii combi 1,8 TSI MR 2008 ,najeto 83 tis KM. Auto jsem koupil nové v NSR, je pravidelně servisované ve značkovém servisu/pevný interval rok,15 tis KM/ Před týden jsem pozoroval chrastivý zvuk studeného motoru nad 2 tis .otáček při přidání plynu.Po zahřátí motoru vymizel Ve značkovém servise ,do kterého pravidelně jezdím, mi potvrdili domněnku-vadný napínák a natažený rř. Servisní technik mi sdělil,že na kulanci nemám nárok. Ihned jsem kontaktoval soudruhy v MB/ telefon plus mail/ s žádostí o kulanci,Tu mi odmítli ,nicméně kontaktovali servis stím ,že mi bude poskytnuta sleva.Suma sumárum jsem zaplatil za kompletní rozvody /napínák K,řetěz,práci/ 3700 kč. Za den jsem si auto vyzvednul.Po ujetí cca 5 KM jsem si připadal,že řídím porouchaný raketoplán discovery-blikaly všechny kontrolky, auto ztratilo výkon , zvýšila se hlučnost motoru.Naštěstí jsem ještě dojel zpátky do servisu,kde mi půjčili zadarmo náhradní vůz. Zřejmě si odborníci nepřečetli návod....mezi řádky jsem zjistil že ještě rozvody na 1.8 TSI neměnily..... .Když to shrnu ,auto už je OK a zatím jezdí.
Říjen 4, 201311 r tak to si navštívil super servis, auto bych jim tam už znova nedal. nic jim neplat, protože ti zkurvili auto.
Říjen 5, 201311 r servis zcela jistě neměl žádné zkušenosti s výměnou rozvodů u 1,8 TSI.Asi si mysleli že je to jak hop na krávu.Jak mi řekli-chybička se občas stane.....
Říjen 5, 201311 r Tak podstatné je že už jezdíš, ale asi bych uvažoval o změně servisu. Ten motor není žádná novinka a i vzhledem k problémům, které dost majitelů potkali nechápu, že zatím rozvody nedělali. V mém případě byla skutečnost opačná a když jsem více než před rokem požádal servis o informaci zda se už setkali s přeskočenými rozvody kvůli špatnému napínáku, tak jsem čekal spíše odpověď ve stylu, že vzhledem k počtu prodaných vozů se jedná o mizivé procento....že není potřeba žádné znepokojení apod. ale odpověď byla bohužel, nebo možná bohudík jiná a dost znepokojivá.
Říjen 5, 201311 r Zajimavé, že když jsem kontaktoval Kladenský servis Škoda, řekli mi, že rozvody na 1,8TSI tam dělá jen jeden člověk a že to dělal jen párkrát. A že to údajně není taková sranda jako řemen u dieslů. Asi bych také hledal servis, kde s tím mají opravdu zkušennosti...
Říjen 5, 201311 r stačí se mrknout do etky jak "je to složité". ale za dopoledno se to dá prý stihnout. Upraveno Říjen 5, 201311 r od kokta7
Říjen 5, 201311 r Co mě zaráží jsou rozdíly a dost markantní v těch cenách....zatím co v Rakovníku mi řekli 7-8 komplet, jinde i o 5 víc....nevím tedy jak to odhadují.
Říjen 5, 201311 r Tak jsem to zakřiknul, auto mi sice jezdí ,ale pod autem je kaluž oleje...ku drát. škoda ,že je sobota. dnes bych se v servise pěkně slovně vystříkal.
Říjen 5, 201311 r tak zvedni auto, oddělej plastovej kryt a mrkni jsetli je vůbec utáhly šroub nebo odkud to teče
Říjen 5, 201311 r Tohle je prasárna, totální. Řešil bych to s ředitelem a s těma mazalama bych se vůbec nebavil. Chce to trochu zastrašit článkem ve světě motorů....
Říjen 5, 201311 r Co mě zaráží jsou rozdíly a dost markantní v těch cenách....zatím co v Rakovníku mi řekli 7-8 komplet, jinde i o 5 víc....nevím tedy jak to odhadují. No nevím jestli to tady někde nepřehlížím, ale podle mě by to mohl dělat i ten kryt rozvodů. Na mém autě byl měněn s napínákem s vysvětlením, že se měnit musí, že ho prý při demontáži zničí a že ho nelze dát zpět. Moc se mi to nezdálo, ale to samé v jiném vlákně popisuje i Suri a cena toho krytu byla tuším docela velká. NIcméně já platil pouze práci, takže jsem se o tom už víc nezajímal.Otázka je tedy jestli to je pravda a pokud ano, tak jestli ho mění ve všech servisech. scrotum: doufám, že to nebude nic vážného a je za tím jen nějaká nedbalost
Říjen 5, 201311 r Ještě bych poslal "výživný" dopis, či mail, přímo do škodovky...ať jim zvednou mandle. No a až to vyřešíš, napiš sem, který servis to dělal, ať ostatní vědí, komu se mají vyhnout.Kryt rozvodů stojí podle Etky 1916 Kč.
Říjen 5, 201311 r hansHK: Ideální by bylo, kdyby sem někdo rozepsal skutečně prodejní ceny jednotlivých dílů a kolik času na tom servis stráví, rsp. kolik normohodin na to mají.
Říjen 5, 201311 r ja myslím že ceny dielov na záruku a cena práce nemusia zaujímať a nezhodujú sa z bežnou opravou ... čo vraveli chalani tak aj na školeniach kázali ten kryt radšej vždy meniť , dá sa to urobiť aj bez toho ale je to na dlho + čistenie od tmelu
Říjen 5, 201311 r Pawouku: Kryt + tmel koštuje kolik? Přihoď sem nějakej pic z ETKy pls.... Upraveno Říjen 5, 201311 r od Clint
Prosinec 5, 201311 r Nazdar, tak už mi prišlo prečo mi to tečie po výmene rozvodov. Dal som ich vymeniť preventívne pri 120T lebo som mal starý napinák a viem o 3-och autách A5, VW ktorým preskočili rozvody a oprava cca 2-3000,-€. Ja som nemal žiadne chrastenie, len niekedy keď auto 2 dni stálo tak pri štarte na 2-3 sek. zachrastilo inak išlo ako raketa. Po 6000km som zistil že spodný plast je zattečený tak som to praskol na reklamáciu, vedel som že pri výmene rozvodu nebolo vymenené tesnenie pod plastovým krytom hlavy valcov, lebo že netreba. Servis identifikoval že to je spod plast. krytu a vymenil, ja som mal podozrenie že to tečie z vrchnej časti krytu rozvodu ktorý je na silikón, ale vravím si však dať silikón a pritiahnuť kryt to nemôže byť problém pre servis kde robia A8, Porsche a tak. Po najazdení cca 3000km zase otečený spodok nad olejovou vaňou, tak som kontaktoval min. týždeň servis, ale majiteľ šiel mimo tak mám prísť 9.12.2013. To sa mám pripraviť na to že tečie na základe nevymeneného krytu rozvodu ktorý mal ísť nový a oni ho zase nevymenili Pri výmene rozvodu pri A4 bol predok až po nosníky celý dolu, lebo je pozdĺžne motor tak sa to zle mení bez demontáže predku. Mal som sa srať na preventívnu výmenu, dovtedy mi nič netieklo. Pozrie ešte doma faktúru či fakt nebol menený ten kryt, lebo pri obj. som kázal vymeniť všetko podľa manuálu Audi. Upraveno Prosinec 5, 201311 r od vw-futy
Prosinec 11, 201311 r Taky prvnich 10 vterin po nastartovani ma vase 1.8TSI takovy jiny zvuk a pocitove malo tahne?
Prosinec 11, 201311 r je to stříkačka, prvních cca 10 sekund to ohřívá lambdy, tak to za studeného startu tak divně cuká
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.