vorlajz Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 sir yes sir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 no tak ste moderátoři ne? tak to promažte a vyřízeno. osobně si myslim, že tu už není moc co psát novýho o tom motoru a všechno podstatný už bylo napsáno, tak to klidně i zamkněte a bude pořádek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Každý den tu přibudou 3 stránky s téměř nulovou vypovídací hodnotou...to zamčení není špatný nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Ešte pred zmazaním Nechápem,prečo keď dá niekto prednosť výkonu,tu stále rieši spotrebu a navyše ani nie je nejaká neskutočná,veď RSo má 147KW a priemernú má 7,9l a 1,8TSI má 7,4l a vonku RSo 6,2l a 1,8TSI ma 5,9l,to mi príde dosť malý rozdiel na spotrebe,ale na výkone a Mk poriadny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Každý den tu přibudou 3 stránky s téměř nulovou vypovídací hodnotou...to zamčení není špatný nápad. tak to promaž. takhle jsi jen přidal další nevypovídající řádek... stejně se tu bavíme jenom o hovně typu spotřeba a nikita přede mnou to napsal dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Každý den tu já nebo některý jiný mod maže ty úplné nesmysly, ale není jednodušší plkat jinde? Je tu přes deset témat o motorech, každé má 90 stránek a i kdyby to někdo všechno prošel a promazal, tak s tímhle přístupem je to za měsíc zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 to je sice hezká idea, co tu razíte, nicméně reálná není. těžko tady nědko napíše: "hele, já ted napíšu něco do příspěvku "ostatní/plky" tak tam pojdte pokračovat. to je prostě vývoj "diskuze to co se tu děje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Každý den tu přibudou 3 stránky s téměř nulovou vypovídací hodnotou...to zamčení není špatný nápad. Já s tím nesouhlasím, co píšeš je bezesporu pravda ale na druhou stranu je jen otázka času, kdy Śkoda vytiskne k motoru DP či jiný materiál a zas bude o čem mluvit.Zamknutí tohoto motoru povede k přesunu hádek do jiného motoru. Hlavním problémem je, že nejsou žádné změny a zaplať bůh ani žádné zásadní problémy s tímto motorem a tak se hledaj kraviny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Souhlasim s Rostou, chtelo by to opravdu nejaky material k tomuto motoru a hned bude o cem mluvit. Nekdo tady sliboval ze ho rozebere a pak ukaze vysledky jeho prace - k tomu jeste nedoslo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 (editace) Masel jsem neco k nasemu motoru viz priloha. Je to nemecky ale to snad zvladnete :prc: Docela pekne cteni SSP_20384_20__20Audi_201_8l_204V_20TFSI_Motor_20mit_20Kette.pdf Editováno: 17. Září 2008, autor: p2p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 hezký čtení... škoda, že tomu nerozumím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 neboj neco prelozim :prc: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dreamer_ Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 ... paráda, konečne ničo zaujímavé. Ale technická nemčina, to bude na dlhšie . Ale asponže sú tam aj o brázky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 sprechenzi dojc.... Ja na tirlich... :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 17. Září 2008 Sdílet Vloženo 17. Září 2008 No neco podobneho by to chtelo v anglictine....nemcinu jsem zanechal pred 10-ti lety, ale neco malo se z toho precist da. Ale aspon prvni vlastovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 nevíte někdo na kolik NM je dimenzována převodovka 1.8T(F)SI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 bože, už to chce zase někdo pičovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 265,852 Nm ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 nevíte někdo na kolik NM je dimenzována převodovka 1.8T(F)SI? Snáď ti to pomôže,ale ja som to nečítal. http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopi...=17&t=27879 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 vorlajz: neboj, nechce navic u nas neni jedina firma, kterych bych tohle auto nekomu sveril (jako ze ho jeste nemam ale uvazuju)..jen jsem nekde cetl ze je stejne dimenzovaná jako u prvního RSa, tak jestli to je pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 To: p2p-díky za ten odkaz na 1.8TSI, je dost dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 Az budu mit zase cas po necem se zase podivam. Internet je moje hobys... :prc: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 to:'Nikita1'-prohlédl jsem to forum a docela mě překvapilo, že kluci německý nijak neřeší to navýšení krouťáku na 320 Nm, tedy nad přenosové možnosti převodovky.Ono je fakt, že ABT nabízí tento čip pro tento motor v A4, která je těžší a může mít jinou převodovku a tam to je třeba OK ale naše převodovka v Okině by s touto silou nemusela souhlasit a její oprava by byla dost nákladná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 Osobne si myslim ze nejakou rezervu tam nechali, ale asi ne moc velkou. Jestli byli slusny tak max 10 procent... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 Predpokladám,že je tam rezerva min 20%,akurát sa skráti životnosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.